GÃ¥ til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Skulle jeg giftet meg skulle jeg hatt denne brudebuketten!

• Logg inn for Ã¥ svare
23 svar til dette emnet

#1 amandine

amandine

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 326 Innlegg:

Skrevet 22 august 2012 - 07:58

http://www.girlywedd...ch-bouquet.html

Sukk.

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 100 Innlegg:

Skrevet 22 august 2012 - 08:14

Bling badabim, den visner i alle fall aldri...

#3 Gjest_eelis+kian ♥_*

Gjest_eelis+kian ♥_*
  • Gjest

Skrevet 22 august 2012 - 10:24

Ã…h jeg elsker bling. MÃ… finne en mann som vil gifte seg med meg. Hihi.

#4 Ziva

Ziva

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 3 180 Innlegg:

Skrevet 22 august 2012 - 12:12

Ikke helt min smak.
Want to be cruel? Make someone think!

#5 Gjest_Mentha_*

Gjest_Mentha_*
  • Gjest

Skrevet 22 august 2012 - 12:24

Ooooh... Kanskje jeg skal la denne siden stå oppe til mannen skal bruke pcn, så han kan ta hintet? :D

#6 Siklerotte

Siklerotte

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 304 Innlegg:

Skrevet 22 august 2012 - 14:08

Ã…, ja, jeg elsker bling og ting, men jeg er ogsÃ… litt for glad i ekte blomster til Ã… ville ha det der som brudebukett. Og nÃ… har jeg fÃ…tt verdens fineste blomsterbutikk som nesten-nabo, og har innsett enda mer at ingenting overgÃ…r friske blomster.

#7 amandine

amandine

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 326 Innlegg:

Skrevet 22 august 2012 - 15:54

Ja ja men til mitt forsvar har jeg uendelig mange gamle arvede bling.brosjer i skuffen, og giftet meg med ekte blomster har jeg jo også;-) Og ikke har jeg tenkt å bytte ut mannen heller he he he

#8 Gjest_Mentha_*

Gjest_Mentha_*
  • Gjest

Skrevet 22 august 2012 - 17:49

Jeg har sett på siden sikkert 20 ganger og jeg blir bare mer og mer forelsket i tanken på en sånn bukett kjenner jeg. Men har jo ingen brosjer! Får man kjøpt sånt på loppis og bruktbutikker for en billig penge tro?

#9 Gjest_Mentha_*

Gjest_Mentha_*
  • Gjest

Skrevet 22 august 2012 - 17:50

...ikke at jeg har en mann som har fridd enda heller, forsåvidt. Men man kan jo lage en, sånni tilfelle? Hvis ikke er det jo fint å ha til pynt et sted...

#10 Mel nok

Mel nok

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 094 Innlegg:

Skrevet 22 august 2012 - 17:52

My big Loppis-juggel-wedding...

#11 Nerdens'mus

Nerdens'mus

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 538 Innlegg:

Skrevet 22 august 2012 - 19:34

Gifter meg i desember, men blir nok ikke denne buketen til meg.

#12 Siklerotte

Siklerotte

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 304 Innlegg:

Skrevet 22 august 2012 - 20:50

Du får fri selv da, Mentha! Brosjer få man da overalt - flust av dem på Ebay!

Jeg likte også bukettene veldig godt, fatisk. Men jeg innrømmer jo med glede at jeg liker alt som er litt blinkende. Når det er sagt, hadde jeg aldri frivillig kastet den brudebuketten til en tilfeldig, den skulle jeg ha beholdt til evig tid. Men det får bli ekte blomster, og så kan jeg heller hamstre brosjer og kanskje lage en blomsterbukett som kan pynte opp stuebordet med. Får sikkert plass i harry-tråden av andre, om ikke annet.

