Gå til innhold

Dere som har født på merkelige plasser,hvor har dere født?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kom så langt som til utgangsdøren, drosjesjaføren og mannen min fikk meg ikke lenger, ringt ambulancen, som kom veldig raskt heldigvis :) De rakk akkurat frem slik at de tok imot lille gullet, mens de snakket med jordmor over telefonen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ambulanse her også. Bodde bare 20-30 min(avhengig av trafikk) unna sykehuset og var på vei i egen bil ,men jeg skjønte det gikk fort, så vi stoppa og ringte etter ambulanse.

Vi rakk fram til sykehuset, men det var ikke tid til å komme seg opp på fødeavdelingen. Jordmor kom akkurat inn i ambulansen i det jeg begynte å presse ut hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødte lillemor hjemme i stua med pappaen som jordmor.Hadde ringt føden og de sa jeg bare kunne være hjemme til det gjorde så vondt at jeg ikke ville være hjemme,dette sa de uten å ha skjekket noen ting.....dette var 3 barnet.Ambulanse,jordmor++ kom etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fødte på toalettet på sykehuset......skulle bare enliten tur på do. Hadde 7 cm.rett før, så trodde jeg hadde god tid ;) Tok imot hodet selv, jm fikk tatt imot kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meg men ei bekjent fødte på søppelfyllinga av allensteder... 2 uker før termin, sprek som få, og hadde redda garasjen og var på fyllinga når en superkjapp fødsel satt igang, ambulansen kom akkurat når hodet var ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg selv, men svigerinna mi fødte barnet sitt på do hjemme. Og en gang ble jeg vitne til ei som fødte i gangen på sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg lå på barsel kom det ei som fødte delvis i heisen og resten i et lite venterom 5 meter fra døra til føden. Vi som satt i gangen og småsludret fikk med oss det meste. De kom opp med heisen fra vestibylen med en seng der den fødende lå på siden med det ene buksebeinet dratt av og hodet ute. Far og jordmor manøvrerte senga i imponerende fart, og bare sekunder etter at de smalt igjen døra til venterommet, de torde antagelig ikke å satse på føden som lå noen sekunder lengre unna, så hørte vi herlige nyfødtskrik.

 

 

Jeg kjenner også til ei som er født i bilen. Hun heter Aud etter Audien ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...