Gå til innhold

Voksi Urban eller ny Voksi City?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har en voksi classic-pose fra før, og har i tillegg hatt en voksi urban-pose. I oktober venter vi baby nr. 2 og oppdaget v/gjennomgang av "utstyret" at voksi urban-posen var ødelagt - og har fått reklamere på den hos forhandler. Nå har vi en tilgodelapp på 2000 kr, skal kjøpe ny pose, og ser plutselig at det har kommet enda en voksipose på markedet - voksi city!

 

Er så usikker på hva man burde kjøpe..... Cityen er en god del lengre enn urban-posen (uten forlengeren), litt "løsere" i fisken, og har én glidelås foran, i motsetning til urbans to sideglidelåser. Ser for meg at i en liten bag, som vår citybag fra Emmaljunga, så kan urban-pose passe "perfekt", mens Cityen blir litt lang. På den annen side er nok Cityen mye mer praktisk i sportsvogna, fordi den er litt lengre og romsligere. Erfaringen vår er at urban blir altfor lang for sportsvogna med forlengerdelen på.

 

Oppi det hele har vi den gode voksi classic-posen, som forsåvidt er god både i bag og sportsvogn...

 

Akutt beslutningsvegring! Hva ville dere valgt? Noen som gidder å gi noen synspunkt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk en voksi urban på kjøpet med vognen, og er forsåvidt fornøyd med det. I ettertid så jeg den nye city-posen, synes den virket veldig kjekk, men vet ikke hvor varm den er? Hvis den er like varm som urban ville jeg nok heller hatt city. Aldri i livet classic, den synes jeg ser ut som det er mye styr med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm....Cityen er vist også en dun-pose, og skal jo være like varm som urban tenker jeg.... Kan jeg spørre hvorfor du heller ville hatt City?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea - kukløsklan

Jeg ville hatt Urban, jeg har den og digger den. Deilig for barnet med glidelås i siden så det ikke blåser inn i metallet foran. Og metallet blir lett kaldt inn mot kroppen. Tenkte ikke over det da jeg fikk Urban, men flere venninner merker de missliker glidelås foran og jeg digger i siden =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det var en av grunnene til at jeg ville hatt city, det var nettopp at det er glidelås midt på. Så det virker lettvint. Også virker den mykere, synes at urban er litt stiv. Og urban virker ikke like lun oppe ved hodet....

 

#2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har city og er kjempefornøyd med den. Den er veldig varm og god og vesla har lite klær i den når hun ligger i den. Kjempepraktisk med en glidelås foran da hun kan ha glidelåsen åpen når det er varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har city og elsker den! god og varm. det blåser absolutt ikke inn i glidelåsen, for den er godt dekket. den virker også lunere rundt hals/ hode enn urban siden den er så stiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...