Gå til innhold

Noen desember 2012 barn som er født? :)


Mango86

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ååååhhhhh heldig at du vet akkurat når det skal skje. her må man gå rundt å vente... æsjebæsj...

 

termin om 7 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde mye heller foretrukket at det hadde skjedd når det hadde skjedd, dvs at fødselen hadde begynt av seg selv når babyen og kroppen var klar/innstilt på det. Men ikke alltid en har noe valg, men er glad og takknemlig for det er mulig med ett trygt keisersnitt i Norge :)

Syns det er utrolig skummelt å tenke på at på tirsdag er jeg mamma! *hyyyyl*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi! Lykke til!:) Jeg har ikke termin før 23. desember, så må vel smøre meg med tålmodighet noen uker til tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde mye heller foretrukket at det hadde skjedd når det hadde skjedd, dvs at fødselen hadde begynt av seg selv når babyen og kroppen var klar/innstilt på det. Men ikke alltid en har noe valg, men er glad og takknemlig for det er mulig med ett trygt keisersnitt i Norge :)

Syns det er utrolig skummelt å tenke på at på tirsdag er jeg mamma! *hyyyyl*

 

skjønner skjønner, ikke alltid man har et valg. men det positive med det er ihvertfall mindre stress, mindre smerter, og en planlagt dag du kan glede deg til.

 

tvi tvi :) blir spennende det her. håper min melder ankomst snart. vil ikke ha stor kjøttbolle. en liten en holder. har kjøpt masse små søte klær i str 50 og vil kle han i dem lenger enn bare en uke. vil ha en liten ert. :P så det er derfor jeg vil ha han ut så fort som mulig. legen estimerte 3500 hvis han blir født ved termin. denne estimeringen tok han i uke 38+3 ved UL. håper det ikke er så mye "estimering" men mer fakta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Termin på tirsdag, men ligger like henslengt på sofaen som jeg har gjort de siste ukene... Spennende å se når ting begynner å skje ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er min lille gutt født :) han kom igår, 4 desember kl 08.01. Gikk supert, nå jobber vi med å skjønne hvordan puppen fungerer (han gaper, tygger en gang og slipper) så han har fått mme noen ganger av barnepleierne. Han mistet mye varme når han kom ut, så jeg lå i 2 timer å gråt alene på rommet mens pappa'n fulgte til undersøkelser/behandling osv (kun 1 person og formen min var ikke god nok til å bli med). Prøver å sove når vi kan, jeg er iallefall veldig sliten... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er min lille gutt født :) han kom igår, 4 desember kl 08.01. Gikk supert, nå jobber vi med å skjønne hvordan puppen fungerer (han gaper, tygger en gang og slipper) så han har fått mme noen ganger av barnepleierne. Han mistet mye varme når han kom ut, så jeg lå i 2 timer å gråt alene på rommet mens pappa'n fulgte til undersøkelser/behandling osv (kun 1 person og formen min var ikke god nok til å bli med). Prøver å sove når vi kan, jeg er iallefall veldig sliten... :)

Gratulerer! Og masse lykke til:-) Håper du får god hjelp av personalet,slik at ammingen kommer godt igang.

Jeg skal selv ha KS om 15 dager,så jeg er spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er min lille gutt født :) han kom igår, 4 desember kl 08.01. Gikk supert, nå jobber vi med å skjønne hvordan puppen fungerer (han gaper, tygger en gang og slipper) så han har fått mme noen ganger av barnepleierne. Han mistet mye varme når han kom ut, så jeg lå i 2 timer å gråt alene på rommet mens pappa'n fulgte til undersøkelser/behandling osv (kun 1 person og formen min var ikke god nok til å bli med). Prøver å sove når vi kan, jeg er iallefall veldig sliten... :)
Gratulerer så masse med en liten mini-mango. ikke gi opp puppen. stå på :P you will make it. :P kos deg masse. håper min lille kjøttbolle er på vei også. føler at alle her inne har føder en etter en.. snufs... håper det går bra med småen nå og at han er god og varm nå :) Endret av peanutts82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille Gutt blev fött 5 dager för termin, 25 nov kl 18.05! Har varit hjemme i en uke nå og dagerne går i ett, sova, amma, sova, spise, men Jeg storkoser mig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til alle desember mammaer som har født :) her venter jeg og håper jeg får januar baby ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så masse. Jeg går over til overtid på mandag vis det ikke skjer noe før. Krysser fingrene for at det skal skje noe snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lille skatt kom til verden 07.12. Kommet oss hjem i dag etter 4 dager på sykehuset. En stor plugg på nesten 4 kilo så veldig glad jeg fikk keisersnitt fremfor setefødsel. Gled dere jenter! Helt fantastisk!!:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vår "lille" prinsesse kom til verden 17.12.2012, 15 dager etter ultralydtermin og 9 dager etter menstermin . Hun veide 4346 g og var 53 cm lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår kom den 20/12 kl 23.13 og veide 3100gr og er 47 cm :) så han var mindre enn storesøster, men myyyyye værre å presse ut! Glad det er over og aldri mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...