Muslimer
Skrevet 13 september 2012 - 19:37
- Mamman til Stella og Håkon liker dette
Snarvei til forumene
Skrevet 13 september 2012 - 19:42
Skrevet 13 september 2012 - 19:45
Det kommer vel veldig ann på hvordan man diskuterer vil jeg tru.
Hva var problemet i andre tråden da?
Skrevet 13 september 2012 - 19:45
Skrevet 13 september 2012 - 19:46
'I may not like what you are saying, but I will defend your right to say it!'
- CaptainHindsight liker dette
Skrevet 13 september 2012 - 19:49
Skrevet 13 september 2012 - 19:50
Her skal man helst diskutere utro menn, vinterdresser og amming...
Og det blir man aaaaldri lei av. Hvis man blir det er man en dårlig mor
Skrevet 13 september 2012 - 19:55
Hva var problemet i andre tråden da?Det kommer vel veldig ann på hvordan man diskuterer vil jeg tru.
Aner ikke fordi jeg fikk den ikke med meg. Men jeg har jo lst ca 1000 vis av andre slike tråder og all som en har jo endt opp med å være rasistiske stigmnatiserende og personlighets hetsende. Ser ingen grunn til at ikke den ble det samme.
- ღTyrkiskPepperღ liker dette
Skrevet 13 september 2012 - 20:06
Aner ikke fordi jeg fikk den ikke med meg. Men jeg har jo lst ca 1000 vis av andre slike tråder og all som en har jo endt opp med å være rasistiske stigmnatiserende og personlighets hetsende. Ser ingen grunn til at ikke den ble det samme.
Hva var problemet i andre tråden da?Det kommer vel veldig ann på hvordan man diskuterer vil jeg tru.
Ved å kneble skaper man raseri. Det må være bedre at de stigmatiserende innleggene slettes enn at hele tråden gjør det. Man skal kunne rette en kritisk finger mot religioner, mister vi den retten havner vi i middelalderen.
(Og hvordan kan en muslimtråd være rasistisk?)
Skrevet 13 september 2012 - 20:13
Det har vært mange tråder om muslimer og islam her tidligere, og de ender i 99% av tilfellene opp med rasistiske utsagn, drittslengning, drapstrusler( jupp det har skjedd) osv.
Ved å kneble skaper man raseri. Det må være bedre at de stigmatiserende innleggene slettes enn at hele tråden gjør det. Man skal kunne rette en kritisk finger mot religioner, mister vi den retten havner vi i middelalderen.
(Og hvordan kan en muslimtråd være rasistisk?)
Skrevet 13 september 2012 - 20:18
Det har vært mange tråder om muslimer og islam her tidligere, og de ender i 99% av tilfellene opp med rasistiske utsagn, drittslengning, drapstrusler( jupp det har skjedd) osv.
Ved å kneble skaper man raseri. Det må være bedre at de stigmatiserende innleggene slettes enn at hele tråden gjør det. Man skal kunne rette en kritisk finger mot religioner, mister vi den retten havner vi i middelalderen. (Og hvordan kan en muslimtråd være rasistisk?)
Trist at det skal være slik, men jeg syns fremdeles man da bør rapportere de usaklige innleggene og la andre diskutere i fred. (Dette gjelder alle andre tråder som lider samme skjebne)
- Mamman til Stella og Håkon liker dette
Skrevet 13 september 2012 - 20:21
Tror nok de usaklige innleggene blir rapporter, men når omtrent halvparten av svarene bare er drittslengning osv så skjønner jeg godt moderator sletter alt.. Hvis ikke må de sitte å slette annethvert innlegg.
Ved å kneble skaper man raseri. Det må være bedre at de stigmatiserende innleggene slettes enn at hele tråden gjør det. Man skal kunne rette en kritisk finger mot religioner, mister vi den retten havner vi i middelalderen. (Og hvordan kan en muslimtråd være rasistisk?)
Trist at det skal være slik, men jeg syns fremdeles man da bør rapportere de usaklige innleggene og la andre diskutere i fred. (Dette gjelder alle andre tråder som lider samme skjebne)
Skrevet 13 september 2012 - 20:51
- sug lut liker dette

Dette emnet er låst