Gå til innhold

http://rannveigheitmann.blogg.no/ Litt mye brunkrem, men virker som en god mor!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stygg brunkrem....

Søt gutt, men Nathaniel Chrisander... Det var litt melis oppå sukker..

 

Anonym poster: 24899b3827e4c654678cbf616fdef198

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Nathaniel er flott:) og selvom ho kan fremstå som en bimbo,så fikk jeg veldig sansen for henne fordi ho synes alle mennesker skal behandles likt selvom de er tynne eller overvektige,få sånne jenter som tenker sånn. både smart, omsorgfull og god mor,det er bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Nathaniel er flott:) og selvom ho kan fremstå som en bimbo,så fikk jeg veldig sansen for henne fordi ho synes alle mennesker skal behandles likt selvom de er tynne eller overvektige,få sånne jenter som tenker sånn. både smart, omsorgfull og god mor,det er bra:)

det synes hun ikke. Hun har jo mange ganger uttalt hva hun synes om overvekt. Hun bare tar opp temaet mange ganger for å få understreke hvor perfekt hun er.. Synes hun er umoden, og tror ikke det er sunt for ungen å vokse opp med en mor som er så kroppsfiksert.

 

Anonym poster: b64bca207843e6b4056cf0fe152844c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt bloggen hennes i et år og det er i grunn bare fordi hun er fryktelig underholdende. Ut i fra skrivemåten hennes og hvordan hun velger å framstille seg selv og utleverer andre på, vil jeg faktisk tørre å påstå at hun er vanvittig umoden. Jeg vet det er fryktelig slemt å følge bloggen hennes bare fordi hun får meg til å le (av henne).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppsfiksert er jo en ting, men dama eier jo ikke ambisjoner i det hele tatt. Hun puttet babyen på 8 mnd i bhg hver dag, så hun kunne "lese" til matteeksamen nå i desember, som hun antagelig strøk på, siden hun fokuserte på silikonoperasjonen istedet for eksamen... Synes hun er veldig merkelig, hun der.

 

Anonym poster: 6abd6f583d6536b879ea3fdb6894aec8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt med på en annen gravidblogg, der hun gravide fikk alvorig svangerskapsforgiftning og ungen måtte ut i uke 29, frøken Rannveig her kom med en "hyggelig" kommentar om hvordan hun gravide hadde påført deg seg selv ved å bare spise usunt og ligge på sofaen i 6 mnd (noe hun ikke hadde gjort bare for å si det sånn)

 

Anonym poster: 118af8d622d729f2cc0bb199e0e2abbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt med på en annen gravidblogg, der hun gravide fikk alvorig svangerskapsforgiftning og ungen måtte ut i uke 29, frøken Rannveig her kom med en "hyggelig" kommentar om hvordan hun gravide hadde påført deg seg selv ved å bare spise usunt og ligge på sofaen i 6 mnd (noe hun ikke hadde gjort bare for å si det sånn)

 

Anonym poster: 118af8d622d729f2cc0bb199e0e2abbf

 

Hun er tilsynelatende lite intelligent, ja. Veldig flink til å henge ut andre og komme med pekefingeren, men er fryktelig trassig om andre gjør det samme mot henne. Det er visst "det verste hun vet" eller noe i den duren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppsfiksert er jo en ting, men dama eier jo ikke ambisjoner i det hele tatt. Hun puttet babyen på 8 mnd i bhg hver dag, så hun kunne "lese" til matteeksamen nå i desember, som hun antagelig strøk på, siden hun fokuserte på silikonoperasjonen istedet for eksamen... Synes hun er veldig merkelig, hun der.

 

Anonym poster: 6abd6f583d6536b879ea3fdb6894aec8

 

Synes strengt tatt ikke vi har noen som helst rett til å legge oss borti at hun velger å plassere sønnen i barnehagen på grunn av utdanning. På lang sikt er det det beste for dem begge to - at hun tar opp fag er jo kjempeflott. Du har da ingen innsikt i hennes lese/puggeplan? :)

 

At hun har tatt silikon er kjempegøy. Prikken over I'en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hun bare utdannet seg da, men det har hun jo aldeles ikke gjort. Er det virkelig nødvendig å ha en baby i barnehage hver dag for å ta opp ett fag på videregående? Synes det er svært kritikkverdig, og finner det egentlig litt merkelig at du synes det er helt greit å kritisere hennes intelligens på grunnlag av blogginnlegg, men ikke hennes omsorgsevne utifra hennes handlinger? Snodig tidspunkt å forsvare henne på..

