Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

"Mamma, er du søt?"

• Logg inn for å svare
43 svar til dette emnet

#41 Gjest_Juliea - kukløsklan_*

Gjest_Juliea - kukløsklan_*
  • Gjest

Skrevet 13 september 2012 - 10:19

Å deilig da med litt fri ja! Her er hun hos pappaen onsdag-torsdag og annenhver lørdag til søndag. Blir ikke hele helgen forløpig jeg merker pÅ henne hun blir litt utrygg om det er for lenge og det ønsker jeg ikke. SÅ vi mÅ vente til hun er klar jeg fÅr uansett min tid og har besøk pÅ kveldene siden hun sover sÅ godt og er b menneske.

Å hørtes deilig ut med venninnekveld i dag!! Jeg skal ut Å spise med jentene lørdag for sÅ Å dra Å flørte.. Gleder meg=) Møter sikkert en kjekkas Å flørte litt med, men jeg har jo nærmest gÅtt inn i sølibat jeg er nemlig ikke sÅ glad i casual sex, og er egentlig lei av tullesex sÅ jeg gÅr nÅ for kvalitet kontra kvantitet.. Hmm.. Men jeg er jo veldig svak for kjekke menn sÅ mÅ jobbe litt med selvdisiplinen min om jeg møter en kjekk en pÅ lørdag..

I dag e r det foreldremøte i barnehgaen sÅ da kan jeg jo flørte litt med bf:P Vi skal øvelseskjøre etterpÅ, pÅ tide at jeg fÅr tatt lappen snart nÅ altsÅ! SÅ kanskje vi nusser litt i baksete :P

Annonsebilag
Annonsebilag

#42 Gjest_eelis+kian ♥_*

Gjest_eelis+kian ♥_*
  • Gjest

Skrevet 13 september 2012 - 11:56

Ja, dere må jo ta det i hennes tempo. Det kommer seg etter hvert det der :)

Det er jo alltid kanon med jentekvelder, synes i hvert fall jeg. Det blir nok heeelt rolig på oss tror jeg, ikke no flørting i alle fall. Jeg er den eneste single i venninneflokken (men den eneste med barn!), så det er ikke så ofte det blir noe sprell, egentlig. Men jeg gleder meg likevel, jentene er morsomme de :)

Du får holde buksa på da, vet du! Men du har jo vært flink i det siste, syns jeg det virker som? Hehe.. Kvalitet over kvantitet, du har et poeng. Men det er jo veldig hva man gjør det til også. Blink blink.

Så du og bf driver liksom og styrer litt enda?

#43 Gjest_Juliea - kukløsklan_*

Gjest_Juliea - kukløsklan_*
  • Gjest

Skrevet 13 september 2012 - 12:12

Jaa bf og jeg er idioter.. fordi vi har engentlig ikke lyst til å være kjærester, men vi heger hele tiden og leker familie.. Og vi bedriver utukt i ny og ne.. Vi forvirrer oss selv noe veldig nå tror jeg..

å man kan jo flørte selvom man har kjærste får du si til de da:P jeg kommer aldri til å slutte å flørte det er den jeg er :P
Høres ut som dere får det morsomt uansett =) Du er jo snart ikke singel lenger du heller :P

Ja det er hva man gjør det til :P Jeg har absolutt nytt godt av livets søte frukter, men jeg vet ikke hva som skjer, jeg bare får ikke så mye ut av det. Eller der og da får jeg jo masse ut av det, men jeg er bare litt lei av akkurat det:P Men vi får se hva som skjer.. Jeg re fremdeles ung og de motsatte kjønn finner meg fremdeles deilig og spennede. Sist jeg var ute ble jeg visst også stemplet som farlig.. Hehe det var moro! Han fyren skal jeg møte igjen snart da. Han syntes jeg var spennende, fordi jeg var så sikker på meg selv, men farlig fordi han så jeg får det som jeg vil.. Men han var ikke ute etter noen kjæreste og da sa jeg fint at jeg ikke er ute etter sex, så da blir det vennskap så får vi se hvem som kaster inn håndkle først :P hehe

Men jeg er litt svak for bf.. Men igjen jeg er svak for alle menn med glimt i øyne og skjevt smil :P

#44 Gjest_eelis+kian ♥_*

Gjest_eelis+kian ♥_*
  • Gjest

Skrevet 17 september 2012 - 17:30

Åhhh jeg hÅper du har rett, at jeg ikke kommer til Å være singel særlig lenge nÅ. HERREGUD sÅ flott han mannen er. Virkelig fantastisk. Vi har vært sammen hele helga, og jeg har smeltet helt. Og han er sÅ kjekk. Klarer nesten ikke Å se rett pÅ han engang. Søndag morgen vÅknet jeg av at jeg var sÅ veldig glad, sÅ opp pÅ deiligheten selv som enda sov, og tenkte "Jøss, fÅr jeg virkelig ligge her sammen med en sÅ fin mann?". Og han sa at jeg er drømmedama hans :D

Har du møtt han fyren som synes du er farlig igjen? Hihi.

Hvor stÅr bf i forhold til deg da? Er det sÅnn at dere begge bare vil være venner, eller hvordan er det? Har dere egentlig vært kjærester noen gang?