Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Trur jeg dauer *flaut*

• Logg inn for å svare
4 svar til dette emnet

#1 Ziva

Ziva

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 3 172 Innlegg:

Skrevet 27 august 2012 - 11:17

Verandadøra på vidt gap, Mamma mia for full fres på tv'n og lydplanken på max. Hva passer bedre da enn å gaule til for full hals når musikken dundrer og går :D
Så hører jeg langt i det fjerne utenfor verandadøra. ZIVA!!! Lever du?? Alt bra med deg?? Har du vondt noe sted??

Tusle flau ut og møte det skremte ansiktet til nabokjerringa. Jada alt bra jeg bare synger. Synger?? Jeg trodde du var syk jeg!
Takk for den du.

Note to my self: lukk døra neste gang.
Want to be cruel? Make someone think!

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 027 Innlegg:

Skrevet 27 august 2012 - 12:31

Jeg skulle ønske jeg var naboen din! Nabodama mi har bare kols.

#3 Ziva

Ziva

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 3 172 Innlegg:

Skrevet 27 august 2012 - 14:07

Og jeg ønsker meg ei nabodame jeg kan nyte et glass vin sammen med i ny og ne på late sommerkvelder. Ikke ei som er så nysgjerrig at hu detter over kanten på verandaen.
Want to be cruel? Make someone think!

#4 ♥♥♥InMyHeart♥♥♥

♥♥♥InMyHeart♥♥♥

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 4 574 Innlegg:

Skrevet 27 august 2012 - 14:17

Vis innleggsug lut skrev 27 august 2012 - 12:31:

Jeg skulle ønske jeg var naboen din! Nabodama mi har bare kols.

Har du og en av de?

Hver solfylte sommerdag blir jeg vekket av nabodama som syns det er en strålende idè å få opp all kols-grumset rett utenfor soveromsvinduet mitt.

En deilig måte å våkne på, spesielt med hypermesis i tillegg!

Nei, takker meg til en syngende nabodame <3

#5 Gjest_Mentha_*

Gjest_Mentha_*
  • Gjest

Skrevet 27 august 2012 - 19:34

Ja takk til syngende naboer! :) For alt jeg vet har jeg det, men de bor så langt unna at det eneste som høres er bikkjeglammet og ulingen når det er løpetid hos en av de. Og selv om det sikkert høres fint ut for hundene kvalifiserer det ikke som synging i min bok.

Selv synger jeg overalt, og glemmer innimellom når jeg sitter i bilen på rødt lys at jeg har vinduet nede og gauler falskt til svisker av bl.a Chris Isaac - Aiiiii dånt wanna fåll in lååååv - en oktav for høyt til alle som går over fotgjengerfeltet. Skjærende falsk kastrat. Løvli.