F***** Nå er det engelske fotball dritten i gang i gjenn..
Opprettet av
Anonym bruker
, aug. 18 2012 12:29
10 svar til dette emnet
Skrevet 18 august 2012 - 12:29
Nå skal fotball igjenn bestemme over livet vårt igjenn...
Ingen planer mellom klokken da og og da for da er det fotball..
Sur mann om jeg planlegger noe som innvolverer han i de timene, sur mann om jeg planlegger noe uten han.
Ingen planer mellom klokken da og og da for da er det fotball..
Sur mann om jeg planlegger noe som innvolverer han i de timene, sur mann om jeg planlegger noe uten han.
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 18 august 2012 - 12:33
Bare hvis du finner deg i det.
Se fotball når du har lyst til det, gjør noe annet når du ikke vil. Om mannen blir fornærma over at du gjør noe uten han tilbyr du han å være med. Han sier nei, det er hans valg..
Se fotball når du har lyst til det, gjør noe annet når du ikke vil. Om mannen blir fornærma over at du gjør noe uten han tilbyr du han å være med. Han sier nei, det er hans valg..
Skrevet 18 august 2012 - 12:40
Du får bare planlegge viktige ting som ikke kan gjøres sammen med ungene i fotballtiden, sånn at han blir sittende med unger og TV-en.
Jeg reiser i hvert fall ut!!
Jeg reiser i hvert fall ut!!
Skrevet 18 august 2012 - 16:11
Skjønner hva du mener!!! I dag har mannen vært på skyting i 6 timer. Så kommer han hjem, og det første han gjør er å sette seg i sofaen, slå på tv-en og i nå skal pappa se på fotball.(vi har 3 barn på 1,3 og 5 år, så det har ikke vært ferie i dag, kan man si
Da sa jeg: kjøttdeigen er i mikroen, grønnsakene er i kjøleskapet, jeg er tilbake ca 4.. og gikk!!
Da sa jeg: kjøttdeigen er i mikroen, grønnsakene er i kjøleskapet, jeg er tilbake ca 4.. og gikk!!
Skrevet 18 august 2012 - 17:20
Mannen min ser også fotball nå. Mens han bretter og legger sammen all vasken for den siste uken. Jeg sitter oppe med ungene og er lit her, ser litt barne-tv med dem og gomler digg. I sånne tilfeller fotball helt ok
Synes jeg har det myyye bedre enn ham nå!
Skrevet 18 august 2012 - 18:17
Hvorfor skal man "planlegge viktige ting som ikke kan gjøres med ungene" akkurat når det er fotball, bare for at mannen ikke skal få kose seg med kampen? Det er jo bare snakk om et par timer. Jeg skjønner ikke denne endeløse trangen til å klage over mannen som ser på fotball, hva med å være litt fleksible? Skal man krangle over en fotballkamp, skal det vel gjerne ikke så mye til før det oppstår en krangel? Det krever ikke mange kalorier å la mannen kose seg med kampen med god samvittighet, så får man heller sette timene på sin egen kvote til en annen gang.
Skrevet 18 august 2012 - 19:17
Monajenten skrev 18 august 2012 - 18:17:
Hvorfor skal man "planlegge viktige ting som ikke kan gjøres med ungene" akkurat når det er fotball, bare for at mannen ikke skal få kose seg med kampen? Det er jo bare snakk om et par timer. Jeg skjønner ikke denne endeløse trangen til å klage over mannen som ser på fotball, hva med å være litt fleksible? Skal man krangle over en fotballkamp, skal det vel gjerne ikke så mye til før det oppstår en krangel? Det krever ikke mange kalorier å la mannen kose seg med kampen med god samvittighet, så får man heller sette timene på sin egen kvote til en annen gang.
Det er ikke jeg som ikke tar hensyn!!
Skrevet 18 august 2012 - 19:33
Endelig er det engelsk fotball igjen.Jeg er ei fotballelskende jente som ikke klager på at det sendes fotball på tv.
Skrevet 18 august 2012 - 19:34
Møkka-foppallen
Skrevet 18 august 2012 - 21:44
Anonym bruker skrev 18 august 2012 - 19:17:
Monajenten skrev 18 august 2012 - 18:17:
Jeg mente ikke at du ikke skulle gjøre ting med ungene:-) Jeg refererte til hun som sa at du skulle planlegge ting uten dem slik at far måtte ta seg av dem i fotballkampene.
Jeg er veldig glad i fotball selv, så jeg kan ikke sette meg 100% inn i din situasjon, men jeg skjønner jo at det kan være frustrerende. Her har vi sittet sammen og sett på kamper under mesterskapene, og nå som Premier League er i gang igjen, ser vi naturlig nok kampene til "vårt" lag, og ellers andre kamper om det passer seg sånn, så legger vi planer for resten av tiden. Men er det noe som Må gjøres, så går det selvsagt foran fotballen. Den er jo ikke livsviktig, men en lidenskap.
Du må jo ha visst at han var glad i fotball før du fikk barn med ham?