Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Svigers, som vi har besøksforbud på... Har kjøpt naboleiligheten!

• Logg inn for å svare
18 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 557 765 Innlegg:

Skrevet 19 august 2012 - 23:45

Jeg dauer... Naboleiligheten var til salgs.. En venninne av meg var med på budrunde som startet langt under takst, men måtte gi seg da noen smalt inn et  300 000 over takst... Vi har en stund lurt på hvem dette er, og hvorfor i alle dager de bøy så høyt... Får vite nå at det er svigers som har kjøpt... De har lagd et så jævlig helvete for oss, har skrevet endel om det her før...
Er helt i sjokk, dette er jo å ta stalking til et nytt nivå!!??

Da ble det brått slutt på at 5 åringen kunne leke og kose seg i gata alene mens jeg gjør husarbeid..

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Nikamo

Nikamo

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 269 Innlegg:
  • StedVestfold

Skrevet 20 august 2012 - 00:05

Har de lov til å bosette seg i naboleiligheten dersom de har besøksforbud da? Trodde man måtte holde seg så og så langt unna da... Men det er kanskje bare på film...? :D

#3 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 557 765 Innlegg:

Skrevet 20 august 2012 - 01:53

Jeg ville tatt en telefon til politiet, og hørt med dem angående dette.

#4 Idril Vardamir

Idril Vardamir

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 417 Innlegg:
  • StedBodø

Skrevet 20 august 2012 - 06:14

Snakk med politiet, de har ikke lov ti å flytte inn i naboleiligheten når dere har besøksforbud ;)
Ta vare på det du har, for du vet ikke hva det er før du har mistet det...

#5 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 557 765 Innlegg:

Skrevet 20 august 2012 - 06:16

De har lagt den for utleie. De har desverre nok penger til å kjøpe akkurat hva de vil... Dette har de gjort for å kunne overvåke oss, å fly rundt i gata her... Skal ringe politimannen "min" i dag! Dette er det sykeste!

#6 2 hjertegull :)

2 hjertegull :)

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 607 Innlegg:

Skrevet 20 august 2012 - 07:26

Ja dette var heftige greier.. Nytt nivå sier du? Helt enig.. Oppdater oss når du har snakket med politimannen 'din' :)
"Du kan ikke bli sint på dumme folk, de vet bare ikke bedre..."

#7 NormaJean

NormaJean

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 671 Innlegg:

Skrevet 20 august 2012 - 08:06

Wow, det var spesielt ja!
Får satse på at politiet sier at de ikke har lov til å dra dit, men heller ha en mellom mann som tar seg av praktiske ting med leiligheten.
Herregud, det er jo helt sykt av dem å gjøre det!

#8 lille sprelle

lille sprelle

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 481 Innlegg:

Skrevet 20 august 2012 - 08:48

Ehh - er det lov å drive med fremleie der da?

Sjekk det!

#9 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 557 765 Innlegg:

Skrevet 20 august 2012 - 08:57

Vis innlegglille sprelle skrev 20 august 2012 - 08:48:

Ehh - er det lov å drive med fremleie der da? Sjekk det!
Det er jo ikke framleie hvis de har kjøpt leiligheten og eier den selv.

#10 SmellyCat

SmellyCat

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 126 Innlegg:

Skrevet 20 august 2012 - 09:01

Wow, det tar "svigershistoriene" til et nytt nivå, selv på dib. Enig med deg og resten her. Du må nesten snakke med politiet. Selv om de skal leie den ut, høres det ikke ut som noe de kan gjøre. Da må de jo oppholde seg der i forbindelse med leieoppleggene, og det må da bli for nærme dere i henhold til besøksforbudet?! Det må da være ganske opplagt, også for politiet at dette er for å komme innpå dere. Litt for tilfeldig at de bare måtte kjøpe akkurat den leiligheten, som ligger så nært dere. Syke syke folk! Håper det ordner seg for dere.

#11 marie-s

marie-s

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 310 Innlegg:

Skrevet 20 august 2012 - 09:20

Nei, men om det f.eks. erObos kan de kun leie ut i et år.

