Gå til innhold

Hvilket godteri/sjokolade har lite kalorier?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ikke det er mange kalorier i kokoboller :)

 

Ikke? :D Er ikke det veldig usunt? Trodde det var stappet med kcal. Da blir det kanskje kokosboller på meg i kveld da, jeg elsker det! :)

 

Anonym poster: 765bfc359f50aaeed061aeeb80228260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er mange kalorier i kokoboller :)

 

Ikke? :D Er ikke det veldig usunt? Trodde det var stappet med kcal. Da blir det kanskje kokosboller på meg i kveld da, jeg elsker det! :)

 

Anonym poster: 765bfc359f50aaeed061aeeb80228260

 

Nei det inneholder ganske mye luft og en kokosbolle er bare noe sånt som 50 kalorier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan lage gele av fun-saft, om du liker gele:-) skum-godis veier mindre og har derfor mimdre kcal per bit. Eller skjær opp jordbær, ananas, bananer og dypp i smeltet sjokolade :-) fruktsalat med vaniljesaus er digg også :-)

 

Anonym poster: 23b89ffd202b90dab404bc5769bade82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det er mange kalorier i kokoboller :)

 

Ikke? :D Er ikke det veldig usunt? Trodde det var stappet med kcal. Da blir det kanskje kokosboller på meg i kveld da, jeg elsker det! :)

 

Anonym poster: 765bfc359f50aaeed061aeeb80228260

 

Nei det inneholder ganske mye luft og en kokosbolle er bare noe sånt som 50 kalorier :)

 

Kokosbollene fra "den lille Kokosbollefabrikken" inneholder 46 kalorier, og de er i tillegg veldig gode. De "vanlige" kokosbollene er det langt mer kalorier i, ikke er de gode heller sammenlignet med Kokosbollefabrikken sine. Bare synd det er forholdsvis få utsalgssteder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...