Gå til innhold

erfaringer med Legotec vinterdress?


Lovemelikeyoudo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest tilda med to små <3

Vinterdressene er fantastiske :) Beste dressene vi har hatt. Kommer helt sikkert til å gå for de samme i år også. Holder ungen varm og tørr uansett vintervær (bor i trøndelag så de er testet i både sludd og kulde ;) )

 

Go for it, sier jeg bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterdressene er fantastiske :) Beste dressene vi har hatt. Kommer helt sikkert til å gå for de samme i år også. Holder ungen varm og tørr uansett vintervær (bor i trøndelag så de er testet i både sludd og kulde ;) ) Go for it, sier jeg bare!

 

Kupper tråden litt jeg. Du nevner varmt og tørr dress, men hvordan er bevegeligheten?Er den myk? Grei vinterdress for 2 åring? Jeg vurderer å kjøpe en siden den er på salg på familiebutikken.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tilda med to små <3

De er gode også for små barn. De er varme og tykke nok til stillesittende lek (som de små som ikke går så godt i dyp snø gjerne holder på med) og bevegelige nok til at de beveger seg fint i dem. Begge guttene mine har hatt legodresser vintrene de var hhv 1 1/2 og 2 år gamle og det fungerte veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempefornøyd med LegoTec. Den er hakket tykkere enn Reima, men likevel god bevegelighet. Men fremfor alt er den fantastisk slitesterk! Og vanntett! Helt suveren syns jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare spørre...hvordan er de str?? I Reima har f.eks str. 80 kunne blitt brukt til rundt 2 år her, og str. 86 til 2,5-3 år osv. - og gutten vår er normalt stor. Skal kjøpe dress til jenta vår nå, som blir 1 år i desember, begynner i bhg i februar og lurer på om det holder å kjøpe str. 80, eller om vi bør satse på 86??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Endte du med å kjøpe Lego dressen? Ble du fornøyd? Hvilken størrelse? Lurer på om jeg skal kjøpe på salg nå i str 80 til min datter født i januar i år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...