Gå til innhold

Kunne du kalt sønnen din Don Ditlev eller Geir Arne?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Don er vel mer en tittel enn et navn. Don Ditlev.... Høres ut som en puslete mafioso :P

 

Jeg er ikke videre fan Geir Arne heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av disse ville jeg brukt geir arne. mye fordi arne ville blitt oppkalling. ikke så fan av geir egentlig, men det andre navnet var ikke helt godt i mine ører..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Don Ditlev høres ut som sønnen til en han fyllikken fra Bergeråsen, han som driver snekkerverksted. Geir Arne høres ut som psykisk utviklingshemmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Don Ditlev høres rart ut (hadde nok ikke trodd på det hvis noen presenterte seg som det)..men Geir Arne er da et helt vanlig navn? Jeg kjenner i allefall en som heter det, og han er en flott fyr :) Jeg har heller aldri tenkt at det skulle være noe rart ved navnet hannes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Don Ditlev høres ut som sønnen til en han fyllikken fra Bergeråsen, han som driver snekkerverksted. Geir Arne høres ut som psykisk utviklingshemmet.

Du må jo være psykisk Forstyrra, eller litt annet for å si slikt. Herrefred. Navnet høres utviklingshemmet ut ? Synes nok heller du gjør det jeg....utviklingshemmet eller rett og slett bare psykisk bomtur. Fytti jeg blir irritert på sånne hønsehuer som deg. Har du ikke vett til å holde slike kommentarer inni deg ?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...