Gå til innhold

Er dette greit eller over streken?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

At en mann har SMS-kontakt med en ung kvinne han synes er tiltrekkende, flere ganger om dagen, om alt mellom himmel og jord. Mye personlige greier og tildels flørtende tone, ihvertfall fra hennes side. Vi har vært sammen i en evighet, har det bra sammen og har to små barn, så jeg synes ikke dette hører helt hjemme når man er i et forhold, men ønsker ikke å være den sure sjalu kona heller. Hvordan reagere på dette da?

 

Anonym poster: b407a74dd457d1d5b3be0865ba5c771a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest <3Barn&Engler<3

Er han flørtete av natur? I såfall hadde det ikke betydd noe for meg, værre om det kun er en flørte tone mellom de to, og ikke ellers..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har snakket litt om dette, derfor jeg vet litt hva det går i. Men hvordan sette foten ned egentlig, når det eneste man møtes med er den klassiske ja men stoler du ikke på meg, du er jo bare sjalu, jeg vil aldri være utro med henne osv osv...

 

HI

 

Anonym poster: 7ca719c816faaa49c17e628cb0ef73c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å komme og si at du bare er sjalu, at han ikke ville funnet på å være utro etc., det blir bare vås i mine ører. Hvorfor trenger han å ha kontakt med henne?

 

 

Anonym poster: 0a0444352732cca2b1c6b74391832dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er over streken for min del. Da tror jeg ikke han er fornøyd med det han har og vet å sette pris på det.

 

Sende meldinger flere ganger om dagen med ei anna dame i tildels flørtende tone? Mannen din burde ta seg sammen, be om unnskyldning og åpne øynene litt.

 

At han kommer med den klassiske "stoler du ikke på meg" eller " du er jo bare sjalu" er nesten enda værre. Snakk om umoden og respektløs mann!

 

Nei, sett ned foten du HI og ikke finn deg i den oppførselen! Og gjør det raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Antarctica

Spiller ingen rolle om det er "bare du som er sjalu" . Hvorfor skal ikke det tas hensyn til, da? Hvis du har det ubehagelig og føler det som en trussel, hvorfor må han på tørre møkka fortsette med det? Hvis jeg sier til min samboer at han bruker uforholdsmessig mye tid på en person, og at det ser ut som flørting fra mitt ståsted, ville han sporenstreks ha bedt om unnskyldning.

 

Hensynet til KONA er da viktigere enn et flyktig vennskap - og er det mer enn et flyktig vennskap, så han føler det blir vanskelig å slutte med de greiene, ja da skal I ALLE FALL alle rødlys blinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest <3Barn&Engler<3

Spør han hvorfor vennskapet med henne er så viktig for han. Har han ingen god nok grunn, så kan han fint droppe vennskapet..

 

Samboeren min gjorde det samme, dog med en eks. Han småflørtet med henne, og flørter aldri ellers, noen uker etter det ble et tema at jeg ville ha en slutt på det, så kom det frem at han fortsatt hadde følelser for henne. Så mye til vennskap var det snakk om, han fikk valget: meg eller henne, han valgte meg, og avsluttet all kontakt med henne, er over et år siden de sist snakket sammen.

Jeg var freidig nok til å sende henne en kvass melding også, ang moralen når du flørter åpent med en du vet er i forhold, har barn, og skal få flere barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har snakket litt om dette, derfor jeg vet litt hva det går i. Men hvordan sette foten ned egentlig, når det eneste man møtes med er den klassiske ja men stoler du ikke på meg, du er jo bare sjalu, jeg vil aldri være utro med henne osv osv...

 

HI

 

Anonym poster: 7ca719c816faaa49c17e628cb0ef73c1

 

 

.. Jeg er ikke av den sjalu sorten, men jeg . Synes det å ha en sånn type kontakt med et annet menneske (når man er i et forhold) er en del av utroskapen jeg.. Så det " stoler du ikke på meg"- tøvet er jo bare det dummeste jeg har hørt.. Han er jo allerede utro når han holder på " sånn" ? Hvorfor skal det være greit å flørte på alle mulig måter, når man er i et forhold, så lenge man ikke har sex? .. Uff , kjenner jeg er glad jeg slipper å gå å lure på om mannen min er til å stole på eller ikke... :)

 

Anonym poster: bb1aee95a37242dc60dae1f05c0dfdf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta igjen ja, du kan sende meldinger med meg og late som jeg er en annen, og håpe han får seg en stuck!

 

Anonym poster: 775b9dff77a3e378a8732d0dd4cb1b73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som han liker oppmerksomheten spør du meg, men han drar det litt langt. I tillegg er det stygt mot denne jenta, som jeg forstår er litt yngre enn han hvis hun faktisk har følelser for han. Ikke greit å oppføre seg slik mot noen av dere egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke i orden.

 

Jeg er overhodet ikke sjalu og enhver tilfeldig, men uskyldig flørting (på trikken, fest etc etc) synes jeg er tipp topp.

 

Dette derimot er ikke tilfeldig og veldig hyppig. Ikke ok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...