Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Fiiiine dagen :D

• Logg inn for å svare
11 svar til dette emnet

#1 Gjest_Mentha_*

Gjest_Mentha_*
  • Gjest

Skrevet 23 august 2012 - 07:54

Planleggingsdager i bhg i dag og i morgen, så junior og jeg er hjemme og koser oss. Ute pisker regnet og det er 10 grader, men vi har det godt og varmt inne, radioen på i bakgrunnen, og etterhvert kakao og boller underveis på kjøkkenet. Nå ratter junior rundt på lekebilen sin og roper "bil, bil , bil!" mens mamma drikker kaffe og surfer litt. Ahh, det er en deilig dag :)
Håper dere bekjemper bokbinddemonene og evt andre medhjelpere til mannen i kjelleren og får en fin dag :) Stooooort smil sendes fra junior og Mentha i gråværet :)

Jøye meg, skulle tro noen hadde puttet noe i kaffen min.

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 amandine

amandine

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 308 Innlegg:

Skrevet 23 august 2012 - 07:56

Nyt dagen! Rik er hun som evner å se hvor heldig hun er. Det er stor verdi i det, bare å legge merke til det!

#3 Ziva

Ziva

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 3 172 Innlegg:

Skrevet 23 august 2012 - 08:03

Hørtes herligt ut!

Her venter jeg bare på at gubben rydder sammen stuegulvet (det flyter utover med jaktutstyr), og når han forsvinner avgårde på bjørnejakt. Ja da skal dagen nytes med getboksen og et par tekopper til jentungen skal hentes. Og da blir det min tur til å hanskes med bokbindmonsteret.
Want to be cruel? Make someone think!

#4 Gjest_Mentha_*

Gjest_Mentha_*
  • Gjest

Skrevet 23 august 2012 - 11:14

Misunner dere ikke bokbindknoting i dag altså. Husker jeg synes det var kjempestas å legge på mine egne bøker på barneskolen, men så mista det liksom litt sjarmen etterhvert som man gjorde det igjen og igjen, og til slutt så gadd jeg ikke mer hehe.

Håper du får kost deg godt med te og tvn :D De to beste t'ene!

#5 Gjest_Mentha_*

Gjest_Mentha_*
  • Gjest

Skrevet 23 august 2012 - 12:36

O lykke, her regner det fortsatt  blomster og fuglene kvitrer. Lurer seriøst på om jeg har fått i meg en hallusinogen sopp eller noe slikt ?

Nybakte muffins på benken - uten sukker og kvalitetssikret av junior - skal snart pyntes med krem og tas med på besøk til svigermor som akkurat har kommet hjem fra ferie. Vi flyr vel dit også tenker jeg, 10 cm over bakken og med rosa skyer rundt anklene og sommerfugler i skulderhøyde. Kjære vene, hva er det som feiler meg?

#6 Gjest_Mentha_*

Gjest_Mentha_*
  • Gjest

Skrevet 23 august 2012 - 16:10

Junior har vært superflink medhjelper i dag, de hadde ikke blitt så fine uten han! :)

Nå har jeg omsider flagret fra meg, og orker ikke engang å lage middag. Haha. Vi får spise muffins.

Vedlagt(e) fil(er)

#7 Gjest_Mentha_*

Gjest_Mentha_*
  • Gjest

Skrevet 23 august 2012 - 16:11

Og ja, skryt skryt. Hihi. Kan ikke dy meg når det er første gang junior er med og baker i en alder av 20 mnd :)

#8 Major HotLips Houlihan

Major HotLips Houlihan

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 496 Innlegg:

Skrevet 23 august 2012 - 16:21

Heldige du med så fin kosedag! Her blir resten av dagen tilbrakt på sofaen etter å ha blitt ødelagt av fasting og glukosebelastning, jeg må si at jeg har stoooore problemer med å skjønne vitsen med det når jeg er fullstendig frisk ellers og bare litt for lav :P hadde jeg vært 5 cm høyere så hadde jeg sluppet hele jævelskapet! Men i morgen er det fredag og vi satser på flott vær, god form og godt humør :)

#9 bIomstre

bIomstre

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 953 Innlegg:

Skrevet 23 august 2012 - 16:31

Vis innleggMentha skrev 23 august 2012 - 16:10:

Junior har vært superflink medhjelper i dag, de hadde ikke blitt så fine uten han! :)

Nå har jeg omsider flagret fra meg, og orker ikke engang å lage middag. Haha. Vi får spise muffins.
Gosh a meg! Jeg melder meg på muffinskurs hos junior ;)
Se mine venner, foråret er kommet! Jorden har med glæde taget imod solens omfavnelser, og vi vil snart se resultatet af deres kærlighed.

#10 Gjest_Mentha_*

Gjest_Mentha_*
  • Gjest

Skrevet 23 august 2012 - 18:45

Vis innleggbIomstre skrev 23 august 2012 - 16:31:

Vis innleggMentha skrev 23 august 2012 - 16:10:

Junior har vært superflink medhjelper i dag, de hadde ikke blitt så fine uten han! :) Nå har jeg omsider flagret fra meg, og orker ikke engang å lage middag. Haha. Vi får spise muffins.
Gosh a meg! Jeg melder meg på muffinskurs hos junior ;)

Ja han er dyktig :D

#11 Gjest_Mentha_*

Gjest_Mentha_*
  • Gjest

Skrevet 23 august 2012 - 18:49

Vis innleggLeona to rosa og en spire skrev 23 august 2012 - 16:21:

Heldige du med så fin kosedag! Her blir resten av dagen tilbrakt på sofaen etter å ha blitt ødelagt av fasting og glukosebelastning, jeg må si at jeg har stoooore problemer med å skjønne vitsen med det når jeg er fullstendig frisk ellers og bare litt for lav :P hadde jeg vært 5 cm høyere så hadde jeg sluppet hele jævelskapet! Men i morgen er det fredag og vi satser på flott vær, god form og godt humør :)

Uffda? Høres ikke noe særlig ut! Du får ta på deg høye hæler neste gang du skal måles ;)
Håper det blir bedre og at du kommer deg opp og ut i morgen! :)

#12 Major HotLips Houlihan

Major HotLips Houlihan

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 496 Innlegg:

Skrevet 23 august 2012 - 20:26

Vis innleggMentha skrev 23 august 2012 - 18:49:

Vis innleggLeona to rosa og en spire skrev 23 august 2012 - 16:21:

Uffda? Høres ikke noe særlig ut! Du får ta på deg høye hæler neste gang du skal måles ;)
Håper det blir bedre og at du kommer deg opp og ut i morgen! :)

Formen er heldigvis bedre nå :) He he, høye hæler var lurt! Eller bare lyge om høyden på helsekortet :P Men imorgen, da blir det kosedag!