Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

trenger hjelp fra dere med simo vogn

• Logg inn for å svare
3 svar til dette emnet

#1 bompitrollet

bompitrollet

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 4 Innlegg:

Skrevet 09 august 2012 - 11:08

har kjøpt brukt vogn for en stund siden, og hun som solgte sa at vogna var 2011 mod.
Nå når jeg ser på bunnplata i bagen at det står stemplet nov 2008!

Er det noen av dere med simo kombivogn som hadde ville sjekket dette opp for meg, altså løft på madrassen i bagen, -på den brune plata, er det stemplet en dato, er dette kjøpsdato, produkjonsdato eller hva er det?

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Rosepus™

Rosepus™

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 394 Innlegg:

Skrevet 09 august 2012 - 11:59

Jeg har simo, kjøpsdato er det nok ikke, min vogn ble ikke stemplet når jeg kjøpte den ny i alle fall. Har du sjekket simo sine nettsider?
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery. Today is a gift - that is why it is called the present."

#3 pusekvinne

pusekvinne

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 205 Innlegg:

Skrevet 10 august 2012 - 02:49

I min vogn står det" 2008 19 feb" . Jeg kjøpte den i aug eller september 2008 og det skulle være årsmodellen. Kan hun du kjøpte den av selv ha trodd det var årsmodellen som hun kjøpte i 2011, men at butikken hadde hatt den stående i 3 år? En ser jo ikke akkurat forskjell på modellene sånn sett.

#4 Fire småtroll

Fire småtroll

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 674 Innlegg:

Skrevet 10 august 2012 - 09:44

Om du har kjøpt en 2011 modell fikk du vel med kvitteringen fra butikken? Det er jo gjerne 2 års garanti mot fabrikasjonsfeil så du må ha med den kvitteringen om noe skulle skje.

Da jeg solgte min simo-vogn som var 1,5 år gammel sendte jeg selvfølgelig med kvitteringen fra butikken jeg kjøpte den i.

Om du ikke fikk kvitteringen ville jeg ringt henne du kjøpte den av og etterlyst den. Tror du også kan gå til nærmeste barneutstyrsbutikk å spørre, det er gjerne noen små justeringer og forandringer fra år til år så om det jobber en erfaren selger der ser de kanskje om det er fjorårets modell eller en eldre.