Gå til innhold

Edderkopp til juletreet, kjempefin juleverkstedsak!


mandel i grøten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, holdt på å få hjertestans når jeg trykket på linken.

Sa noen edderkoppfobi? :P

Enda større grunn til å lage en! Du er vel ikke redd en rosa og glitrende?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, holdt på å få hjertestans når jeg trykket på linken. Sa noen edderkoppfobi? :P
Enda større grunn til å lage en! Du er vel ikke redd en rosa og glitrende?
Jeg kjenner faktisk at jeg begynner å klø over hele kroppen og kikker rundt meg hele tiden for å sjekke at ikke det er noen edderkopper i nærheten bare jeg hører ordet... Og jeg tuller ikke, jeg fikk en reaksjon når jeg så bildet, ikke rasjonell i det hele tatt, he he ^_^ Endret av Mistletoe and wine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoff jeg kvapp! Den så livaktig ut, trass i at den var rosa og hadde korsett på seg. Brrrr....

Kanskje det kan være terapi å lage noe sånt, men ... nei hoff...

 

Samtidig var veldig den fin, men med fare for å gjenta meg selv for ofte.. hoff! Den var litt for livaktig for meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var nydelig! Har en 4-åring med edderkoppskrekk... Hva sier dere andre med skrekken, kan et slikt juleverksted være terapautisk eller er faren stor for å gjøre vondt verre?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pupp and go

Med nok rosa og glitter, tror jeg nok at den kan være terapi for en 4-åring. Vel, kanskje den ikke hjelper på skrekken mot ekte edderkopper, men fortell historien mens dere lager og legg på litt prinsessefaktor, så er det utrolig hva som kan gå bra.

 

Og så tok jeg for gitt at det var en jente - kan hende at det ikke funker om jeg tar feil;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal lage her i dag, også, satser på glitterterapi for småredde 10-åringer. Hun har aldri kommet over den gangen Broremann dro en edderkopp ut av lommen ved middagsbordet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal lage her i dag, også, satser på glitterterapi for småredde 10-åringer. Hun har aldri kommet over den gangen Broremann dro en edderkopp ut av lommen ved middagsbordet..

 

Fikk et stikk i brystet bare av å lese om det, så jeg skjønner veldig godt at hun ikke er kommet over det ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal lage her i dag, også, satser på glitterterapi for småredde 10-åringer. Hun har aldri kommet over den gangen Broremann dro en edderkopp ut av lommen ved middagsbordet..

 

Fikk et stikk i brystet bare av å lese om det, så jeg skjønner veldig godt at hun ikke er kommet over det ^_^

Utrolig hva som finnes i guttelommer.. Det er ikke så lenge siden(i vår) at jeg intetanende stakk hånden ned i en lomme i vaskekjelleren for å forsikre meg om at den ikke var full av småstein, jeg traff på: -ikke småstein, men en full neve metemark..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk forøvrig ikke edderkopp i dag (og er pr nu for preget av rødvin og ferskt brød til putl og pirk),men har invitert horder av unger til juleverksted i neste uke. Og da min svigermor(forøvrig enda ikke pensjonist, og bosatt maaange timer unna)hørte det, inviterte hun sporenstreks seg selv som hjelpemannskap. Snakk om flaks da jeg snublet over gubben for hundre år siden! Moren hans er fin, hun også! Jeg har verdens beste svigermor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha juleverksted i romjula, jeg. For det er nemlig fredeligst.

I romjula er jeg kokk.. For ovennevnte svigermor;-) Langt fra fredelig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cunning stunts

Jeg skal ha juleverksted i romjula, jeg. For det er nemlig fredeligst.

I romjula er jeg kokk.. For ovennevnte svigermor;-) Langt fra fredelig

Ah. Hm. Jeg er kokk på julaften/førstedag, men etterpå er det bare åpen dørs politikk, alle som kommer får julekaker og utover det skal jeg kokkelere lite og kose mye, får kosegjester i to omganger og så skal vi bort nyttårsaften, og så skal livet gå sakte og fint... skal ha fri fra 22. og til etter nyttår, jippi!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...