#12 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 557 765 Innlegg:

Skrevet 20 august 2012 - 09:51

HI her:
Takk for svar alle sammen. Bare venter på politiet skal ringe meg tilbake... De har rett og slett betalt 2.5 mill for å ha en grunn til å fly rundt her... Jeg blir helt dårlig, trodde ikke det var mulig!! Veldig spent på hva politiet sier... Det er overhodet ikke tilfeldig at de kjøpte denne leiligheten. Det er for å vise oss at de ikke har glemt oss... Min mor jobber i butikk på et senter, og de har aldri vært der før, men etter at dette forholdet mellom oss tok helt av, og politiet ble blandet inn, drar de ditt 3- 4 ganger i uken bare for å stå å stirre på henne utenfor butikken. De er så psyke at det er ikke til å forstå!

#13 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 557 765 Innlegg:

Skrevet 20 august 2012 - 10:11

Å hjelpes! Det høres helt vilt ut! Har du link til de andre innleggene du har skrevet? Lykke til, hÅper politiet henviser dem til en annen kant av landet...

#14 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 557 765 Innlegg:

Skrevet 20 august 2012 - 10:23

HI her:

Jeg fant bare denne, fra 17. mai i år http://www.klikk.no/...e-fra-foreldre/

Det er så mye som har skjedd, så mye jeg har fortrengt.. Men dette er 2 sterkt medisinerte mennesker, med diverse psykiske diagnoser. Selve svigermor har vært innlagt på lier psyk,. endel ganger...

#15 Bleiefu

Bleiefu

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 894 Innlegg:

Skrevet 20 august 2012 - 10:35

huff stakkars dere! Håper det ordner seg og at politiet tar deg på alvor!
oppdater oss på hvordan et går da! for dette er jo rimelig vilt :S

#16 Mine ♥ ♥ ♥

Mine ♥ ♥ ♥

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 272 Innlegg:

Skrevet 20 august 2012 - 10:55

Herregudihimmelen! Stakkars stakkars dere :( håper at det ordner seg. Kan du holde oss oppdatert?
I’m knot a blonde! I’m knot, I’m knot, I’m knot!

#17 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 557 765 Innlegg:

Skrevet 20 august 2012 - 12:26

HI her:

Da har vi snakket med politiet.. Vet ikke helt hva jeg tenker nå... Vi bor i en bitteliten by, der familie tydeligvis er viktigere enn alt annet. Politiet mener at det ikke er noe de kan gjøre, leiligheten ligger til leie, så svigers skal ikke bo der. Derfor gjør de ikke noe ulovlig. Han var enig at det var ganske spesielt at de hadde kjøpt akkurat denne leiligheten, men det ble nok bare mer bråk hvis vi prøver å gjøre noe mer med dette. Vi kunne ta kontakt med fastlegen til svigermor, og hvis hun var her "mistenkelig" mye, kunne vi ringe igjen, så kanskje de tok seg en tur....

#18 Scaniabusslastebilmjau

Scaniabusslastebilmjau

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 586 Innlegg:
  • StedEidsvoll

Skrevet 20 august 2012 - 12:32

Vis innleggAnonym bruker skrev 20 august 2012 - 10:23:

HI her: Jeg fant bare denne, fra 17. mai i år http://www.klikk.no/...e-fra-foreldre/ Det er så mye som har skjedd, så mye jeg har fortrengt.. Men dette er 2 sterkt medisinerte mennesker, med diverse psykiske diagnoser. Selve svigermor har vært innlagt på lier psyk,. endel ganger...

Det at en person har psykiske diagnoser og har vært innlagt er ikke ensbetydende med at personen er utilregnelig.

Måtte bare si det. Men syns som alle her at du bør jo kontakte politiet. Dette er ingen morsom situasjon å være i.

Dette innlegget har blitt redigert av Scania: 20 august 2012 - 12:36

#19 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 557 765 Innlegg:

Skrevet 20 august 2012 - 12:39

Hi her:

Scania, nei det er ikke ensbetydende med at personen er utilregnelig. Men i denne situasjonen så er personen det. Det skal mye til før en mor mister omsorgen for sine barn, denne dama har mistet omsorgen for alle 4 barna sine. Ingen friske melder noen til barnevernet for "farmormishandling". Ingen friske står utenfor en butikk 3-4 ganger i uka, bare for å vise at her er jeg. Ingen friske bruker 2.5 mill på å trakassere ungen sin. Ingen friske kaller psykologen sin for "kameraten min".