Gå til innhold

Hva er du takknemlig for?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å være litt mer bevisst på rikdommene i livet mitt, og tenke mindre på det jeg ikke har.

 

Jeg er takknemlig for:

*jeg har god helse

*jeg har en stor og fin familie

* vi har tak over hodet og mat på bordet

*jeg har en jobb å gå til

*jeg trives faktisk på jobben også:)

*vi mangler ikke klær eller sko verken nå eller til vinteren.

 

Trenger ikke å klage jeg"!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er takknemmelig for at jeg er forholdsvis frisk og rask, taknemmelig for min kjære, familen min og vennene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig takknemlig for at vi har muligheten til å leve et godt og rikt liv. Vi har ikke mye penger, men vi er rike på opplevelser, kjærlighet og fellesskap:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er takknemlig for alt! What doesnt kill you makes you stronger:-)

 

Det syns jeg er en utrolig arrogant og grunn holdning.

 

Jeg mistet min nyfødte baby og jeg skal love at selv om jeg ikke tok min død av det, har det langt fra gjort meg sterkere!

 

Det at du kan få deg til å si noe slikt, viser bare at du er en av de heldige som ikke har opplevd ordentlig sorg. Måtte det fortsette slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er takknemlig for den lille familien jeg har. Både samboer og barn, men også far og søster.

Helsa er forholdsvis grei, tar gledelig imot hver god dag.

Alle de materiale godene jeg/vi har i livet vårt. De gjør meg ikke lykkelig, men jeg er glad jeg har hus, bil, råd til ferie og klær og den maten jeg vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er takknemlig for:

at jeg har en frisk og sunn herlig baby :)

At en jeg har en familie som bryr seg og som stiller opp.

At jeg har alt vi trenger av klær,mat og leilighet.

At vi har god helse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er takknemlig for at jeg har fått to nydelige barn som beriker livet mitt. Og min kjære gode søster og mamma.

 

Er takknemlig for at jeg har vært gjennom veldig mye dritt og har klart å bli en sterkere person av det. Det har lært meg masse.

 

Er takknemlig for utseendet mitt, personligheten min og evnene mine som gjør at jeg lykkes på jobb.

 

Materielle ting gjør meg ikke lykkelig. Men er takknemlig for at jeg har egen leilighet, en gammel bil, og nok penger til mat og klær til oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er takknemlig for alt! What doesnt kill you makes you stronger:-)

 

Det syns jeg er en utrolig arrogant og grunn holdning.

 

Lite medmenneskelig av deg å regne med at jeg ikke har opplevd noe.

 

Jeg mistet min nyfødte baby og jeg skal love at selv om jeg ikke tok min død av det, har det langt fra gjort meg sterkere!

 

Det at du kan få deg til å si noe slikt, viser bare at du er en av de heldige som ikke har opplevd ordentlig sorg. Måtte det fortsette slik!

 

Lite medmenneskelig av deg å bare regne med at jeg ikke har opplevd ordentlig sorg bare fordi jeg prøver å gjøre det beste utav det som skjer og fokusere på noe godt midt i der vonde. Trist å høre om barnet ditt, det er ingen forunt å oppleve noe sånt. Det som funker for meg i store og små ting er å være takknemlig. Er definitivt mange følelser og tanker, er jo fremdeles et menneske, men legger i bunn ar jeg er takknemlig, og det funker for meg.

 

Vet ikke om du planleggeer flere barn, har fått eller er gravid, men ønsker deg lykke til, selv om det kan være fryktelig vanskelig med tanke på det som skjedde. Å miste et barn er uforståelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...