Gå til innhold

Hva skal man strikke?


Gjest Ziva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Juliea - kukløsklan

Supert det blir vi I VSH så glade for! Du kan strikke hva du vil, tepper og klær, bamser...

 

Så snill du er som allerede strikker til Ahus! Du har nå skaffet deg førsteklassesbilett til himmelen, så du slipper iallefal å tenke på det:P

 

Jeg er kontakt person for Oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea - kukløsklan
Supert, hva vil dere helst ha? Sokker, luer, tepper, gensere og i hvilke str?

 

Vi vil gjærne ha luer, fra baby til et par år. Mange av barna "våres" fryser faktisk ihjel det er grusomt. Sokker er også kjærkomment da de små ofte går barbent selv midt på vinteren i 30 minus grader. Tepper. Men det vi trenger mest er luer og sokker. Sokker fra 0-15 år, luer fra 0-5 år =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://varmesmahjerter.no/om-vsh/ strikk luer og sokker i ulike barnestørrelser. Og send til nærmeste kontakt person for Varme små hjerter og det sendes videre til Babyhjem/barnehjem familier i kalde land som gruer seg vledig til vinteren som kommer med stormskritt.

 

Hmm, litt blond nå, men det er ikke bare strikkeplagg dere tar imot altså..? :P

 

For jeg suger nemlig på strikking, men har masse babyklær og flere poser med bamser liggende som jeg har god lyst å gi vekk til noen som trenger de mer enn vi gjør.

 

Har en venninne som egentlig skulle ta noe av babytøyet med til et barnehjem i Afrika, men dette strandet pga sykdom, og da ble 4åringen så skuffa for hun syntes det var stas å få lov å hjelpe barn som ikke har noe, men da kan jeg jo sjekke ut dette litt nærmere kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea - kukløsklan
http://varmesmahjerter.no/om-vsh/ strikk luer og sokker i ulike barnestørrelser. Og send til nærmeste kontakt person for Varme små hjerter og det sendes videre til Babyhjem/barnehjem familier i kalde land som gruer seg vledig til vinteren som kommer med stormskritt.
Hmm, litt blond nå, men det er ikke bare strikkeplagg dere tar imot altså..? :P For jeg suger nemlig på strikking, men har masse babyklær og flere poser med bamser liggende som jeg har god lyst å gi vekk til noen som trenger de mer enn vi gjør. Har en venninne som egentlig skulle ta noe av babytøyet med til et barnehjem i Afrika, men dette strandet pga sykdom, og da ble 4åringen så skuffa for hun syntes det var stas å få lov å hjelpe barn som ikke har noe, men da kan jeg jo sjekke ut dette litt nærmere kanskje :)

 

Vi tar imot alt av klær vi, ikke bare strikket. Vi har et barnehjem i Uganda som er VSH sitt barnehjem og mange andre steder i Afrika vi sender til.

Vi har også fadderbarn ordning, så det er jo også en mulighet da får dere jo brev og bilder og det syntes kanskje 4 åringen er stas?

Men uansett vi tar imot alt av klær leker, bleier, tepper osv...

 

sjekk ut vår fb side:http://www.facebook.com/varmesmahjerter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea - kukløsklan
http://varmesmahjerter.no/om-vsh/ strikk luer og sokker i ulike barnestørrelser. Og send til nærmeste kontakt person for Varme små hjerter og det sendes videre til Babyhjem/barnehjem familier i kalde land som gruer seg vledig til vinteren som kommer med stormskritt.
Hmm, litt blond nå, men det er ikke bare strikkeplagg dere tar imot altså..? :P For jeg suger nemlig på strikking, men har masse babyklær og flere poser med bamser liggende som jeg har god lyst å gi vekk til noen som trenger de mer enn vi gjør. Har en venninne som egentlig skulle ta noe av babytøyet med til et barnehjem i Afrika, men dette strandet pga sykdom, og da ble 4åringen så skuffa for hun syntes det var stas å få lov å hjelpe barn som ikke har noe, men da kan jeg jo sjekke ut dette litt nærmere kanskje :)
Vi tar imot alt av klær vi, ikke bare strikket. Vi har et barnehjem i Uganda som er VSH sitt barnehjem og mange andre steder i Afrika vi sender til. Vi har også fadderbarn ordning, så det er jo også en mulighet da får dere jo brev og bilder og det syntes kanskje 4 åringen er stas? Men uansett vi tar imot alt av klær leker, bleier, tepper osv... sjekk ut vår fb side:http://www.facebook.com/varmesmahjerter

 

Vi har i Asia og Europa også, jeg tok Afrika som eksempel her fordi strikkeklær ikke er egenet akkurat dit.. Så dit går annet tøy, mens strikketøyet går mest til Russland =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan en levere til dere? Jeg har en del barneklær som jeg kan gi vekk :) Gjerne til barn som virkelig virkelig trenger det!! Send meg gjerne en mail med litt info om du kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Juliea - kukløsklan

http://www.facebook.com/varmesmahjerter

 

Gå inn på siden og se under "om" der skal det stå oppført alle våre kontaktpersoner. Så ser du hvem som er nærmest deg og kontakter via fb, mail eller tlf så finner dere en dag det passer og finner en ordning.

 

:) Jeg er kontaktperson for Oslo, så du finner også meg under "om" om jeg er nærmest deg, så send meg bare mail på fb om du ønsker det. Vi tar bildet av de vi sender og mange steder får vi også med bilde tilbake fra engangskamera vi sender med, disse bildene legges ut på fb siden vår om vi har tilatelse til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea - kukløsklan
Hvor kan en levere til dere? Jeg har en del barneklær som jeg kan gi vekk :) Gjerne til barn som virkelig virkelig trenger det!! Send meg gjerne en mail med litt info om du kan :)

 

Bergen ser jeg jo nå at du hører til. Vi har en person i Bergen =) bare gå inn på siden og kontakt henne, hun heter Veronica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har masse restegarn som kan bli til sokker og luer og vil gjerne hjelpe! Men det er ingen representant nærme der jeg bor. Er noen timer unna, men jeg kunne kanskje sendt det via posten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea - kukløsklan

Ja da går det helt fint å sende til nærmeste:) bare kontakt din kontaktperson:) tusen hjertlig takk:))

Så snille dere er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver med opprydning i barneklær som er for små for tulla, så tror nok det kommer noe fra meg etterhvert, men tror ikke det er så mye varmt tøy, med unntak av noen vinterdresser til baby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea - kukløsklan
Jeg driver med opprydning i barneklær som er for små for tulla, så tror nok det kommer noe fra meg etterhvert, men tror ikke det er så mye varmt tøy, med unntak av noen vinterdresser til baby

 

trenger ikke bare varmt tøy, har flere babyhjem som trenger innetøy. Og i Afrika går mange av barna nakne så der kommer alt tøy godt med =)

takk <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...