Jeg er blitt oppfordret til å søke på en stilling som saksbehandler (lønn) ved økonomiavdelingen i kommunen. Noen her som har denne jobben? Trives dere? Hvordan er lønna? Hvilken utdannelse har dere?
Noen her som jobber som saksbehandler i kommunen på økonomiavdelingen?
Opprettet av
snutemamma
, aug. 16 2012 10:29
4 svar til dette emnet
Skrevet 16 august 2012 - 10:29
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 16 august 2012 - 13:47
Kjenner godt til slike stillinger, det er et helt umulig spørsmål du stiller i forhold til oppgaver og lønn osv. Det varierer jo i forhold til hvilke stilling du skal søke, hvor i landet det er (pressområder eller ikke) En økonomiavdeling kan bestå av lønnsarbeid, regnskapsarbeid, innfordring, budsjettarbeid og mye mye annet.
Skrevet 17 august 2012 - 07:53
Jobber innenfor økonomi, men ikke i kommunen. Jeg har 402 000 kr i året. Har utdannelse fra høyskole, økonomi og adm. Lønn kommer jo etter annsiennitet. Jeg har over 10 år. Arbeidsoppgavene kan jo være forskjellig. Jobber selv med lønn, regnskap, sykefravær,refusjoner fra Nav, pensjon osv.
Skrevet 18 august 2012 - 14:32
Takk for svar. Jeg har vært ansatt i kommunen i 12 år, men i en annen stilling.....teller det som annsienitet? 402000 er jo en bra lønn, men kommunen har nok ikke så høy lønn?!
Skrevet 18 august 2012 - 15:14
Din ansiennitet i kommunen vil telle. - Lønnen kommer an på lønnsnivået i den kommunen du jobber i, stilling og utdanningsnivå. (som regel i forhold til om det er pressområde eller ikke - langt på landet = lavere lønn)