Gå til innhold

Er så lei av all reklamen her :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det bare meg som har problemer med at den legger seg over teksten, så jeg ikke kan se lista med emner og hva folk har skrevet. Er så lei av å se den jenta i rosa genser og gult skjørt. Reklamen holder seg ikke til siden eller på toppen, men ligger midt i bildet. Det er H&M reklamen.

 

Det skal vel ikke være sånn? Blir så lei og gidder snart ikke å være her inne mer når den skal sprette opp over alt. Legger seg over knapper som føkg emner, redigere innlegg osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken nettleser har du? Har mozilla firefox og plages ikke med noe reklame :)

 

Ehhh, aner ikke. Hvordan finner jeg det ut? er datakløne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en av fordelene med å ikke være datakløne. Første jeg gjorde når jeg startet å gå på dib var å fjerne all reklame. Det samme har jeg gjort på vg, dagbladet etc etc.

 

Jeg bruker Opera og den har funksjonen innebygd. Jeg tror de fleste nettlesere som ikke er en gammel versjon av internet Explorer støtter utstengelse av data fra enkelte ip-adresser, og da kan man enkelt fjerne alle dem som kommer fra reklame-steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å finne en oppskrift på hvordan du gjør det, søk i google:

 

"remove ads firefox"

eller

"block ads opera"

 

eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har samme problem her, og det har ALDRI vært sånn før denne HM-reklamen kom, så det burde da vitterlig ikke være nødvendig å bytte nettleser for å få ordnet opp i dette. Det må jo være noen som har gjort en feil når de la til disse HM-reklamene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problem her, og det har ALDRI vært sånn før denne HM-reklamen kom, så det burde da vitterlig ikke være nødvendig å bytte nettleser for å få ordnet opp i dette. Det må jo være noen som har gjort en feil når de la til disse HM-reklamene??

 

Har heller aldri hatt problem med dette før H&M reklamen kom, synes at moderatorene burde sjekke det opp. Men hvor er moderatorene hen???

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ferie

 

Men må da snart komme tilbake, har jo vært borte i ukesvis. Kan vel ikke bare være en moderator her inne vel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...