Altså, jeg har en lillebror på 14 år (min yngste) og jeg er selv 23. Vet hvilke jenter som går i klassen hans, og ser at disse jentene ofte er ute med en gutt på 20 år som kjører de rundt, og da gjerne råkjører også.. Har en av disse jentene på facebook og ser at han er sammen med dem idag også! Jeg hadde ikke likt noe særlig at min fjorten år gamke jente rånet rundt med en fyr på 20 år. Så tenker jeg også at denne gutten som er tre år yngre enn meg må ha litt lave sosiale antenner som synes det er "kult" å henge med jenter som enda går på ungdomsskole og som enda er under den seksuelle lavalder.. Men er kanskje bare jeg som er teit som reagerer litt på det?
Hadde dere likt det her? 20-åring som vanker med fjortenåringer..
Opprettet av
Anonym bruker
, aug. 11 2012 16:19
4 svar til dette emnet
Skrevet 11 august 2012 - 16:19
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 11 august 2012 - 16:23
Antagelig er det en veldig umoden gutt som ikke får noen "respons" hos jevnaldrede jenter, er noen av de guttene rundt omkring.
Jeg ville definitivt ikke likt det om jenta mi på 14 år vanket med en så mye eldre gutt, jeg hadde som mamma ønsket å bli informert om det så jeg kunne ta en samtale med jenta.
Jeg ville definitivt ikke likt det om jenta mi på 14 år vanket med en så mye eldre gutt, jeg hadde som mamma ønsket å bli informert om det så jeg kunne ta en samtale med jenta.
Skrevet 11 august 2012 - 16:28
Uff ja.. Denne gutten er ikke noe spesielt attraktiv eller noe slikt. Kanskje derfor? 14-åringene derimot synes jo dette er kjempekult, siden han har egen bil og kjører de rundt. Kjørte forbi de her en dag, og da sto to av jentene i bilen og hadde hodet ut av takluken på bilen mens han kjørte i full fart forbi meg. Hadde jentene vært 3 år eldre hadde jeg ikke tenkt over det, men vet at flere av de har hatt det litt tøft på hjemmebane i det siste. Så jeg aner ikke hvor mye "kustus" foreldrene har på de.
Skrevet 11 august 2012 - 16:33
Hadde ikke likt det! Stor forskjell i alder og interesser!
Skrevet 11 august 2012 - 16:47
Greit syns jeg ikke det er. Men det var akkurat likt når jeg var ung. Det var vel kult.. De eldre har jo tilgang på ting som f.eks bil eller alkohol! Jeg skal si at jeg til og med da syns det var merkelig at så mye eldre gutter hang med oss ungdomsskoleelever. Nå når jeg er eldre og mor selv syns jeg det er forkastelig.
Det må også sies at når guttene på min egen alder nådde 18-20 så ble gjerne ^taperne^ de som viste seg fram for fjortissene, mens vi som var over den perioden var mye mer voksen.
Det må også sies at når guttene på min egen alder nådde 18-20 så ble gjerne ^taperne^ de som viste seg fram for fjortissene, mens vi som var over den perioden var mye mer voksen.