Gå til innhold

Hvordan er det mulig at to B-mennesker får ett barn som er A-menneske??


ღTyrkiskPepperღ

Anbefalte innlegg

Det skulle ikke vært lovlig!

Jeg er ett B- menneske, egentlig ett Å-menneske men siden det brukes bare A og B, får jeg gå for B.

Min datter er lik meg. Nekter å ligge seg selv om hun er stuptrøtt. Vi elsker å sove, og før nr 2 ble født kunne vi faktisk ligge i sengen om morgningen og bare slappe av/halvsove i flere timer.

Men så ble mannen i huset født, for 3 år siden. Og jammensant er han ett A-menneske. Han er oppe før fuglene driter.

Det fungere ikke når mor er ett B-menneske og sønn er ett A-menneske.

Mor må jo få skjønnhetssøvnen sin, det burde han vel skjønne?

 

Lurer på om det finnes en sprøyte eller noe som kan gjøre han til ett B-menneske?

For jeg fungerer ikke før kl er passert 11! Og når vi i tillegg har stilt klokken 1 hel time tilbake så blir det jo mindre søvn på meg.

 

Dagens utblåsning!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har min fulle sympati.

 

Lisja er B-menneske, spørs om ho forblir einebarn i frykt for å få ein morgonfugl (grusomme menneske heile gjengen)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har min fulle sympati.

 

Lisja er B-menneske, spørs om ho forblir einebarn i frykt for å få ein morgonfugl (grusomme menneske heile gjengen)..

Ja, skjønner ikke de som frivillig står opp tidlig på morgningen når man kan sove lengre..

Får satse på at noen finner opp en vaksine mot A-mennesker, slik at alle blir B:) hadde jo vært fantastisk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pupp and go

Er ikke det en av de mest kjente greiene man lærer på skolen, da? Pluss og pluss er minus?

nope, minus og minus blir pluss. Pluss og pluss blir også bluss.

 

Men B-faktoren er vel muligens negativ, så da blir det vel minus pluss minus da. Ergo gjør sønnen til HI det helt riktige.

 

*suger i matte og på tynn is*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea - kukløsklan

Je hadde tenkt å skrive det samme Amadine, men det er visst feil:/ flott jeg har matte eksamen om 3 uker! Lover godt:/

 

Men min sover til 11 i helger og helst iallefal 9 hverdager. Det gjør meg til en god mor, en våken mor og en lykkelig mor!

 

A barn er ikke helt min greie nei, men hadde vel klart det også med blå resept på koffeinpiller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pupp and go

juliea, jeg ville ha sjekket det hvis jeg var deg... er ikke noe mattegeni jeg heller. Men mener å huske at det var sånn.

 

Og pluss og pluss blir pluss, ikke bluss - eller blir det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea - kukløsklan

juliea, jeg ville ha sjekket det hvis jeg var deg... er ikke noe mattegeni jeg heller. Men mener å huske at det var sånn.

 

Og pluss og pluss blir pluss, ikke bluss - eller blir det?

 

Positivt + positivt kan ikle bli annet enn positivt

Negativt og negativt kan ikke bli annet enn positivt.

 

Det stemmer det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fjernet-medlem-1402

Je hadde tenkt å skrive det samme Amadine, men det er visst feil:/ flott jeg har matte eksamen om 3 uker! Lover godt:/

 

Men min sover til 11 i helger og helst iallefal 9 hverdager. Det gjør meg til en god mor, en våken mor og en lykkelig mor!

 

A barn er ikke helt min greie nei, men hadde vel klart det også med blå resept på koffeinpiller :)

 

Går det an å få sånne piller??? Me want!!!

Og hvis ikke det finnes, hvorfor i hule h****** er det ingen som har funnet opp noen sånne?!?!

 

Ellers har jeg det fint altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea - kukløsklan

Å Joda søta! Det finnes i allerhøyeste grad! Hvis ikke hadde je tatt patent på det for lengst ;) fåes på apotek kanskje? Men i allefal i vårt kjære naboland Sverige!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fjernet-medlem-1402

Da må jeg til Sverige snart kjenner jeg :D

 

Siden jeg ikke er klar for å gi opp kampen om å komme fullt tilbake i hverdagen så trenger jeg masse energi (og smertestillende) ;)

 

Klar for dyst så fort jeg får husmorspeed i pilleform!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Men nå er jeg forvirra. Mannen i huset er tre år og A-menneske? Og de to som lagde ham var deg og din datter, B-menneskene? Eller er det rett og slett ett menneske til inne i bildet som er A-menneske også? (Jeg teller og teller men får det ikke til å gå opp. Men jeg har sovet tre timer i natt så ikke ta meg for alvorlig.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker så utenfor A4-boksen at jeg regnet med at det ikke bor noen pappa i dette huset, mulig jeg også har sovet for lite i natt.

 

Dessuten stemmer det at pluss og pluss blir pluss, ikke bluss og ikke kluss. Jeg har en sønn med et D-menneske, er selv B og ungen var uforbedrelig A-menneske inntil han ble tenåring. Nå sover han gjerne til 12 hvis han får lov. Det trøster meg når de andre to er A inntil det utålelige. De har riktignok et A-menneske til pappa, så prognosen er mer usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sug lut

Jeg tenker så utenfor A4-boksen at jeg regnet med at det ikke bor noen pappa i dette huset, mulig jeg også har sovet for lite i natt.

 

Dessuten stemmer det at pluss og pluss blir pluss, ikke bluss og ikke kluss. Jeg har en sønn med et D-menneske, er selv B og ungen var uforbedrelig A-menneske inntil han ble tenåring. Nå sover han gjerne til 12 hvis han får lov. Det trøster meg når de andre to er A inntil det utålelige. De har riktignok et A-menneske til pappa, så prognosen er mer usikker.

Joda, jeg tenkte også på det pappaløse huset, men likevel mangler noen i regnestykket hvis det jeg lærte om forplantning er riktig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er jeg forvirra. Mannen i huset er tre år og A-menneske? Og de to som lagde ham var deg og din datter, B-menneskene? Eller er det rett og slett ett menneske til inne i bildet som er A-menneske også? (Jeg teller og teller men får det ikke til å gå opp. Men jeg har sovet tre timer i natt så ikke ta meg for alvorlig.)

Jeg og faren er B mennesker, men bor ikke sammen, dermed er min sønn mannen i huset:) u see?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...