Gå til innhold

Jeg er en av de som har "lurt" meg til ett barn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi var bare venner - hadde tilfelldig sex - jeg ble gravid.

 

Han lurte på om vi skulle bruke kondom, jeg sa nei fordi jeg synes det klør og at jeg brukte p piller - selv om jeg visste jeg ikke vært flink å ta de den siste tiden.... og graviditet slo meg ikke i det hele tatt. Kortenkt og kåt! Ikke hadde jeg ønske om ett barn en gang - langt i fra klar.

 

Men da prevansjon kom opp igjen valgte jeg å lyve å si at jeg rett og slett ble gravid, selv på pillen. Og jeg har aldri sagt sannheten til noen... Jeg er veldig lei meg for at jeg løy og at han ikke hadde noe valg når det kom til abort og tenker på alle andre stakkars menn som kommer i samme situasjon når damene ikke er ærlige. Helsigvis er vi gode venner, han er en super stolt far og alt er kjempe bra, men det hadde vi nok ikke vært hadde han visst hele sannheten.... Så veldig glad det ikke kom frem og skjønner ikke damer som bevisst går inn for å gjøre det.

 

Jeg hadde bare flaks at vi går så bra sammen og klarer å sammarbeide osv, men har sett mange helveter der ute - til og med på ærligvis. Så jeg kan ikke fatte at jeg satte meg selv i en slik situasjon!

 

Så når folk snakker om luring så føler jeg meg veldig truffet... Hadde ikke tenkt at det skulle bli barn av det den gang, men barn ble det.

 

 

 

Anonym poster: f1b8ea8936d2143149c5f3a05791bb5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

da er jeg og en av de som har "lurt" meg til ett barn. Jeg gikk på p-piller og det hadde jeg gjort lenge før vi møttes og nesten helt til vi gjorde det slutt pga jeg ble gravid.

 

Gikk på ppiller hele tiden og vi var sammen, jeg var fast bestemt på at hvis jeg ble gravid ville ikke jeg ta abort. Jeg sa flere ganger at vi burde bruke kondom men han ville ikke.

 

Hadde vært dårlig i magen i ca en uke..og det var da jeg ble gravid.

 

Da kom det frem etterpå at jeg da har lurt han...

 

tenker litt som så at hvis man ikke tenker på graviditet så lurer man ikke noen...men hvis man bevisst går inn for å bli gravid det er noe annet..

 

Anonym poster: 476916fcdaec91ccda18238453b4926e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg ikke hadde planer om å bli gravid så burde jeg tatt ansvar og sagt ja til kondomen. Hadde jeg ikke "betrygget" han med at jeg gikk på pillen og heller sagt at jeg ikke har vært flink med å ta dem i det siste så regner jeg med han hadde tatt på seg kondomen

 

Anonym poster: 80499552c233f26c7cb3545f5ef6ebba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var bare venner - hadde tilfelldig sex - jeg ble gravid.

 

Han lurte på om vi skulle bruke kondom, jeg sa nei fordi jeg synes det klør og at jeg brukte p piller - selv om jeg visste jeg ikke vært flink å ta de den siste tiden.... og graviditet slo meg ikke i det hele tatt. Kortenkt og kåt! Ikke hadde jeg ønske om ett barn en gang - langt i fra klar.

 

Men da prevansjon kom opp igjen valgte jeg å lyve å si at jeg rett og slett ble gravid, selv på pillen. Og jeg har aldri sagt sannheten til noen... Jeg er veldig lei meg for at jeg løy og at han ikke hadde noe valg når det kom til abort og tenker på alle andre stakkars menn som kommer i samme situasjon når damene ikke er ærlige. Helsigvis er vi gode venner, han er en super stolt far og alt er kjempe bra, men det hadde vi nok ikke vært hadde han visst hele sannheten.... Så veldig glad det ikke kom frem og skjønner ikke damer som bevisst går inn for å gjøre det.

 

Jeg hadde bare flaks at vi går så bra sammen og klarer å sammarbeide osv, men har sett mange helveter der ute - til og med på ærligvis. Så jeg kan ikke fatte at jeg satte meg selv i en slik situasjon!

 

Så når folk snakker om luring så føler jeg meg veldig truffet... Hadde ikke tenkt at det skulle bli barn av det den gang, men barn ble det.

