Gå til innhold

har tenkt å selge sofaen vår...forslag til pris?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er en mørkebrun, nesten svart skinnsofa- tre og to seter. Veldig fin, sånn som er litt firkantet, stilig, og store myke puter i, veldig god å sitte i, men den har begynt å bli slitt i midten av setene, så brukes med teppe over nå.kjøpte på salg for litt over 10 000 for 4,5 år siden. Hva syns dere vi kan ta for den, 3000? Er det for mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En sofa som er såpass slitt at man må dekke til med teppe ville jeg neppe betalt mer enn maks 1500,- for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 000 for 4.5 år siden.

Synlig slitasje som må dekkes med tepper.

1000,- max.

 

3000,- kunne du kanskje ha forsøkt deg med hvis en var feilfri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok ikke kjøpt en sofa som var såpass slitt uansett,men nå var det ikke det du spurte om heller :P 3000 er altfor mye synes jeg ja,vil nok prøvd med rundt 1500 kr.

Endret av me_87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det blir vanskelig å få penger for en sofa som er såpass slitt at den må dekkes til med tepper. Max 500,- dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sommerfuggel i vinterland

Jeg solgte nettopp min sorte fluffy skinnsofa, 3+2seter. Den er plettfri utseendemessig bortsett fra et bittelite rift bak den ene puta, samt at de mest populære putene er litt nedsitti, så må "fluffes" litt opp på nytt etter bruk ;)

Tok 1200,- for den, man får nok ikke særlig mer for skinnsofaer i dag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere overdriver alltid så mye her inne, herremin hatt, jeg sa den begynner å bli slitt så jeg bruker teppe over så den ikke blir mere slitt. Er veldig fint brukt, og har holdt seg veldig godt-bedre enn mange andre skinnsofaer... 2000 tror jeg at jeg har bestemt meg for, men absolutt ikke mindre. Sinnatagger: dere må huske å SMIIIIIIIIIIIIILE litt mere i hverdagen! :-DDDDDDDDDDDDDDD bye....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, men var vel ingen som svarte deg surt her? De sa jo bare hva de hadde av erfaring fra finn?

 

Selv kjøpte jeg italiensk merkesofa, uten synlig slitasje, 3 år gammel for 1500 kr. 3 + 2 seter.

 

Men for aaaaaaaaaallllllllllllllllllllllllllllllllll del ( bare for å følge din stil), prøv deg på 2000 om du viiiiiiiiiiiiiiiiiiiillll det =)

 

Smmmmmiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllllll fra meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha prøvd 2000 ikke mer.

 

Synes at det trist at folk skal tjene penger på alt, når du selv ikke ser tingen verdig å bruke mer.

 

Mitt motto er kjøp heller litt billigere, slik at du har råd til å bytte ut når du blir lei tingen.

så gir jeg bort på finn eller selger meget billig tar mest symbolsk sum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, men var vel ingen som svarte deg surt her? De sa jo bare hva de hadde av erfaring fra finn?

 

Selv kjøpte jeg italiensk merkesofa, uten synlig slitasje, 3 år gammel for 1500 kr. 3 + 2 seter.

 

Men for aaaaaaaaaallllllllllllllllllllllllllllllllll del ( bare for å følge din stil), prøv deg på 2000 om du viiiiiiiiiiiiiiiiiiiillll det =)

 

Smmmmmiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllllll fra meg ;)

Haha, forstod du ikke hvorfor jeg skrev det du da:-D saken her er at folk her inne ofte skal overdrive alt så VELDIG! Det er jo helt typisk dette forumet her.... Jeg skrev ingenting om at den var så veldig slitt, og så slitt at den måtte dekkes med tepper, derfor måtte jeg bare le litt her for meg selv, veldig merkelig....... Jeg skrev at den begynner å bli slitt, så bruker teppe over, så vanskelig å forstå at det er for å beskytte den? Virker som det sitter en gjeng med sure kjerringer her inne, så må bare le. Derfor skrev jeg at folk må prøve å smile litt mere i hverdagen. Prøve å være litt mere positiv, og litt mere hjelpsom mot folk, som blir nok verden et mye bedre sted å være, DIB- verden også:-))
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha prøvd 2000 ikke mer.

 

Synes at det trist at folk skal tjene penger på alt, når du selv ikke ser tingen verdig å bruke mer.

 

Mitt motto er kjøp heller litt billigere, slik at du har råd til å bytte ut når du blir lei tingen.

så gir jeg bort på finn eller selger meget billig tar mest symbolsk sum.

Er da ikke sånn at vi ikke ser tingen verdig å bruke mer, hvem har sagt det? Ikke jeg, det er noe du tror! Du skulle sett sofan.....vi har tenkt lenge på å bytte ut sofa, hatt den noen år nå, lyst på en annen, gjerne m stoff..men kunne da fint hatt denne flere år til! Den er verdig å bruke!!! Stakkars sofaen vår, hva folk tror om den!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå noen skriver, jeg siterer: "den har begynt å bli slitt i midten av setene, så brukes med teppe over nå" tolker jeg det dithen at den ser bedre ut med noen tepper over for å skjule det slitte. Ikke at det er for å beskytte den.

 

Og den som høres mest ut som en sur kjerring her inne er nok du selv HI, du har desidert de sureste svarene. Så SMIIIIIIIL litt du også er du snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik du skrev det virket det som om du brukte teppe fordi den var stygg, ikke for å hindre den i å bli styggere. Uansett ville jeg ikke betalt mye for en sofa i skinn som ser slitt ut i skinnet etter under 4 år. Det tyder ikke på særlig god slitestyrke.

Det kan godt hende du får 2000,-, du kan til og med forsøke deg på 3000,-. Jeg ville ikke betalt det, men du trenger bare en kjøper. Om 200 mennesker tenker at det er for dyrt og bare en tenker at det var ok så er det nok om vedkommende kjøper sofaen. Jeg ville derfor forsøkt meg på en litt høyere pris og så heller godtatt et par hundre kr i prutting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha prøvd 2000 ikke mer. Synes at det trist at folk skal tjene penger på alt, når du selv ikke ser tingen verdig å bruke mer. Mitt motto er kjøp heller litt billigere, slik at du har råd til å bytte ut når du blir lei tingen. så gir jeg bort på finn eller selger meget billig tar mest symbolsk sum.
Er da ikke sånn at vi ikke ser tingen verdig å bruke mer, hvem har sagt det? Ikke jeg, det er noe du tror! Du skulle sett sofan.....vi har tenkt lenge på å bytte ut sofa, hatt den noen år nå, lyst på en annen, gjerne m stoff..men kunne da fint hatt denne flere år til! Den er verdig å bruke!!! Stakkars sofaen vår, hva folk tror om den!

 

Hvorfor kjøpe ny da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...