Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Har du blitt tatt på fersken mens du onanerte?

• Logg inn for å svare
8 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 187 Innlegg:

Skrevet 11 august 2012 - 08:02

Jeg har, en gang. Faren min kom inn mens jeg holdt på. Jeg var kjapt oppe og han sa ingenting (hva kunne han ha sagt?), men jeg er temmelig sikker på at han skjønte hva jeg drev med. Har aldri blitt nevnt i ettertid heller.

Hva med dere?

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 187 Innlegg:

Skrevet 11 august 2012 - 10:36

Jeg ble tatt av min sønn midt på natten i en herlig orgasme

Jeg så det ikke før det var forsent, han stod i døren og kikket på

Trodde jeg skulle dø

#3 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 187 Innlegg:

Skrevet 11 august 2012 - 10:49

Vis innleggAnonym bruker skrev 11 august 2012 - 10:36:

Jeg ble tatt av min sønn midt på natten i en herlig orgasme Jeg så det ikke før det var forsent, han stod i døren og kikket på Trodde jeg skulle dø

Hvor gammel var sønnen din?

#4 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 187 Innlegg:

Skrevet 11 august 2012 - 11:18

Vis innleggAnonym bruker skrev 11 august 2012 - 10:49:

Vis innleggAnonym bruker skrev 11 august 2012 - 10:36:

Jeg ble tatt av min sønn midt på natten i en herlig orgasme Jeg så det ikke før det var forsent, han stod i døren og kikket på Trodde jeg skulle dø
Hvor gammel var sønnen din?

Han var 5 år

ville bare ha vann stod bare å stirret på meg

og spurte om jeg hadde det vondt urk,,,,

#5 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 187 Innlegg:

Skrevet 11 august 2012 - 12:09

Ja. Av min søster, min mamma, og min svigermor. Det er det pinligste jeg har vært med på.... Så flaut at det gjør vondt.

#6 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 187 Innlegg:

Skrevet 11 august 2012 - 13:14

Ja, av faren min, og moren min. Onanerte som liten både i bilen og under teppe i stua, mens hele familien satt og så på tv. Tror ikke søsknene mine merket det, men foreldrene mine kan ikke ha ungått å ha sett det. Husker det godt. Burde de ikke sagt fra til meg? Jeg fortsatte jo bare og det er kanskje ikke så rart i og med at ingen sa noe...?? Har faktisk vurdert og lage en egen tråd om dette fordi jeg synes det er så ekkelt å tenke på. Husker i bilen at jeg så faren min stadig kikket i speilet mens jeg gjorde det. Da trodde jeg han så bak bilen, men nå i dag så vet jeg han må ha sett meg. Er ekkelt å tenke på, hva tenker dere om dette damer?

#7 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 187 Innlegg:

Skrevet 11 august 2012 - 13:46

#6: Kanskje foreldrene dine ikke visste hvordan de skulle håndtere det. Kanskje de var redde for å ødelegge seksualiteten din ved å si noe / kjefte på deg.

Jeg onanerte en gang på et hostal i Australia, trodde jeg var alene inne på sovesalen. Plutselig hørte jeg en fyr hoste rett bak meg, trodde jeg skulle dø. Jeg bare latet som jeg sovnet, han gikk til slutt. Rødme....

#8 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 187 Innlegg:

Skrevet 11 august 2012 - 15:47

Vis innleggAnonym bruker skrev 11 august 2012 - 13:46:

#6: Kanskje foreldrene dine ikke visste hvordan de skulle håndtere det. Kanskje de var redde for å ødelegge seksualiteten din ved å si noe / kjefte på deg. Jeg onanerte en gang på et hostal i Australia, trodde jeg var alene inne på sovesalen. Plutselig hørte jeg en fyr hoste rett bak meg, trodde jeg skulle dø. Jeg bare latet som jeg sovnet, han gikk til slutt. Rødme....

HEHE

#9 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 559 187 Innlegg:

Skrevet 11 august 2012 - 20:39

Vis innleggAnonym bruker skrev 11 august 2012 - 13:14:

Ja, av faren min, og moren min. Onanerte som liten både i bilen og under teppe i stua, mens hele familien satt og så på tv. Tror ikke søsknene mine merket det, men foreldrene mine kan ikke ha ungått å ha sett det. Husker det godt. Burde de ikke sagt fra til meg? Jeg fortsatte jo bare og det er kanskje ikke så rart i og med at ingen sa noe...?? Har faktisk vurdert og lage en egen tråd om dette fordi jeg synes det er så ekkelt å tenke på. Husker i bilen at jeg så faren min stadig kikket i speilet mens jeg gjorde det. Da trodde jeg han så bak bilen, men nå i dag så vet jeg han må ha sett meg. Er ekkelt å tenke på, hva tenker dere om dette damer?

Hmm. forstår at det er ekkelt å tenke på nå. Hvorfor tror du faren din så så mye bak til deg?