http://www.meadowmat.com/
Altså: matte på rull full av markblomstfrø, dekkes med jord, vips og voila blomstereng, og matta er biologisk nedbrytbar og blomstene frør seg selv for alle år etter. Og den kan klippes til så du kan ha punkt-eng i kule mønstre. Yeah.
Noe for neste sommer?
Opprettet av
sug lut
, aug. 07 2012 22:18
4 svar til dette emnet
Skrevet 07 august 2012 - 22:18
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 07 august 2012 - 22:23
Kul, har sett de med gressfrø men ikke med blomstereng.
Want to be cruel? Make someone think!
#3 Gjest_Juliea - kukløsklan_*
Skrevet 07 august 2012 - 22:47
Det skal jeg lage meg som gulvmatte på verandaen altså! eller det går kanskje ikke, men jeg vil veldig =)
#4 Gjest_Mentha_*
Skrevet 08 august 2012 - 11:27
Ooi, det er noe for sånne hagenolduser som meg tro? Kjenner jeg er lei av å være hageplantenes belzebub, og skulle gjerne hatt noen som ikke visnet av skrekk så fort jeg tok de med meg hjem fra butikken.
Skrevet 08 august 2012 - 11:32
Neste sommer...DA! Blir det sol og sneglefritt, sant? Da skal det bugne!
Jeg har også et tips til neste sommer som dere bare kan begynne å forberede nå, og dere vil like forberedelsen...
I disse bugnede beddene våre må vi jo ha markører for å hjelpe oss å huske alt vi har sådd og plantet. Og det lager vi av vinkorker! De gode gamledagse av kork altså. Stikk en grillpinne av bambus i korken, skriv plantenavn på korken, og stikk pinnen i jorda - Det blir tidenes fest-krangle-hage!
Så fortsett å drikk, bare huske å samle korkene - skål
Jeg har også et tips til neste sommer som dere bare kan begynne å forberede nå, og dere vil like forberedelsen...
I disse bugnede beddene våre må vi jo ha markører for å hjelpe oss å huske alt vi har sådd og plantet. Og det lager vi av vinkorker! De gode gamledagse av kork altså. Stikk en grillpinne av bambus i korken, skriv plantenavn på korken, og stikk pinnen i jorda - Det blir tidenes fest-krangle-hage!
Så fortsett å drikk, bare huske å samle korkene - skål
Se mine venner, foråret er kommet! Jorden har med glæde taget imod solens omfavnelser, og vi vil snart se resultatet af deres kærlighed.