Gå til innhold

Hvilke bleier er best ?


Siljegirl123

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Libero, uten tvil! :-)

 

Pampers sine bleier inneholder lotion. Da eldste gutten var mindre prøvde vi pampers, han ble full i utslett, så har ikke brukt de igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest peacock

Coop og Rema 1000, helt avgjort! Billig og veldig bra - ikke hatt lekkasjer med de, heller ikke etter en lang natt. Og så koster de en tredjedel av Pampers og Libero :)

 

Gå etter svanemerkede bleier, da slipper du diverse lotion og oljer som er tilsatt (Pampers).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rema 1000 sine er best. Prøvd både libero og pampers. Libero kan gå, men pampers er helt forferdelige. Lekker og gir utslett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coop og Rema 1000, helt avgjort! Billig og veldig bra - ikke hatt lekkasjer med de, heller ikke etter en lang natt. Og så koster de en tredjedel av Pampers og Libero :)

 

Gå etter svanemerkede bleier, da slipper du diverse lotion og oljer som er tilsatt (Pampers).

Akkurat slik..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bruker libero. Pampers er proppfull av dyretestet lotion.

Hvilken størrelse går rema 1000 og Coop sine bleier ned til? Jeg bruker nr 3 (5-8kg) på babyen nå, går de så langt ned i størrelse? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

For alt i verden jeg har og bruker kun libero, betaler litt ekstra for barnas del :) har 3 bleiebarn for øyeblikket ;)



Anonymous poster hash: b0117...e28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vi bruker tøybleier (har noen prefolds, noen formsydde og noen lommebleier), men på natten blir det Pampers baby-dry, syns de er veldig tørre og vi har ikke opplevd lekkasjer med dem =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg sverget til libro med jenta mi men med gutten min er pampers bedre pga høyere i rygg. Får ikke utslett. Skal nå prøve rema / Coop sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...