Hvor lang tid etter endt prøving av div kjerringråd har ting skjedd? Har prøvd rømmegrøt med masse kanel. tatt modnings akupunktur og igangsettings akupunktur to ganger, jordmor har røsket en gang... fått orgasme(ikke så mannen har gått inni meg) og ligget med varm klut på brystene i 20 minutter..
Til dere som har prøvd kjerringråd og det har funket
Opprettet av
Anonym bruker
, aug. 08 2012 11:54
2 svar til dette emnet
Skrevet 08 august 2012 - 11:54
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 08 august 2012 - 11:58
Her så knasket jeg kanelboller på dagen, det var fullmåne på kvelden. Løp opp og ned trapper hele kvelden, (ikke for å starte ting, men det skjedde naturlig) på natten så startet det. Han var ute 8timer senere. 
Noe som jeg gjorde og som jeg tror hjalp veldig på modning og åpningen var at vi gikk opp til fødeavd som ligger i 4etasje. Heisen funket ikke, og samboeren overtalte meg til å gå opp istede for å finne en ny heis i en annen del av sykehuset. (Tror han var litt redd for å ikke finne fødeavd
)
Noe som jeg gjorde og som jeg tror hjalp veldig på modning og åpningen var at vi gikk opp til fødeavd som ligger i 4etasje. Heisen funket ikke, og samboeren overtalte meg til å gå opp istede for å finne en ny heis i en annen del av sykehuset. (Tror han var litt redd for å ikke finne fødeavd
Skrevet 08 august 2012 - 12:15
Jeg vet jeg er moden og har 1 1/2 cm åpning.. 
Kanskje det er trappegåing som er tingen
HI
Kanskje det er trappegåing som er tingen
HI