 

Anonym poster: 6abd6f583d6536b879ea3fdb6894aec8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er rart hvordan folk påstår at andre de kun er blitt kjent med gjennom en blogg, er god mor.. Det er da ingen som vet det helt sikkert?

 

Anonym poster: 56d4d5fbf5f0ddbc2c1119c7555801b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hun bare utdannet seg da, men det har hun jo aldeles ikke gjort. Er det virkelig nødvendig å ha en baby i barnehage hver dag for å ta opp ett fag på videregående? Synes det er svært kritikkverdig, og finner det egentlig litt merkelig at du synes det er helt greit å kritisere hennes intelligens på grunnlag av blogginnlegg, men ikke hennes omsorgsevne utifra hennes handlinger? Snodig tidspunkt å forsvare henne på..

 

Anonym poster: 6abd6f583d6536b879ea3fdb6894aec8

 

Å skaffe seg studiekompetanse er da et skritt i riktig retning? Det er jo flott. Heller det, enn at hun skulle gå hjemme i tre år uten å utrette noe som helst, mens hun lever på overgangsstønad.

 

Enig med deg der. Det er fryktelig teit å vurdere henne opp og ned, og trekke slutninger om hennes intelligens ut fra en blogg. Men det gjør jeg, menneske som jeg er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hun bare utdannet seg da, men det har hun jo aldeles ikke gjort. Er det virkelig nødvendig å ha en baby i barnehage hver dag for å ta opp ett fag på videregående? Synes det er svært kritikkverdig, og finner det egentlig litt merkelig at du synes det er helt greit å kritisere hennes intelligens på grunnlag av blogginnlegg, men ikke hennes omsorgsevne utifra hennes handlinger? Snodig tidspunkt å forsvare henne på..

 

Anonym poster: 6abd6f583d6536b879ea3fdb6894aec8

 

Å skaffe seg studiekompetanse er da et skritt i riktig retning? Det er jo flott. Heller det, enn at hun skulle gå hjemme i tre år uten å utrette noe som helst, mens hun lever på overgangsstønad.

 

Enig med deg der. Det er fryktelig teit å vurdere henne opp og ned, og trekke slutninger om hennes intelligens ut fra en blogg. Men det gjør jeg, menneske som jeg er smile.png

 

Ikke anonym over her, men for å ta opp kun 1 fag på vgs trenger man vel ikke babyen på 8 mnd i bhg hver dag vel? De fleste foreldre hadde vel valgt å lese på kveldstid, eller valgt max 2 dager i uka med bhg. Håper virkelig ikke at hun stryker på eksamen nå da, nå som hun har hatt sp god tid til å lese (jada, vet jeg ikke har noe med det, men blir så provosert over hva folk kan prioritere over barna sine)

 

Anonym poster: 3b4df823ad11706c59eb68c745ffaa8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok studiekompetanse mens jeg var hjemme med guttungen på 2 år. Ville ikke ha ham i barnehagen når han var så liten. Tok 7 fag som privatist på en gang, leste og pugget mens jeg tok meg av guttungen min.

 

Kan ikke fatte og begripe at hun puttet den lille gutten i barnehagen sånn han hun får pusse opp møbler, lese til ett fag og planlegge silikonoperasjon som hun plutselig har fått råd(lån?) til.

 

Anonym poster: 5dd5949dfcb5cb98ee6edc4df039437f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mor???? Hvordan i alle dager kan du gjøre en slik vurdering av en slik blogg?

Hun virker mindre intellignet og utrolig selvopptatt, og hun ER det også fordi jeg vet godt hvem hun er.

 

Anonym poster: b5a1b8af40207586661d957df4cb130c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hun bare utdannet seg da, men det har hun jo aldeles ikke gjort. Er det virkelig nødvendig å ha en baby i barnehage hver dag for å ta opp ett fag på videregående? Synes det er svært kritikkverdig, og finner det egentlig litt merkelig at du synes det er helt greit å kritisere hennes intelligens på grunnlag av blogginnlegg, men ikke hennes omsorgsevne utifra hennes handlinger? Snodig tidspunkt å forsvare henne på..

