Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Klokken er 21.20 og

• Logg inn for å svare
6 svar til dette emnet

#1 Ikkje slå mordi

Ikkje slå mordi

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 543 Innlegg:

Skrevet 18 august 2012 - 20:24

det lille stabeistet omøblerer hele nederste etasje og har åpenbart ingen umiddelbare planer om å gå og legge seg.
Jeg har ventet siden jeg la henne (klokka 7), på å gå ut og male hus, men her sitter jeg og hører på at lille frøken trass hiver ting rundt seg, plukker ned halvtørre klær fra stativet og legger de i en ball i lekeskuffen, har teselskap for bamsene og sniker kitty leppebalsam utover bøkene.

Huset mitt blir ikke ferdigmalt før til neste skuddår.

Gleder meg til hun blir størreeeee!!

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Gjest_JuniGull10_*

Gjest_JuniGull10_*
  • Gjest

Skrevet 19 august 2012 - 06:53

Haha! Vi har hatt noen lignende situasjoner selv i sommer. Og når endelig alt er klart, ja da regner det ute... Vi maler hele huset, men vi har forstått at nå tar vi heller 1-2 vegger om gangen neste gang! Blir jo aldri ferdig..

Lykke til videre med tålmodighetstreningen! ;-)

#3 Kira bjeffer!

Kira bjeffer!

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 776 Innlegg:

Skrevet 19 august 2012 - 21:47

Haha, leste innlegget ditt høyt for mannen og fikk følgende kommentar: "Jøss, er det du som har skrevet det eller?".

(Men hvis det hjelper litt på humøret ditt, så har vi forsøkt å male ferdig gjerdet i 2 åR!!!! Første strøk er unnagjort, men griner ikke den ene ungen så hyler den andre :) )

#4 Ikkje slå mordi

Ikkje slå mordi

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 543 Innlegg:

Skrevet 19 august 2012 - 22:13

Vis innleggKira bjeffer! skrev 19 august 2012 - 21:47:

Haha, leste innlegget ditt høyt for mannen og fikk følgende kommentar: "Jøss, er det du som har skrevet det eller?". (Men hvis det hjelper litt på humøret ditt, så har vi forsøkt å male ferdig gjerdet i 2 åR!!!! Første strøk er unnagjort, men griner ikke den ene ungen så hyler den andre :) )

Hi hi! Det trøster faktisk litt! ;)

2 år på to strøk med maling på et GJERDE, slår ALLE rekorder;)

Jeg har malt hus i 5 uker - etter sjefen har lagt seg - (akkurat det man har mest lyst til å gjøre etter at det endelig har blitt fred å få) - og har endelig blitt ferdig med den ENE veggen i dag.
Synes umåtelig synd på meg selv fordi jeg har resten igjen, og det er, parden my french, jæææævlig mye!

#5 Kira bjeffer!

Kira bjeffer!

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 776 Innlegg:

Skrevet 20 august 2012 - 20:17

Mordi: Dette er på grensen til mobbing ;) Men glad at jeg slår en rekord ihvertfall.. hehe! Til mitt forsvar har jeg vært gravid innimellom og det har vært ræva vær :)

Nå husker jeg ikke helt hvor du bor, men hvis du får kjempe lyst til å male mer etterpå, så er du hjertelig velkommen hit :)

#6 Ikkje slå mordi

Ikkje slå mordi

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 543 Innlegg:

Skrevet 20 august 2012 - 20:35

Vis innleggKira bjeffer! skrev 20 august 2012 - 20:17:

Mordi: Dette er på grensen til mobbing ;) Men glad at jeg slår en rekord ihvertfall.. hehe! Til mitt forsvar har jeg vært gravid innimellom og det har vært ræva vær :) Nå husker jeg ikke helt hvor du bor, men hvis du får kjempe lyst til å male mer etterpå, så er du hjertelig velkommen hit :)

Om du titter ut vinduet en lørdags ettermiddag og oppdager en flyvende gris på himmelen, kan det godt være at jeg tar meg en tur til Drammensområdet samme dag, i den hensikt og male det andre strøket på gjerdet ditt.
Om du IKKE ser en flyvende gris en lørdags ettermiddag, er det derimot lave odds;)

Prøvde meg på maling igjen på vegg nr to i kveld, etter at sjefen hadde knalla, forresten, men holdt bare ut i 20 minutter.
Myggen på Møre ble mette i kveld;)

#7 Kira bjeffer!

Kira bjeffer!

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 776 Innlegg:

Skrevet 20 august 2012 - 20:45

Gjett om jeg skal titte opp på himmelen hele lørdagen.... og jeg tror jaggu meg at jeg kommer til å se en flyvende gris!

Fint å se at det ikke bare er jeg som har "myggen-elsker-meg"-blod. Men 20 minutter er jo bedre enn ingenting :)