Gå til innhold

Vågåsaken


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvorfor det liksom er "greit" at han "bare" har vist seg i underbuksa til denne jenta jeg?

 

Det er så mye i denne saken som bare rett og slett er direkte feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det tror jeg hele Norge mener. Han er en gris, en gris med elskerinner både her og der. Den fatale feilen er at han også plutselig brukte ei småjente som såvidt hadde kommet i puberteten, og det er så feil som det går an!

Jeg kan ikke tro Vågå-folket åpner armene når saken er ferdig slik de har sagt. Mer og mer kommer fram her, og det er moralsk forkastelig alt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere vært tilstede i rettssalen og fått med dere alt? Hvis ikke syns jeg ikke dere skal dømme noen av dem!

Når det kommer til den trusesaken, må jeg innrømme at jeg ikke tenkte så mye over det. Jeg har sett mange menn i truse/boxer både i familien og ellers.. Når man blir godt kjent med noen og de ofte overnatter i hjemmet, da er det vel ingen krise..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt? Ærlig talt! Ikke enig med deg. Jo mer som kommer frem, jo mer ubehagelig er denne saken. På alle måter. Han har gått langt over streken, uansett om det er tilfelle om han har hatt samleie med jenta eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg sier ikke at han ikke har gjort noe galt. Selvfølgelig har han det. Men jeg reagerer på forhåndsdømminga. Han er faktisk ikke dømt for overgrep!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ærligtalt!!! Griseprater du og blir svett av å snakke med små barn på 13 år??!!?!!? D er greit i ditt hode???? Hva faen?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D jeg mener er at du sier at han ikke er dømt enda. Men i mine er øyne(og veeeeldig mange andres) er han dømt nedenom og hjem allerede! Om han har hatt spesifikk samleie eller ikke. Fyren er en gris og bør straffes! Han har sexschatta med et barn, noe som er en forbrytelse i seg selv, ihvertfall for meg! Han ville gifte seg med en trettenåring og ble svett av å se på henne, hadde vondt for å se på henne uten å få lov å røre henne.. Æsj æsj æsj!!!!! Spiller egentlig ikke så mye rolle om hva som skjer. Han bør dømmes for dette uansett!!! D ER et overgrep MOT et barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg sier ikke at han ikke har gjort noe galt. Selvfølgelig har han det. Men jeg reagerer på forhåndsdømminga. Han er faktisk ikke dømt for overgrep!

 

Han er ikke dømt for overgrep og det er det heller ingen her som sier. Men han har overnattet i samme seng som ei jente han selv sier han "var som en far for", han har sexchattet grisemeldinger som er så grisete at avisene ikke vil gjengi de verste. I tillegg til at han har hatt et par elskerinner. Jeg dømmer ham fordi han totalt mangler vurderingsevne (og er en gris), uavhengig av om han har hatt samleie med henne eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere vært tilstede i rettssalen og fått med dere alt? Hvis ikke syns jeg ikke dere skal dømme noen av dem!

Når det kommer til den trusesaken, må jeg innrømme at jeg ikke tenkte så mye over det. Jeg har sett mange menn i truse/boxer både i familien og ellers.. Når man blir godt kjent med noen og de ofte overnatter i hjemmet, da er det vel ingen krise..?

Good heavens !!

Er jo en viss forskjell på om far sprader rundt i trusa da !! Eller hadde du synes det hadde vært helt naturlig og fint om (hvis du hadde hatt) tenåringsdattera di hadde hengt med middelaldrende menn med hang til å valse rundt i trusa og/eller naken ... ? Spesielt .. Synes jeg ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere vært tilstede i rettssalen og fått med dere alt? Hvis ikke syns jeg ikke dere skal dømme noen av dem!

Når det kommer til den trusesaken, må jeg innrømme at jeg ikke tenkte så mye over det. Jeg har sett mange menn i truse/boxer både i familien og ellers.. Når man blir godt kjent med noen og de ofte overnatter i hjemmet, da er det vel ingen krise..?

 

Har fått med meg nok. Det er nok som er både bevist og tilstått i denne saken til at det er helt hårreisende (du har kanskje ikke fått med deg skypesamtalen??)

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...