 

Anonym poster: 6abd6f583d6536b879ea3fdb6894aec8

 

Å skaffe seg studiekompetanse er da et skritt i riktig retning? Det er jo flott. Heller det, enn at hun skulle gå hjemme i tre år uten å utrette noe som helst, mens hun lever på overgangsstønad.

 

Enig med deg der. Det er fryktelig teit å vurdere henne opp og ned, og trekke slutninger om hennes intelligens ut fra en blogg. Men det gjør jeg, menneske som jeg er smile.png

 

Ikke anonym over her, men for å ta opp kun 1 fag på vgs trenger man vel ikke babyen på 8 mnd i bhg hver dag vel? De fleste foreldre hadde vel valgt å lese på kveldstid, eller valgt max 2 dager i uka med bhg. Håper virkelig ikke at hun stryker på eksamen nå da, nå som hun har hatt sp god tid til å lese (jada, vet jeg ikke har noe med det, men blir så provosert over hva folk kan prioritere over barna sine)

 

Anonym poster: 3b4df823ad11706c59eb68c745ffaa8a

 

Kanskje hun har lærevansker?:)

 

Jeg ville ikke gjort det samme som henne - jeg skal være hjemme med mini til hun er nesten 2, men kanskje det er det som skal til for at hun klarer å gjennomføre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk!! Enda en rosablogger som går rett i fella!

 

Hun liker ikke utlendinger som stirrer.. ja men toner man ned dolleriet bremser jo det naturlig?

 

"Og når jeg satt på flyet og sminket meg, satt det ihvertfall tre personer og stirret på. Har aldri folk sett sminke før, eller hva er det for noe?"

 

Næmmen så rart da, når man ser ut slik(dollete og oransje) Fniiis!

 

Jeg leste ikke langt, men moden?? Ja da vet jeg ikke hvordan det skal gå med Norge i årene framover!

 

Jeg skal faktisk følge med innimellom bare for å få brukt lattermusklene. Er det mulig??

Hun utleverer seg med viten og vilje, og må bare akseptere at 90% av Norge fniser.

 

Og mistenker hun legger ut linken selv.. All PR er god pr..

 

 

Anonym poster: c5b310a7402da16c4df46cfca781deb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublet over bloggen for nesten 1 år siden, og må si jeg følger den for underholdningens skyld. Hun er usedvanlig selvopptatt og kritiserer alt og alle (overvektige, eldre mødre, folk som våger å si noe nedsettende til henne). Men jeg synes hun virker som en ok mor sånn med tanke på omsorg, mat, klær og kjærlighet. Moralske verdier og å være et godt forbilde skorter det nok mere på.

 

Gleder meg til hun kommer på unge mødre i januar :)

 

Anonym poster: 1ca7e7e8f8a3164f0fc1e0f038e4ee6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner henne og kan si så mye som at barnevernet er innvolvert og hun nekter faren samvær med gutten

 

Anonym poster: 653ceeb22ee237a2e0eb12128ade4744

 

Kjenner en venn av henne. Min kjenning (også mor) har ihvertfall ikke særlig mye annet enn luft under topplokket. Har ikke helt sansen for den gjengen og unngår de bevisst, fordi de er på min alder men langt ifra det nivået jeg er kommet til. Føler meg altfor mange hakk foran.

 

Anonym poster: 8baeb1428e0f66a7e11a6f5642776f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner henne og kan si så mye som at barnevernet er innvolvert og hun nekter faren samvær med gutten

 

Anonym poster: 653ceeb22ee237a2e0eb12128ade4744

 

Kjenner en venn av henne. Min kjenning (også mor) har ihvertfall ikke særlig mye annet enn luft under topplokket. Har ikke helt sansen for den gjengen og unngår de bevisst, fordi de er på min alder men langt ifra det nivået jeg er kommet til. Føler meg altfor mange hakk foran.

 

Anonym poster: 8baeb1428e0f66a7e11a6f5642776f95

 

Regner med de enda henger igjen på slutten av ungdomsskolen ? Virker sånn hos denne jenta iallefall ;)

 

Anonym poster: c5b310a7402da16c4df46cfca781deb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...