Gå til innhold

Brødmat


**lykke!!**

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Med gutten min begynte jeg når han ar rundt 7,5 mnd med veldig små biter som han sugde og tygde på :) veldig greit å begynne med brød uten hele frø siden de er vanskelige å tygge uten spesiellt mange tenner :) her har leverpostei og makrell i tomat vært en klar favoritt frs første skive av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er i gang med brødmat, hvordan gikk det i starten? Her prøver jeg å lirke inn en pitteliten brødsmule, hun kniper munnen sammen. Hvis jeg får inn en smule så ser hun på meg i forakt og begynner å brekke seg, gjerne til all morsmelken hun drakk litt før kommer opp :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her begynte jevnstore 5 mnd. Med bitte små biter. Nå er han snart 6 mnd. Og spiser litt større biter. Han elsker mat da, og skal ha alt vi spiser, så han får smake på det meste. Hadde vært på cafe med pappa idag og fått bolle, og sa nam, nam høyt for hver bit, så alle rundt måtte snu seg å se, herlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest peacock

Var vel 6-7 mnd. Når får han vanlige biter, men er ikke noe særlig begeistret (11 mnd). Håper det løsner etterhvert, men heldigvis er han glad i frukt, middag og grøt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...