Gå til innhold

Oææææ... skole fra mandag av..


Verbena

Anbefalte innlegg

Plutselig var mor student gitt! Fikk beskjed i GÅR og pÅ mandag begynner skolen. Tror jeg fløy oppi taket pÅ jobb i hele gÅr etter at jeg fikk beskjed og er ikke helt sikker pÅ at jeg har landa helt enda!

 

Super spent, litt nervøs, veldig glad jeg skal gÅ sammen med ei jeg jobber sammen med... Om 4År er jeg forhÅpentligvis ferdig utdannet førskolelærer. 4År som sikkert kommer til Å gÅ veldig fort og veldig sakte samtidig.

 

OgsÅ kommer problemmet! Hva i allverden har man pÅ seg pÅ første skoledag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lykke Fryd ♥

Hurra og gratulerer :)!!

 

Vi begynner også på mandag og jeg gleder meg stoooort! En uke skole og så 17 uker med praksis. Blir bra :)

 

Lykke til på mandag og kle deg som vanlig (her blir det olabukse, genser, Converse og en eller annen jakke, alt etter været ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :) Om din første skoledag blir som min første var for ca 100 år siden, bør du ha på deg noe som tåler å bli foreviget... Vi ble plassert én etter én foran et videokamera og måtte fortelle om oss selv og begrunne hvorfor vi hadde søkt på studiet. Men det var ikke førskolelærer jeg gikk, så du kan jo krysse fingrene for at ingen andre studieretninger har kopiert den pinlige affæren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være, og lykke til på reisen inn landskapet av bøker og kunnskap. :)

 

Og blir din dag som min første, så blir det ingen runde foran verken videokamera eller fotoapparat, for det fantes ikke ennå den gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære flotte samboer konkluderte så fint her i formiddag med at man må ha nye klær til skolestart. Og siden jeg aldri prioriterer sånt til meg selv så var det vistnok på høy tid i følge den lure mannen. Har en tendens til å dra for å kjøpe noe til meg og ende opp med å kjøpe ting til mann og barn, sist jeg kjøpte noe til meg selv var vel i januar.....

 

Så da ble d shopping på mor i huset.

2bukser, 3topper, 1genser, 3singleter,sokker ,penal,notatblokker, penner, tusjer, blyanter og permer! HURRA for salg!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja studiestart er alltid spennende. Jeg begynner med første forelesning om to uker og gleder meg som en liten unge.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...