Gå til innhold

Tips mot uro?


marsve

Anbefalte innlegg

Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan finne roen? Jeg er så urolig hele tiden. Ikke bekymra altså, men sånn uro i kroppen. Jeg leser vanligvis en bok eller to i uka, de siste to mnd har jeg ikke klart å lese i det hele tatt enda den nyeste boka i yndlingsserien min ligger å venter på meg. Jeg klarer ikke holde på med noe i lengere tid, jeg har ikke noe særlig konsentrasjon, blir lett irritert osv. Er til vanlig flink til å bevare roen i alle situasjoner, blir sjeldent irritert, aldri sint. Lar meg affisere lite av situasjoner og folk fordi jeg har en indre ro jeg har henta frem. Men den har sporløst forsvunnet! Hvordan i alle dager skal jeg finne den igjen? Kanskje en teit problemstilling. Men hva gjør du for å roe deg? Når du er urolig, i stressa perioder, når folk går deg på nervene eller det er situasjoner du må distansere deg fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neimen, se her du...Her har vi en dame som er STIKK motsatt fra meg, hehe...Jeg er ganske laidback og vil helst sove hele tiden nå som jeg er gravid. Liker du dataspill? Sleng deg nedpå sofaen eller senga og spill litt, det er deilig det ;) Men det kan jo være at du trenger å prate med noen, kanskje du har et problem som gjør det umulig for deg å finne roen...Snakk med en venn i så fall, det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...