Gå til innhold

En 69 og en tur på Ikea?


Gjest sug lut

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut

Lykkelig kvinne trenger egt bare en tur på Ikea, selv om det andre også er greit. Fine fine bokser til den nye verdensbarneromsorden, og nytt bord, bare fordi det var så knallende rødt, og luktelys med eple og kanel for nå blir det mørkere kvelder, og noen glass bare fordi de var pene http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10186955/, og krepsehaler i kafeen og generell glæde. Fine helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ingenting som ikea for å få opp humøret og shoppinglysten, freshe opp huset på en rask og enkel måte, og for å slite ut mannen :D

 

Trass i møkkasommeren som har vært i år må jeg bare si: Jaaaa til mørke kvelder med duftlys og rødvin!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Ikea men ikke en sjans i helvete at jeg nærmer meg der i august og september. Da er det student og hybelshopping på høyt plan og smekk fullt av folk. Men de 10 andre månedene i året er Ikea et kult shoppingsted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke engang 69 kr i egenkapital, men jeg har råtne vegger der det skulle vært barnerom, og jeg kan dermed se langt etter både mulighet og rom for å dra på Ikea på lange tider. Så: Blææææh på deg som frister med både det ene og andre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sug lut
Elsker Ikea men ikke en sjans i helvete at jeg nærmer meg der i august og september. Da er det student og hybelshopping på høyt plan og smekk fullt av folk. Men de 10 andre månedene i året er Ikea et kult shoppingsted.
Målet på indre fred er å kunne gå på Ikea SISTE LøRDAG I SOMMERFERIEN i tolvtida - dvs når alle bønda skal ha med seg alt de trenger for hele neste år hjem til bondelandet og studentene har funnet ut at gryter er kjekt - og til og med på en REGNVæRSLøRDAG, da alle lokale helter også tenker at hvorfor ikke ordne de Billy-hyllene og nye gardiner -- og likevel ikke plages av det. Det var dessuten det endelige beviset på at min datter er 100% genetisk min.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut
Jeg har ikke engang 69 kr i egenkapital, men jeg har råtne vegger der det skulle vært barnerom, og jeg kan dermed se langt etter både mulighet og rom for å dra på Ikea på lange tider. Så: Blææææh på deg som frister med både det ene og andre!!!
Katta i sekken-hus?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut
Det er ingenting som ikea for å få opp humøret og shoppinglysten, freshe opp huset på en rask og enkel måte, og for å slite ut mannen :D Trass i møkkasommeren som har vært i år må jeg bare si: Jaaaa til mørke kvelder med duftlys og rødvin!! :D
Jeg har ikke hatt møkkasommer, men mørke kvelder er koselig lell... Men som nevnt skal jeg aldri drikke vin mer, siden jeg da eter alt mulig etterpå, så her skal det nå drikkes te. Fin te. Kanskje eple-og-kanel-te, til å matche lysene, og så er det snart eplekaketid også faktisk...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tid for epleaften da skjønner jeg :) Hva med eplecider? Kjøpte en fantastisk eplecider på polet i forrige uke, med mystisk flaske og tørr og god i smaken, mmmmmm....

 

Forøvrig passer det jo bra med en kopp kose-te, av typen eple og kanel, til mørke kvelder, stearinlys, pledd og en god bok. Og gjerne en bit eplekake til. Evt nybakt rundstykke med eplemos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea - kukløsklan
Det er ingenting som ikea for å få opp humøret og shoppinglysten, freshe opp huset på en rask og enkel måte, og for å slite ut mannen :D Trass i møkkasommeren som har vært i år må jeg bare si: Jaaaa til mørke kvelder med duftlys og rødvin!! :D
Jeg har ikke hatt møkkasommer, men mørke kvelder er koselig lell... Men som nevnt skal jeg aldri drikke vin mer, siden jeg da eter alt mulig etterpå, så her skal det nå drikkes te. Fin te. Kanskje eple-og-kanel-te, til å matche lysene, og så er det snart eplekaketid også faktisk...

 

te ja, du kan havne utpå med te også; en kopp earl greay te, 1 skj honning, litt mynte, litt sitron/lime Så 2 cl bacardi lys :) NAM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut
te ja, du kan havne utpå med te også; en kopp earl greay te, 1 skj honning, litt mynte, litt sitron/lime Så 2 cl bacardi lys :) NAM!
MMIMIMIMIMIMIIMIMIMIM *holder for ørene*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea - kukløsklan
te ja, du kan havne utpå med te også; en kopp earl greay te, 1 skj honning, litt mynte, litt sitron/lime Så 2 cl bacardi lys :) NAM!
MMIMIMIMIMIMIIMIMIMIM *holder for ørene*

 

Fungerer bedre å lukke øynene... Neida verdt et forsøk du blikke sulten jeg lover :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sug lut
te ja, du kan havne utpå med te også; en kopp earl greay te, 1 skj honning, litt mynte, litt sitron/lime Så 2 cl bacardi lys :) NAM!
MMIMIMIMIMIMIIMIMIMIM *holder for ørene*
Fungerer bedre å lukke øynene... Neida verdt et forsøk du blikke sulten jeg lover :/
Sa brura.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut
Tid for epleaften da skjønner jeg :) Hva med eplecider? Kjøpte en fantastisk eplecider på polet i forrige uke, med mystisk flaske og tørr og god i smaken, mmmmmm.... Forøvrig passer det jo bra med en kopp kose-te, av typen eple og kanel, til mørke kvelder, stearinlys, pledd og en god bok. Og gjerne en bit eplekake til. Evt nybakt rundstykke med eplemos.
Det finnes noen sånne cidere, ja, til og med alkfrie - en som heter Ringi (tror jeg) som er knallgod.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh huff, Ringi, da tenker jeg bare pÅ den fæle japanske filmen hehe. Men kanskje jeg kan fÅ bedre vibber til ordet om jeg smaker pÅ cideren. Ja, det var et godt argument for Å drikke cider pÅ en hverdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er full av spørsmål; hva er "den nye verdensbarneromsorden" har det noe med den nye verden å gjøre? med verdens barn? Med barnerom? Med orden? Jeg bare Hæ, lizm.

 

-Men jeg vet hva 69 er, og at 138 er dobbelt så godt. *Blond*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...