Gå til innhold

Noen som kan anbefale en joggevogn?


Lille molle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har kjøpt babyjogger elite. gjenstår å prøve den da mini fortsatt ikke har kommet, men vi fikk den anbefalt fremfor tfk og mountain buggy. tfk har stor bag, men irriterende løsning med glidelåser som bråker for å legge ned/sette opp ryggen på sportsdelen, og mountain buggy er dyrere vogn uten at egenskapene er bedre enn de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også kjøpt babyjogger elite, har hørt den skal være vmeldig bra, baggen er blitt større en den var før. Vogna blir også liten sammenslått. Vi har heller ikke fått testet den enda, da lillefrøkna enda er i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en liten jungel blandt de oxo. Bør være lett og ok på grusveier/asfalt.

 

Regner med du skal bruke den til å jogge?

 

Isåfall er det vel easywalker classic som er den mest populære, den får du billig på finn og har stooor bag.

 

Skal du ikke bruke den til jogging kan du titte på disse og finne din favoritt:

 

Easywalker sky

Bumbleride indie

Babyjogger city elite

Mountain buggy urban jungle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...

Jeg har nå fått tatt i bruk vogna mi, og er kjempefornøyd, veldig god å trille, mye lettere en f.eks Montain buggy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jogget mye med min Mountain Buggy UJ, og vært strålende fornøyd:-) Gleder meg til det blir bart på veiene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jogging i potetmelsnø tror jeg nemlig ingen vogner er skapt for:-) Men gå tur går helt strålende:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Vi jogger dagelig med city crossen, nå har vi bagen på, men til sommern blir vi å gå over til sportsdelen =) Lett vogn som også er lett å styre, jeg har en hund i magebelte også ofte, så syns det er greit at vognen ikke er så stor og "klumpete"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Easywalker sky selv og den er også veldig god å jogge med:)

Har hatt den i snart tre år og den er med på hver en tur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står veldig på vippen mellom urban jungle og city elite selv! Har prøvd begge mye, og veid fram og tilbake, pluss og minus, og tror nok jeg ender opp på at UJ er dyrere uten å ha noe som er bedre enn CE. Den er nok noe penere syns jeg, flere fargevalg, og har lufthjul i steden for gummihjul med skum inni. Men av finesser som faktisk betyr noe så syns jeg CE vinner med lengre rygg, bedre kurv, bedre sammenlegging, str og vekt, fotstøtte +++. Kjenner likevel at jeg sikler etter UJ, så er det noen her som faktisk har hatt/prøvd begge slik at det blir en ærlig sammenligning? :) Det skulle jeg ha likt å høre om nemlig :) Har også sammenlignet med TFK og Easywalker, men etter min smak er ikke de like aktuelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...