Gå til innhold

Julekjole til gravide


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor finner jeg fine julekjoler som ikke koster all verden og som passer til en gravid kropp? Som både fremhever og skjuler hvis dere skjønner.

 

Anonym poster: dbcfc09c4fa68eb70df9f3d0fdf4658e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som jeg synes er fint er hvis kjolen har sånn bånd du kan knyte rett over magen, og rett under puppene om du skjønner. Når jeg var gravid fant jeg en kjole jeg hadde i skapet som er ganske vid, som egentlig ser litt ut som en sekk på meg til vanlig (nei den ble ikke mye brukt). Så tok jeg et bånd, trenger ikke være noe fancy men jeg hadde et liggende. Så jeg hadde hvit kjole med lilla bånd som jeg knyttet rundt. Ble kjempefint og fikk mange komplimenter. Bare et tips hvis du absolutt ikke finner noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og fant en litt sånn vid sak på h&m som hadde gjennomsiktige armer og vidt stoff ned til knærne.. Med brunt tynt skinnbelte/reim over magen. Var knallfin på og stoffet enger kjempefint.. Med strømpebukse og støvletter som matcet beltet ble det veldig bra og jeg gleder meg til jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor finner jeg fine julekjoler som ikke koster all verden og som passer til en gravid kropp? Som både fremhever og skjuler hvis dere skjønner.

 

Anonym poster: dbcfc09c4fa68eb70df9f3d0fdf4658e

 

Har bestilt meg mammakjole fra asos:-) nydelige og rimelige kjoler der:-)

 

Anonym poster: cea008a16eefc705a7a7681dd42735e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er størrelsene? Jeg er ganske stor, men svømmer i mammabukser i sånn strechstoff fra H&M, men kommer ikke inn i dongeri mammabuksene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Asos.com... Men det rekker du ikke før jul, treig levering!

 

Anonym poster: e5cba6ebb7940fddc761b20c36cf19d4

 

Var der jeg fant fin kjole :( kjedelig at de er så trege.

 

Anonym poster: dbcfc09c4fa68eb70df9f3d0fdf4658e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...