Gå til innhold

Minst mulig, og mest mulig praktisk og komfortabel for små og store?


Petrine84

Anbefalte innlegg

Venter nummer to i januar, storesøster er da 15 mnd.

Hvilken vogn burde jeg velge til nummer to?

 

-Tar minst mulig plass sammenlagt (lite bagasjerom, og storesøster har City Cross som vi gjerne vil beholde ifb med barnehagesoving. Bhg ønsker at vi tar hjem vognen hver dag). Viktigst at den tar minst mulig plass i lengden :)

-God å trille på grusvei (helst IKKE lufthjul)

-God bag med plass til pose (vinterbaby!)

 

Kom gjerne med innspill og erfaringer/ting jeg ikke har tenkt på!

Søskenvogn er ikke aktuelt (tror jeg, får se når babyen er kommet om det blir et savn).

 

Noen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da hadde jeg kjøpt en phil and teds, da har du mulighet for å trille et barn eller to barn hvis du trenger det.

 

Ellers hadde jeg brukt city cross til babyen og kjøpt en billig simo sportsvogn til sovevogn til eldste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storebror er 19 mnd når lillebror kommer i september og jeg har kjøp Babyjogger city select som kan brukes til både 1 og 2 barn. Jeg er kjempefornøyd med den. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innspill! :)

 

Har vært og tittet litt i dag, og med forkjærlighet for Emmaljunga, så falt vi jo for Scooteren... Tenker at storesøster får den å sove i i barnehagen (og den er jo enda lettere og frakte frem og tilbake iom at vi ikke får oppbevare vognen i bhg), åsså får babyen City Crossen. Prøvde i bilen, så det er plass til begge vognene :)

 

Men gjerne flere tips altså, det dukker stadig opp nye ting å ta hensyn til, som vi ikke har tenkt på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...