Ang å gå på do når en er på besøk
Skrevet 08 august 2012 - 18:29
Bæsjer dere borte, eller holder dere dere til dere kommer hjem?
Snarvei til forumene
Skrevet 08 august 2012 - 18:31
Klarer så vidt å komme på do hvis jeg bor på hotell til og med
Skrevet 08 august 2012 - 18:32
Skrevet 08 august 2012 - 18:33
Jeg bæsjer sjelden borte. Men ser ikke noe problem med at folk gjør det! Det er helt normalt å måtte på do? å det er ikke bra å holde seg lenge.
Lukt.... Det går jo bort innen noen minutter. hallo.....
Skrevet 08 august 2012 - 18:34
Men selvsagt, lager man en stinkbombe bør man kanskje lufte/starte vifta, vaske bort evt "rester" i do og lukke lokket (og døra) godt etter seg.
Vi har alltid sånn dings i do som lager godlukt, samt en duftfrisker på toalettet, sånn at man begrenser skitlukta.
Skrevet 08 august 2012 - 18:35
Ellers er jeg smart nok til å ikke holde meg om jeg ikke må, så er det et toalett tilgjengelig, så benyttes det, samme hvor jeg måtte være (hjemme, på besøk, på kjøpesenter, fly...).
Skrevet 08 august 2012 - 18:38
Skrevet 08 august 2012 - 18:39
Skrevet 08 august 2012 - 18:44
Anonym bruker skrev 08 august 2012 - 18:29:
du kan da ikke være seriøs? Hehehehehe
SELVFøLGELIG får folk lov å bæsje på doen vår!! Det eneste jeg forventer er at de trekker ned og fjerner bremsespor.
Det er IKKE bra å holde seg og ikke alle klarer å holde seg. HErregud så sære folk og unaturlige folk har blitt!
Skrevet 08 august 2012 - 18:45
Skrevet 08 august 2012 - 18:47
Men jeg skulle mye heller vært typen som går på do når man må, og jeg har ingenting imot at folk bruker vår do! (men om folk ikke vet hva dobørsten brukes til, og forlater badet grisete, da blir jeg både kvalm og sur!)
Skrevet 08 august 2012 - 18:55
Han trives hos dere - og slapper av sånn at det ikke er et problem å gå på do hos der, he he :-)
Skrevet 08 august 2012 - 19:00
Og jeg blir ikke sur hvis noen bæsjer på min do... Så lenge det er oppi doen, har jeg ingenting å klage på..
Skrevet 08 august 2012 - 19:07
Det er jo en helt naturlig ting da. Doen er da vel til for å bæsjes i eller?
Skrevet 08 august 2012 - 19:09
Alle har omtrentlig samme mengde tarmgass som må ut hver dag, selv om mange later som om de aldri fiser. Avføring kommer litt an på mengden mat, og urinmengden kommer an på inntak av vann og annen flytende føde
Og det er ikke bra å holde seg, hverken når det kommer til tiss eller bæsj.
Hva er problemet? At det lukter? Ja, avføring lukter. Tror du at din lukter roser? Hva er grunnen til at du aldri gjør det andre steder? Redd for at noen skal finne ut at du kun er et normalt menneske som faktisk må bæsje? HOHOHO....
GLED deg til du blir voksen nok til å forstå at slikt er normalt for alle
Må man, så må man..Men vask do og bruk evnt godlukt etterpå.
Alle har omtrentlig samme mengde tarmgass som må ut hver dag, selv om mange later som om de aldri fiser. Avføring kommer litt an på mengden mat, og urinmengden kommer an på inntak av vann og annen flytende føde
Og det er ikke bra å holde seg, hverken når det kommer til tiss eller bæsj.
Hva er problemet? At det lukter? Ja, avføring lukter. Tror du at din lukter roser? Hva er grunnen til at du aldri gjør det andre steder? Redd for at noen skal finne ut at du kun er et normalt menneske som faktisk må bæsje? HOHOHO....
GLED deg til du blir voksen nok til å forstå at slikt er normalt for alle
Skrevet 08 august 2012 - 19:15
Kanskje han prøver å kutte ned på dopapirforbruket hjemme? Lol...
Skrevet 08 august 2012 - 19:45
Jeg aner ikke hva han spiser, men de lydene og luktene unner jeg ikke engang min verste fiende.
Etter han drar må vi løpe inn mens vi holder oss for nesen (Ellers brekker jeg meg!) og dra opp vinduet. Hehe
Skrevet 08 august 2012 - 19:55
Enkelt og greit!
På ferie kan selvsagt dette by på problemer. Som regel bor vi for oss selv når vi er bortreist, og da går det greit. Skulle vi derimot dele bad med noen, så er det et enormt problem og jeg står gjerne opp på natta for å gå sånn skikkelig på do. Evt venter til alle andre har sovnet før jeg bæsjer. Om jeg bare er vekkreist en helg eller 4-5 dager, så går det som regel greit å holde seg. Blir det en uke eller mer må jeg gjerne sitte oppe en natt. Haha.
Jeg tisser heller ikke på offentlige toaletter, med mindre det er total krise, men det er det svært sjeldent. Har ingen problemer med å holde meg i lengre perioder.
Men poenget her da, er at dette er MITT problem. Jeg er slik og jeg VET at jeg er rar. Det er jo psyken min, folk flest er jo ikke slik. Jeg er forresten voksen altså, så jeg blir nok aldri å vokse dette av meg. Jeg lever fint med det og det gjør jeg med andre sine vaner også. Kom gjerne på besøk og bruk for all del doen dersom du behøver! Kunne aldri reagert på det.