Gå til innhold

Sønnen min på 3 år ønsker seg en lekeveps!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han synes veps og bier og humler er så fine, og vil kose med dem, men har skjønt at de stikker. Så nå ønsker han seg en lekeveps som han kan kose med, og som kanskje flyr. Jeg har sagt at det nok er vanskelig å finne en lekeveps som kan fly... Men, en lodden bamseveps eller noe sånt, må da kunne gå an å finne?

 

Noen som vet om det selges slikt?

 

Jeg har spurt i noen forskjellige lekebutikker, men det eneste jeg finner er typiske babyrangler osv... Ikke noe for en gutt på 3 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, sjekk litt ut på nette kanskje?

 

Min er også veldig på det å skulle ta på veps og humler. Og jeg har faktisk bare latt han gjøre det. I våres gikk jeg etter og tok han vekk fra de når han prøvde seg, men ga opp til slutt. Ender nok med at han blir stukket også slutter med å ta på de =p Han er 3,5 år =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, jeg tror jeg har en bie/humlebamse et sted... den kan du nå få. Ikke kul eller noe, bare en teddybie liksom. Skal lete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får forresten kjøpt et forstørrelsesglass med boks til å putte kryp inni, så man kan se på de. Kanskje det hadde vært noe? Får jo ikke kost på de, men får jo sett veldig nøye på de da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, jeg tror jeg har en bie/humlebamse et sted... den kan du nå få. Ikke kul eller noe, bare en teddybie liksom. Skal lete.

 

åh, det hadde jo vært fantastisk snilt:-) Si fra om du finner den da:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant den ikke ved første lille leiteaksjon, og eg leverte en sekk til Fretex for en stund siden... Den kan ha havna der! Men oppe i boden sprang jeg meg rett på en liten stygging... En slags plastleke, kanskje 10 cm lang. Definitivt en veps. Den flakser med vingene, klapper med kjeften og vrikker på brodden når man drar i en snor på ryggen. Skikkelig sinna! Noe for poden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant den ikke ved første lille leiteaksjon, og eg leverte en sekk til Fretex for en stund siden... Den kan ha havna der! Men oppe i boden sprang jeg meg rett på en liten stygging... En slags plastleke, kanskje 10 cm lang. Definitivt en veps. Den flakser med vingene, klapper med kjeften og vrikker på brodden når man drar i en snor på ryggen. Skikkelig sinna! Noe for poden?

 

Den hørtes jo veldig kul ut da! Interessert i å selge den altså? :-)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får forresten kjøpt et forstørrelsesglass med boks til å putte kryp inni, så man kan se på de. Kanskje det hadde vært noe? Får jo ikke kost på de, men får jo sett veldig nøye på de da :)

 

Vet du hvor de selger slikt? Det kunne vært no for jenta mi skjønner du :)

Kan selvfølgelig google det, men hvis du vet så er jo det enklere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant den ikke ved første lille leiteaksjon, og eg leverte en sekk til Fretex for en stund siden... Den kan ha havna der! Men oppe i boden sprang jeg meg rett på en liten stygging... En slags plastleke, kanskje 10 cm lang. Definitivt en veps. Den flakser med vingene, klapper med kjeften og vrikker på brodden når man drar i en snor på ryggen. Skikkelig sinna! Noe for poden?
Den hørtes jo veldig kul ut da! Interessert i å selge den altså? :-) HI

 

Du, den kan du få helt gratis hvis du bare sender meg adressa di. Bare noe plastikkræl jeg ikke visste at jeg hadde engang! ;-D Men sikkert morsomt for en guttepjokk. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...