Gå til innhold

Arbeidskollegaer på Facebook, ja eller nei??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har av personlige årsaker ingen av mine nåværende arbeidskollegaer på facebook, men vet de som har alle som venner. Men dette er jo ikke mine personlige venner og jeg ønsker ikke at de skal få tilgang til mine private ting, er jeg rar og sær eller har jeg en fornuftig tankegang rundt dette?

 

Tror mange legger til gud og hverman uten og tenke seg om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer jo litt an på hvor mye man deler på facebook. Er man en som legger ut alt om seg selv fra fødsel til nåtid, og samtidig oppdaterer hver minste lille følelse fra alle dager på statusen, gjerne inkludert noen relaterte navn, så vil jeg absolutt anbefale å være kresen på vennekretsen.

Er nok noen som har gått i fellen med å slenge med leppa om noe jobbrelatert uten å tenke på at de har kolleger eller sjef på vennelista.

Endret av Mentha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Har mange fra jobb på facebook, bare hyggelig det :) Har tilogmed sjefen der. Nå har jeg aldri skrevet dritt om noe eller noen på facebook, så føler meg rimelig trygg altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbroken

Jeg har også de fleste jeg jobber med på fb. Men nå legger jeg veldig sjelden ut noe personlig, så det er ikke noe problem.

 

Men om man ønsker å legge ut 'jeg-er-drittlei-jobben-min' saker, så er det nok lurt å holde kollegaer borte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alle kolleger på FB jeg også, ser ikke noen problemer med det.

 

Har et god forhold til alle mine kolleger, har utestående å være skulkesjuk og lirer aldri utav med eder og galle på FB. Og uenigheter man har i forhold til jobb hører uansett ikke hjemme i et slikt fora.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen kollegaer på Facebook. Kunne sikkert hatt det, for jeg legger jo aldri ut noe :-P

 

Men du kan vel endre innstillingene sånn at noen på vennelisten kan se alt, og andre bare kan se noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...