Gå til innhold

Barnevakt ledig Sandnes/Stavanger


*Columbine*

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er ei jente på 23 år som for tiden studerer ved Universitetet i Stavanger og ønsker å være barnevakt i Sandnes/Stavanger området. Jeg har mye erfaring fra barnepass både på dagtid og kveldstid og er veldig fleksibel i forhold til arbeidstid.

 

Hvis dette er noe som er av interesse så håper jeg å høre fra deg/dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

 

Hvordan tenker du barnevakt? Kun kveldstid? Hvor ofte?

Uff, ble mange spørsmål her nå...men ta kontakt m meg på mail eller mobil: (helst mobil enten pr sms eller samtale)

 

Cathrine: 41258116 mobil

[email protected] (kun på dagtid og ukedager)

eller mail:[email protected]

 

Har sendt deg mail ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tenker hovedsaklig på kveldstid og i helger med mulighet for en dag eller to innimellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dersom Klepp er av interesse så gi et pip ;-) Vi kunne godt trengt noen til å passe ungene våres en kveld iblant.

Wenche - tlf 41044832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Hei,

 

Er interessert, kan du sende meg ein mail [email protected] og fortelle litt om deg selv.

Har du referanser? Og bil? Vi bor på Madla/Revheim i Stavanger. Vi har en gutt på 17 mnd, og er interessert i barnevakt på kveld et par ganger i måneden, og kanskje litt i helgene.

Endret av MamaJane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
  • 6 måneder senere...

Hei,Er interessert, kan du sende meg ein mail [email protected] og fortelle litt om deg selv.Har du referanser? Og bil? Vi bor på Madla/Revheim i Stavanger. Vi har en gutt på 17 mnd, og er interessert i barnevakt på kveld et par ganger i måneden, og kanskje litt i helgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei noen her som trenget barnevakt. Jeg har lang erfaring og ledig som oppdrag, er og ledid som avlastning i helgene. Bor i Stavsnger, ta gjene kontskt på tlf 95135097 vennlig hilsen Kirsti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...