Gå til innhold

HJELP! Jeg har hisset opp en anonym kjerring på dib som nå utgir seg for å være meg!


Gjest peacock

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lykkeliggift_
Detta har nokon godt av. Det er nokon som er stygge og ekle i kjefte. Kva peacock. har slenkt ut driter eg i men synest den person skal få trampeklapp. Slik blir det når kjeften blir stor.
Trakassering er ikke under noen omstendigheter greit eller lov. å late som man er noen andre er i beste fall sykt. Du trenger hjelp. Alle vet at det er du som later som at du er peacock.. Og nå kaller deg Alltidmeg. Du skriver veldig gjenkjennelig. Hvis du ikke greier oppføre deg skikkelig på et forum, eller tåler at folk er uenige med deg, bør du finne deg noe annet å gjøre. Jeg og flere med meg kommer til å rapportere ethvert forsøk på å late som om du er noen andre enn du er. Utover det anbefaler jeg deg å finne noen virkelige mennesker å snakke med om de problemene du måtte slite med.
Kansje det er dokke ho trenger. Fin skule plass detta
Vær så snill å ikke lat som om du er noen andre enn du er. Vi kjenner deg igjen på skrivemåten med en gang. Du lurer bare deg selv.
Takk som byr meg dette er ikkje den kvinnen. Her er ein grunn til korfor den personen er gretten. Takke for og henge meg under den person.
Du vet at moderator ser hvem du er bak anonymknappen- og nicket her inne? Du er rapportert, og de vil se at du står bak alle disse innleggene. Du er ikke så anonym som du tror.

 

Haha, alltid morsomt når masse anonyme diskuterer med hverandre og prøver å beskylde den andre for å være den og den. Man mister jo helt evnen til å følge med på samtalen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så forferdelig rart at mange her inne ønsker å være anonyme? Dette er faktisk et anonymforum og det er mange gale mennesker der ute. Noen med nick her inne kommer stadig med komentarer alla "jeg har ingenting å skjule, blåser i om folk får vite hvem jeg er" og de anonyme her inne får stadig kritikk over at det faktisk velger å være anonyme- på et anonymforum!

Noen forteller jo hvor de bor, hva barna heter, hva de jobber med, rett og slett alt om seg selv.

Sier ikke at dette gjelder deg, men mange her inne forteller kanskje litt for mye om seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så forferdelig rart at mange her inne ønsker å være anonyme? Dette er faktisk et anonymforum og det er mange gale mennesker der ute. Noen med nick her inne kommer stadig med komentarer alla "jeg har ingenting å skjule, blåser i om folk får vite hvem jeg er" og de anonyme her inne får stadig kritikk over at det faktisk velger å være anonyme- på et anonymforum! Noen forteller jo hvor de bor, hva barna heter, hva de jobber med, rett og slett alt om seg selv. Sier ikke at dette gjelder deg, men mange her inne forteller kanskje litt for mye om seg selv.

 

Det er jo ikke det vi snakker om her. Her er det et menneske som har laget seg et nick som er nesten helt likt som en annen brukers, og gir seg ut for å være henne- og svarer uhøflig og ekkelt i andre tråder.

 

å være anonym er helt greit, å holde på sånn som HI nevner, det er IKKE greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så forferdelig rart at mange her inne ønsker å være anonyme? Dette er faktisk et anonymforum og det er mange gale mennesker der ute. Noen med nick her inne kommer stadig med komentarer alla "jeg har ingenting å skjule, blåser i om folk får vite hvem jeg er" og de anonyme her inne får stadig kritikk over at det faktisk velger å være anonyme- på et anonymforum! Noen forteller jo hvor de bor, hva barna heter, hva de jobber med, rett og slett alt om seg selv. Sier ikke at dette gjelder deg, men mange her inne forteller kanskje litt for mye om seg selv.
Det er jo ikke det vi snakker om her. Her er det et menneske som har laget seg et nick som er nesten helt likt som en annen brukers, og gir seg ut for å være henne- og svarer uhøflig og ekkelt i andre tråder. å være anonym er helt greit, å holde på sånn som HI nevner, det er IKKE greit.

