Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

erfaringer med Legotec vinterdress?

• Logg inn for å svare
7 svar til dette emnet

#1 Besta

Besta

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 121 Innlegg:

Skrevet 09 august 2012 - 18:51

er den lignende reimatec? og hva med vottene...de er ganske lange oppover armen..
Glow

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 tilda med to små <3

tilda med to små <3

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 540 Innlegg:

Skrevet 10 august 2012 - 21:10

Vinterdressene er fantastiske :) Beste dressene vi har hatt. Kommer helt sikkert til å gå for de samme i år også. Holder ungen varm og tørr uansett vintervær (bor i trøndelag så de er testet i både sludd og kulde ;) )

Go for it, sier jeg bare!

#3 sillyfilly og Olivia

sillyfilly og Olivia

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 603 Innlegg:

Skrevet 10 august 2012 - 21:24

Vis innleggtilda med to små <3 skrev 10 august 2012 - 21:10:

Vinterdressene er fantastiske :) Beste dressene vi har hatt. Kommer helt sikkert til å gå for de samme i år også. Holder ungen varm og tørr uansett vintervær (bor i trøndelag så de er testet i både sludd og kulde ;) ) Go for it, sier jeg bare!

Kupper tråden litt jeg. Du nevner varmt og tørr dress, men hvordan er bevegeligheten?Er den myk? Grei vinterdress for 2 åring? Jeg vurderer å kjøpe en siden den er på salg på familiebutikken.no

#4 tilda med to små <3

tilda med to små <3

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 540 Innlegg:

Skrevet 10 august 2012 - 21:27

De er gode også for små barn. De er varme og tykke nok til stillesittende lek (som de små som ikke går så godt i dyp snø gjerne holder på med) og bevegelige nok til at de beveger seg fint i dem. Begge guttene mine har hatt legodresser vintrene de var hhv 1 1/2 og 2 år gamle og det fungerte veldig bra.

#5 Heada

Heada

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 271 Innlegg:

Skrevet 11 august 2012 - 07:07

Var veldig fornøyd med den til min toåring.

#6 Mandalas

Mandalas

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 591 Innlegg:

Skrevet 11 august 2012 - 22:04

Jeg er kjempefornøyd med LegoTec. Den er hakket tykkere enn Reima, men likevel god bevegelighet. Men fremfor alt er den fantastisk slitesterk! Og vanntett! Helt suveren syns jeg! :)

#7 Swana

Swana

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 37 Innlegg:

Skrevet 12 august 2012 - 19:23

Må bare spørre...hvordan er de str?? I Reima har f.eks str. 80 kunne blitt brukt til rundt 2 år her, og str. 86 til 2,5-3 år osv. - og gutten vår er normalt stor. Skal kjøpe dress til jenta vår nå, som blir 1 år i desember, begynner i bhg i februar og lurer på om det holder å kjøpe str. 80, eller om vi bør satse på 86??

#8 Smilende gravid

Smilende gravid

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 108 Innlegg:

Skrevet 17 april 2013 - 09:55

Endte du med å kjøpe Lego dressen? Ble du fornøyd? Hvilken størrelse? Lurer på om jeg skal kjøpe på salg nå i str 80 til min datter født i januar i år