Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Er så lei av " kaste alt på golvet" perioden!

• Logg inn for å svare
5 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 980 Innlegg:

Skrevet 23 august 2012 - 16:00

Hvor lenge varer normalt " kaste alt på golvet" perioden?
Her kaster han smokken og leken ut av vognen hele tiden!
å lar jeg han få drikke selv at tutekoppen så blir den kastet også.
Når han er lagt seg så kaster han smokken hele tiden så vi går så lei!

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Ziva

Ziva

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 3 179 Innlegg:

Skrevet 23 august 2012 - 16:03

Slutt å plukk opp :)
Want to be cruel? Make someone think!

#3 Gjest_Mentha_*

Gjest_Mentha_*
  • Gjest

Skrevet 23 august 2012 - 16:05

Ang smokken så fest den til pysjen eller genseren med smokkestropp, det hjalp her.
Kaster han mat ol på gulvet så tar jeg det bare vekk, sier ikke noe mer på det annet enn "sånn gjør vi ikke, da tar mamma det" med helt vanlig stemme. Og etterhvert ser jeg på han når han har tenkt å hive noe på gulvet og sier at han kan legge det fra seg på bordet. Når han gjør det får han masse ros. Har funket kjempebra, og nå kaster han nesten ikke ting på gulvet lenger.

#4 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 980 Innlegg:

Skrevet 23 august 2012 - 16:10

Men har hørt at de lenkene er farlig å bruke om natten pga de kan bli kvalt av den,visst den skulle gå rundt halsen.
I vognen om dagen har jeg begynt å bruke smokkestropp.

Han spiser heldigvis ikke selv enda å godt er det,for ellers hadde det blitt mye søl :P
Tenkte at han kanskje drakk til mer visst han fikk holde tutekoppen selv men det ble visst ikke noe suksess :P

#5 Gjest_Mentha_*

Gjest_Mentha_*
  • Gjest

Skrevet 23 august 2012 - 16:15

Fest den langt nedpå pysjen da? Har ikke hørt noe om kvelningsfare, den er vel ikke så lang den stroppen? Men du skal selvsagt ikke gjøre det om du ikke er komfortabel med det. Da får du heller bare la være å plukke opp og se om lillen tar hintet etterhvert ;) Evt gjøre prosessen kort og gå inn, plukke opp smokken og slippe opp i senga uten noe mer  dikkedarer, og så gå ut igjen.

#6 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 980 Innlegg:

Skrevet 23 august 2012 - 16:22

Tar jeg ikke opp smokken om kvelden når han kaster den på golvet så skriker han så hysterisk at det høres ut som jeg misshandler han :S
Nesten så jeg bare venter på at husverten skal komme ned å se om alt er bra med han.
Men det eneste jeg gjør når jeg går inn er å gi han smokken også gå ut igjen uten å snakke til han.