 

 

 

Anonym poster: f1b8ea8936d2143149c5f3a05791bb5e

 

Slapp helt av.. Det er mannen som er dum som ikke insisterte på kondom.. Det kom jo tydelig frem i en tråd jeg leste her i går :P

 

Men gjort er gjort og spist er spist.. Eller noe i den dur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du viste at du ikke var noe flink på å ta pillen som du skulle, så jo, da sier jeg meg enig i at du har lurt han.

 

Anonym poster: 49d9db75432722418283d5e633a31713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig at det er så enkelt at en mann som ikke vil ha barn må insistere på å bruke kondom. Hvis ikke får han ta evt følger som måtte komme.

Heller ikke kondom er helt sikkert, så er mannen helt steil på å ikke ville ha barn så får han leve uten sex.

En mann kan ikke føle seg lurt hvis en dame blir gravid når hun går på pillen! En mann har plikt til å ta like mye ansvar som en dame når det gjelder prevensjon. Jeg kan ikke for mitt bare liv forstå at en mann som ikke vil ha barn velger å ha sex uten kondom!!!

 

 

Anonym poster: 2dd0e5a03e872a40028b690c55b8aede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke tenker på graviditet ? Det er det dummeste jeg har sett her inne noen gang. Hvorfor tar du p- piller ? For å ikke bli gravid,.....da tenker du på graviditet.

 

Og du bør jammen vite at du kan bli gravid når du har sex. Makan til dumt utsagn.

 

Anonym poster: 7bbe31d1899f6c1eabdc3d974c3adbb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen prevensjon som er 100% sikker, gjør det vel? Har man sex vil det jo alltid være en overhengende fare for at dama kan bli gravid. Om man overhodet ikke ønsker barn her i verden, så må man bare ta ansvar for egne handlinger, med dobbeltsikring eller sterilisering, eller rett og slett avstå...

 

Det er liksom helt naturlig at mennesker får barn da... man skal ikke glemme det. Vi lever i en verden hvor vi kan velge all ting, og ting bort, hele tiden, noe som gjør oss forferdelig bortskjemte. Tankegangen overfører nok mange til graviditet.

 

 

Anonym poster: 83b85dc9965c20f3c8cf90fe132c4fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du har lurt deg til et barn så lenge du ikke bevisst gikk inn for å bli gravid.

Litt dum og uærlig, javisst, men du har ikke lurt til deg et barn. Synes jeg, da..

 

Anonym poster: 35276198b91dcb39062ba9a8550f0ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenker på graviditet ? Det er det dummeste jeg har sett her inne noen gang. Hvorfor tar du p- piller ? For å ikke bli gravid,.....da tenker du på graviditet.

 

Og du bør jammen vite at du kan bli gravid når du har sex. Makan til dumt utsagn.

 

Anonym poster: 7bbe31d1899f6c1eabdc3d974c3adbb3

 

Skrev det litt knotete. ..men i mitt tilfelle tok jeg p-piller for å ikke bli gravid men ble det...gikk ikke bevisst inn for å bli gravid...der jeg mente med at man ikke tenker på graviditet i den forstand...

 

Anonym poster: 476916fcdaec91ccda18238453b4926e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenker på graviditet ? Det er det dummeste jeg har sett her inne noen gang. Hvorfor tar du p- piller ? For å ikke bli gravid,.....da tenker du på graviditet.

 

Og du bør jammen vite at du kan bli gravid når du har sex. Makan til dumt utsagn.

 

Anonym poster: 7bbe31d1899f6c1eabdc3d974c3adbb3

 

Nei, jeg tenkte ikke på graviditet det øyeblikket. At jeg hadde slurvet med pillene var ikke i tankene heller. Så det var ikke at jeg ikke visste hvorfor jeg i det hele tatt tok pillene eller at jeg ikke ante at jeg kunne bli gravid.

 

Anonym poster: 80499552c233f26c7cb3545f5ef6ebba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om meg da? Jeg gikk på p-piller men vet selv at jeg er dårlig på å huske på de. Glemte en og annen dag innimellom men tok da en på morgenen etter og en på kvelden samme dag. Tenkte i mitt stille sinn at dette var ikke helt safe men "skjer det så får det bare skje". Mannen spurte aldri om jeg gikk på prevensjon, ikke heller foreslo han kondom en eneste gang. Vi hadde regelmessig sex i ca 2 mnd. (omtrent hver dag) Han spurte jo aldri, og jeg prøvde å ta pillene mine men vet jeg slurvet litt. Har jeg lurt han?

 

Anonym poster: 0b4b237a31fd2863be5a394579516e74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...