 

Ok. Du ser kanskje ikke sammenhengen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så forferdelig rart at mange her inne ønsker å være anonyme? Dette er faktisk et anonymforum og det er mange gale mennesker der ute. Noen med nick her inne kommer stadig med komentarer alla "jeg har ingenting å skjule, blåser i om folk får vite hvem jeg er" og de anonyme her inne får stadig kritikk over at det faktisk velger å være anonyme- på et anonymforum! Noen forteller jo hvor de bor, hva barna heter, hva de jobber med, rett og slett alt om seg selv. Sier ikke at dette gjelder deg, men mange her inne forteller kanskje litt for mye om seg selv.
Det er jo ikke det vi snakker om her. Her er det et menneske som har laget seg et nick som er nesten helt likt som en annen brukers, og gir seg ut for å være henne- og svarer uhøflig og ekkelt i andre tråder. å være anonym er helt greit, å holde på sånn som HI nevner, det er IKKE greit.
Ok. Du ser kanskje ikke sammenhengen?

 

Joda, men det er dette som er dobbeltheten i anonymforumet. Man kan skjule seg for å slippe unna slike galninger, men man kan også skjule seg for å holde på med slik trakassering.

 

Deler av problemet er etter min mening at det ikke tas godt nok tak sånne ting her, modereringen er for dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest peacock

Hei dere, da ser det ut som om profilen slettet! :-) Uansett er det jo enkelt å kjenne igjen dama siden språket ser ut ca som når man oversetter kinesiske tegn til norsk på google translate. Håper dere ikke får flere stygge kommentarer fremover fra noen som ikke er den de gir seg ut for å være!

 

Takk for støtten og god lørdag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett er det jo enkelt å kjenne igjen dama siden språket ser ut ca som når man oversetter kinesiske tegn til norsk på google translate.

 

Hehehe, huff. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, da ser det ut som om profilen slettet! :-) Uansett er det jo enkelt å kjenne igjen dama siden språket ser ut ca som når man oversetter kinesiske tegn til norsk på google translate. Håper dere ikke får flere stygge kommentarer fremover fra noen som ikke er den de gir seg ut for å være! Takk for støtten og god lørdag :-)

 

Nei for her er jeg. Jeg er ikkje slettet. HA HA HA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, da ser det ut som om profilen slettet! :-) Uansett er det jo enkelt å kjenne igjen dama siden språket ser ut ca som når man oversetter kinesiske tegn til norsk på google translate. Håper dere ikke får flere stygge kommentarer fremover fra noen som ikke er den de gir seg ut for å være! Takk for støtten og god lørdag :-)
Nei for her er jeg. Jeg er ikkje slettet. HA HA HA

 

BLæ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest peacock
Hei dere, da ser det ut som om profilen slettet! :-) Uansett er det jo enkelt å kjenne igjen dama siden språket ser ut ca som når man oversetter kinesiske tegn til norsk på google translate. Håper dere ikke får flere stygge kommentarer fremover fra noen som ikke er den de gir seg ut for å være! Takk for støtten og god lørdag :-)
Nei for her er jeg. Jeg er ikkje slettet. HA HA HA

 

peacock. finnes ikke lengre. Bryr meg mitt i baken om du er her på forumet, men vil ikke forveksles med deg - mest fordi du skriver noen forferdelig stygge ting som hverken hører hjemme her eller IRL. Kan forøvrig fortelle deg at rapporteringsknappen fungerer utmerket uansett hvilket nick du skriver under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, da ser det ut som om profilen slettet! :-) Uansett er det jo enkelt å kjenne igjen dama siden språket ser ut ca som når man oversetter kinesiske tegn til norsk på google translate. Håper dere ikke får flere stygge kommentarer fremover fra noen som ikke er den de gir seg ut for å være! Takk for støtten og god lørdag :-)
Nei for her er jeg. Jeg er ikkje slettet. HA HA HA
BLæ

 

Du vet at når du skifter nick, så legges likevel de trådene du har skrevet i som det gamle nicket inn på profilen din? Så vi som har lest de andre innleggene du har som "peacock." ser fort at det er deg via profilen din.

Et annet hett tips; man kan rapportere alle nick, også anonym, og moderator ser hvem som skjuler seg bak hvert eneste innlegg. De holder nok et øye med hva du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...