Gå til innhold

laktose


samu

Anbefalte innlegg

dette er ikke om min baby, men om meg.

 

eneste jeg kan få i meg, uten å få magesmerter, er laktosefri melk fra tine.

får jo ikke i meg mat, uten å måtte løpe på do med magesmerter, før siste bit er spist opp.

helt forferdelig. håper jeg ikke blir lei melk med det første.

 

er det nok næring i melk, til å bare drikke det, i lang tid.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lenge har dette pågått, da? Skjer det uansett hva du spiser? Dette høres jo helt forferdelig ut!. Du må oppsøke legen din snarest. Det kan jo være alt mulig rart. God bedring, stakars deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Høres kjemperart ut.

Har du laktoseintolleranse skal du kunne spise all mat uten melk. Hvis det ENESTE du får i deg er laktosefri melk så er det marsj til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har dette pågått, da? Skjer det uansett hva du spiser? Dette høres jo helt forferdelig ut!. Du må oppsøke legen din snarest. Det kan jo være alt mulig rart. God bedring, stakars deg!

 

siden fødsel, har det vært sånn. altså 6 uker.

 

fra jeg var ca 12år...iallefall som jeg husker, har jeg hatt diare.

de siste årene har jeg vært MYE borte fra jobb pga magen. blir innimellom sengeliggende pga magesmerter.

før graviditeten fikk jeg endelig en utredning på sykehus, med masse prøver. gastroskopi, koloskopi og hele pakka.

det de fant ut.... ingen ting... bortsett fra at legen trodde jeg hadde irritabel tarm.

 

uke 20 av graviditeten fikk jeg forstoppelse, noe jeg aldri har opplevd.

da måtte jeg ta avføringsmiddel. dette gjorde jeg fram til fødsel, altså i 21 uker(fødte uke 41).

kan jeg ha ødelagt systemet mitt helt nå, tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Høres kjemperart ut.

Har du laktoseintolleranse skal du kunne spise all mat uten melk. Hvis det ENESTE du får i deg er laktosefri melk så er det marsj til legen.

ja, må vel bare marsje meg til legen tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ikke bra ut, altså. Snakk med legen din og be om henvisning til spesialist, du. Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...