#13 Gjest_Mentha_*

Gjest_Mentha_*
  • Gjest

Skrevet 22 august 2012 - 22:27

Hehe ja harrytråden passer jeg også godt inn i, så hvorfor ikke spe på litt ekstra ;) Bling er alltid stas. Som venninna mi sier; jeg er en skjære, jeg digger alt som glitrer!
Fri selv ja, har vært inne på tanken, men det er visst uaktuelt fra mannens side at jenta skal fri. Han er meget tradisjonell akkurat på det punktet, og så tror jeg egentlig at han går og gleder seg litt til muligheten, om den byr seg en dag.
Og et loppis-bryllup, hvorfor ikke, så lenge det er fine ting? Sier hurra til gjenbruk og tar gjerne imot gamle, brukte smykker dere ikke vil ha lenger :D

#14 Mamma`n til Will& Ailo

Mamma`n til Will& Ailo

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 285 Innlegg:
  • StedOslo

Skrevet 22 august 2012 - 22:41

Den øverste buketten var kjempefin. Takk for tips :)
Hele verden er min lekeplass.http://heidisbryllup.blogg.no/

#15 Iiiiik

Iiiiik

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 034 Innlegg:

Skrevet 23 august 2012 - 07:16

Nå tenkte jeg, med litt skrekkslagen forventning, at jeg skulle få se en glorete bukett med kunstige blomster. Og så så jeg noen kule greier! Jeg er ikke så veldig glad i bling egentlig, men den med fargene på var veldig fin. Håper ingen kaster den, det kan jo bli vondt. Dessuten er det kanskje litt tung å bære på?

#16 amandine

amandine

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 326 Innlegg:

Skrevet 23 august 2012 - 08:00

Vis innleggMentha skrev 22 august 2012 - 17:49:

Jeg har sett på siden sikkert 20 ganger og jeg blir bare mer og mer forelsket i tanken på en sånn bukett kjenner jeg. Men har jo ingen brosjer! Får man kjøpt sånt på loppis og bruktbutikker for en billig penge tro?
Du fÃ¥r si fra nÃ¥r du har datoen spikret;-) Men ja, de finnes pÃ¥ loppis og pÃ¥ fretex og i bruktbutikker til nix og nada egt. Jeg ville nok ikke kastet den, men  beholdt den selv til evig tid! Kanskje jeg skal ha meg en sÃ¥nn til sølvbryllupet om noen Ã¥r??

#17 amandine

amandine

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 326 Innlegg:

Skrevet 23 august 2012 - 08:04

Vis innleggamandine skrev 23 august 2012 - 08:00:

Vis innleggMentha skrev 22 august 2012 - 17:49:

Du får si fra når du har datoen spikret;-) Men ja, de finnes på loppis og på fretex og i bruktbutikker til nix og nada egt. Jeg ville nok ikke kastet den, men beholdt den selv til evig tid! Kanskje jeg skal ha meg en sånn til sølvbryllupet om noen år??
Og så er det jo en idé å si fra til alle venninner, tanter og bestemødre du har nær deg, be dem lete i skuffer og skap og finne frem det de måtte ha. Det setter gjerne en ekstra spiss på, også,om du har buketten full av arvede brosjer?

#18 Gjest_Mentha_*

Gjest_Mentha_*
  • Gjest

Skrevet 23 august 2012 - 11:11

Ja det skal jeg jammen meg gjøre :) Har ingen besteforeldre igjen, men det er sikkert noen brosjer et sted.
Nei, har jeg først laget en sånn bukett så blir den ikke kastet noe sted ;) Da får jeg heller ha med en liten annen bukett ved siden av som kan kastes. Men det er veli kke så vanlig å kaste lenger heller? Har ikke vært i noe bryllup enda hvor det skjer. Moten nå er jo lange oppsatser og de er vel ikke så lett å kaste heller ;)

Og ja, det er jo bare å lage selv også, det _Må_ jo ikke være brudebukett. Kan jo bare være en koselig pyntebukett som står for evig :)

Dette innlegget har blitt redigert av Mentha: 23 august 2012 - 11:11

#19 Siklerotte

Siklerotte

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 304 Innlegg:

Skrevet 23 august 2012 - 11:45

Jeg var i et bryllup for noen uker siden, og der ble det kastet, og det har blitt det i de siste bryllupene jeg vari før det - men vanligvis vil nok folk beholde buketten for minner, men jeg ser ikke poenget med mindre det er en evighetsbukett som dette.

http://www.ebay.com/...em3f1b47169a  - her har du til og med alt du trenger til buketten!

Samboeren din får få ut fingeren, Mentha - så kan jeg få se hvordan din bukett blir, for jeg er ikke tøff nok til å gå for det selv. ;)

#20 Gjest_Mentha_*

Gjest_Mentha_*
  • Gjest

Skrevet 23 august 2012 - 12:29

Ja se der :D Genialt!
Hadde ikke sagt nei, nei, så han kan bare få ut fingeren ;) Men så var det dette med mannfolk og hinting da....