Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

Muslimer

• Stengt emne Dette emnet er låst
13 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 604 295 Innlegg:

Skrevet 13 september 2012 - 19:37

Har de så særbehandling at vi nå ikke engang kan diskutere dem? Ser at tråden om muslimer ble slettet. Blir så forbannet at jeg ikke har ord.
  • Mamman til Stella og Håkon liker dette

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 604 295 Innlegg:

Skrevet 13 september 2012 - 19:42

Det er slikt som engasjerer, og nå skal vi ikke få diskutere det engang??? Er den en muslimsk moderator i kveld?

#3 Cat.68

Cat.68

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 895 Innlegg:
  • StedNord-Trøndelag

Skrevet 13 september 2012 - 19:43

Det kommer vel veldig ann på hvordan man diskuterer vil jeg tru.
  • Ziva, sug lut, Tigerpote og en annen liker dette

#4 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 604 295 Innlegg:

Skrevet 13 september 2012 - 19:45

Hva var problemet i andre tråden da?

#5 Musemorbr /

Musemorbr /

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 4 880 Innlegg:
  • StedNord i nordland

Skrevet 13 september 2012 - 19:45

Jeg så ikke de siste kommentarene, men noen må vel ha gått over streken. At hele tråden ble borte gjør ikke noe. Den var sånn passe teit og usaklig uansett.
Man kommer ganske langt med sunn fornuft, en positiv innstilling, og kanskje litt sjokolade nå og da. :D

#6 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 604 295 Innlegg:

Skrevet 13 september 2012 - 19:46

Enig i at deler var usaklig, men det må man faktisk tåle.

'I may not like what you are saying, but I will defend your right to say it!'
  • CaptainHindsight liker dette

#7 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 604 295 Innlegg:

Skrevet 13 september 2012 - 19:49

Her skal man helst diskutere utro menn, vinterdresser og amming...

#8 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 604 295 Innlegg:

Skrevet 13 september 2012 - 19:50

Her skal man helst diskutere utro menn, vinterdresser og amming...

Og det blir man aaaaldri lei av. Hvis man blir det er man en dårlig mor :P

#9 Cat.68

Cat.68

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 895 Innlegg:
  • StedNord-Trøndelag

Skrevet 13 september 2012 - 19:55

Aner ikke fordi jeg fikk den ikke med meg. Men jeg har jo lst ca 1000 vis av andre slike tråder og all som en har jo endt opp med å være rasistiske stigmnatiserende og personlighets hetsende. Ser ingen grunn til at ikke den ble det samme.
  • ღTyrkiskPepperღ liker dette

#10 CaptainHindsight

CaptainHindsight

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 119 Innlegg:

Skrevet 13 september 2012 - 20:06

Aner ikke fordi jeg fikk den ikke med meg. Men jeg har jo lst ca 1000 vis av andre slike tråder og all som en har jo endt opp med å være rasistiske stigmnatiserende og personlighets hetsende. Ser ingen grunn til at ikke den ble det samme.

Ved å kneble skaper man raseri. Det må være bedre at de stigmatiserende innleggene slettes enn at hele tråden gjør det. Man skal kunne rette en kritisk finger mot religioner, mister vi den retten havner vi i middelalderen.
(Og hvordan kan en muslimtråd være rasistisk?)
Are you... local?

#11 ღTyrkiskPepperღ

ღTyrkiskPepperღ

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 416 Innlegg:

Skrevet 13 september 2012 - 20:13

Ved å kneble skaper man raseri. Det må være bedre at de stigmatiserende innleggene slettes enn at hele tråden gjør det. Man skal kunne rette en kritisk finger mot religioner, mister vi den retten havner vi i middelalderen.
(Og hvordan kan en muslimtråd være rasistisk?)

Det har vært mange tråder om muslimer og islam her tidligere, og de ender i 99% av tilfellene opp med rasistiske utsagn, drittslengning, drapstrusler( jupp det har skjedd) osv.

Du skal ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer deg selv

#12 CaptainHindsight

CaptainHindsight

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 119 Innlegg:

Skrevet 13 september 2012 - 20:18

Ved å kneble skaper man raseri. Det må være bedre at de stigmatiserende innleggene slettes enn at hele tråden gjør det. Man skal kunne rette en kritisk finger mot religioner, mister vi den retten havner vi i middelalderen. (Og hvordan kan en muslimtråd være rasistisk?)

Det har vært mange tråder om muslimer og islam her tidligere, og de ender i 99% av tilfellene opp med rasistiske utsagn, drittslengning, drapstrusler( jupp det har skjedd) osv.

Trist at det skal være slik, men jeg syns fremdeles man da bør rapportere de usaklige innleggene og la andre diskutere i fred. (Dette gjelder alle andre tråder som lider samme skjebne)
  • Mamman til Stella og Håkon liker dette
Are you... local?

#13 ღTyrkiskPepperღ

ღTyrkiskPepperღ

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 416 Innlegg:

Skrevet 13 september 2012 - 20:21

Ved å kneble skaper man raseri. Det må være bedre at de stigmatiserende innleggene slettes enn at hele tråden gjør det. Man skal kunne rette en kritisk finger mot religioner, mister vi den retten havner vi i middelalderen. (Og hvordan kan en muslimtråd være rasistisk?)

Trist at det skal være slik, men jeg syns fremdeles man da bør rapportere de usaklige innleggene og la andre diskutere i fred. (Dette gjelder alle andre tråder som lider samme skjebne)

Tror nok de usaklige innleggene blir rapporter, men når omtrent halvparten av svarene bare er drittslengning osv så skjønner jeg godt moderator sletter alt.. Hvis ikke må de sitte å slette annethvert innlegg.
Du skal ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer deg selv

#14 Moderator-IS

Moderator-IS

Nytt medlem

• Administrator
  • 149 Innlegg:

Skrevet 13 september 2012 - 20:51

Det er laget en tråd der noen forsøker å diskutere det samme temaet på en saklig måte, den er åpen. Tråder som setter seg seg fore å diskutere hvorvidt en gruppe på over en milliard mennesker generelt sett er tette i pappen blir stengt.
  • sug lut liker dette
Moderator