Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Hvis jeg nå ser ferdig søte, søte A lot like love

• Logg inn for å svare
16 svar til dette emnet

#1 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 092 Innlegg:

Skrevet 05 august 2012 - 21:07

og underveis drikker opp resten av vinflasken, og deretter får sykt lyst på curry og mekker det, og deretter får for meg å farge håret, og deretter stripe, og deretter graver gjennom skapet etter marshmallowsene jeg veit jeg har et sted, og deretter hetser anonyme et kvarters tid før jeg ringer min eneste natteravnvenninne og skravler en halvtime... er det noe ved dette handlingsmønsteret som indikerer at jeg ikke vil på jobb i morra? Jeg bare spør.

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Gulosten™

Gulosten™

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 911 Innlegg:
  • StedOslo

Skrevet 05 august 2012 - 21:11

Nei, det hørtes no siiiiinnnnsykt ut som du hadde lyst til å gå på jobb!

#3 Gjest_Juliea - kukløsklan_*

Gjest_Juliea - kukløsklan_*
  • Gjest

Skrevet 05 august 2012 - 21:26

Rimlig klar for jobb du med fyllamekka hår med curry og Marsmallows rester i spør du meg!

#4 Mel nok

Mel nok

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 094 Innlegg:

Skrevet 05 august 2012 - 21:27

Høres ut som om du tar en rolig og forlenget lørdag. Det gjør dessuten søndagen litt triveligere. Og da blir mandagen litt sånn mer pastellblåfarget, og det er heller ikke å forakte. Problemet ditt ser mer ut til å ligge i tidskjemaet du har satt opp. Dersom du ikke trenger søvn, så kan det hende du rekker det før sjefen ønsker deg på plass i morra.

#5 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 092 Innlegg:

Skrevet 05 august 2012 - 21:34

Vis innleggFrenzia skrev 05 august 2012 - 21:27:

Høres ut som om du tar en rolig og forlenget lørdag. Det gjør dessuten søndagen litt triveligere. Og da blir mandagen litt sånn mer pastellblåfarget, og det er heller ikke å forakte. Problemet ditt ser mer ut til å ligge i tidskjemaet du har satt opp. Dersom du ikke trenger søvn, så kan det hende du rekker det før sjefen ønsker deg på plass i morra.
Prøver du å si at det er lørdag i dag? I så fall er jo det ikke så usannsynlig siden jeg er i feriemodus og dagvill. Sjefen kan uansett ta seg ei bolle.

#6 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 092 Innlegg:

Skrevet 05 august 2012 - 21:36

Vis innleggJuliea - kukløsklan skrev 05 august 2012 - 21:26:

Rimlig klar for jobb du med fyllamekka hår med curry og Marsmallows rester i spør du meg!
Assa - ikke bare skal de ete åtte jævla timer utav hver jævla dag fram til høstferien, du mener ikke serrrrriøst at jeg må SE UT også? Jeeeeeesus.

#7 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 092 Innlegg:

Skrevet 05 august 2012 - 21:37

Vis innleggGulosten™ skrev 05 august 2012 - 21:11:

Nei, det hørtes no siiiiinnnnsykt ut som du hadde lyst til å gå på jobb!
Uæhhh og blæ. Hadde jeg hatt penger som stod i forhold til hvor lite lyst jeg har til noensinne å gå på jobb igjen hadde jeg ikke trengt å spille Lotto. Som småttingen mener at jeg bør siden det hadde vært kult å vinne maaaange millioner.

#8 Gjest_Juliea - kukløsklan_*

• Gjest

Skrevet 05 august 2012 - 21:43

Vis innleggsug lut skrev 05 august 2012 - 21:36:

Assa - ikke bare skal de ete åtte jævla timer utav hver jævla dag fram til høstferien, du mener ikke serrrrriøst at jeg må SE UT også? Jeeeeeesus.

Hei hei hei! Rolig nå! Jeg mener ikke en dritt tenk, kanskje sjefen derimot har gjort seg opp en kles/frisyrekode?
hehe ser deg for meg i foldeskjørt og hjemmesnekra fyllafrisyre..

#9 Mel nok

Mel nok

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 094 Innlegg:

Skrevet 05 august 2012 - 21:46

Vis innleggsug lut skrev 05 august 2012 - 21:34:

Prøver du å si at det er lørdag i dag? I så fall er jo det ikke så usannsynlig siden jeg er i feriemodus og dagvill. Sjefen kan uansett ta seg ei bolle.

For meg kan det være hvilken dag det vil, jeg har ferie noen dager til. Men beklager om jeg ga deg forhåpninger, det er dessverre søndag i dag. Men om du møter opp på tirsdag som Elze i foldeskjørt og knestrømper, og serverer marsmallows, så kan det hende sjefen raskt glemmer at du ikke var der på mandag?

#10 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 092 Innlegg:

Skrevet 05 august 2012 - 21:46

Vis innleggJuliea - kukløsklan skrev 05 august 2012 - 21:43:

Hei hei hei! Rolig nå! Jeg mener ikke en dritt tenk, kanskje sjefen derimot har gjort seg opp en kles/frisyrekode? hehe ser deg for meg i foldeskjørt og hjemmesnekra fyllafrisyre..
Fylla, du liksom - det er EI vinflaske om jeg nå gjør kål på den, det kan knapt kalles fylla selv om det ikke nødvendigvis er fargehåret-edru. Dessuten kan det ikke gjentas for ofte:sjefen kan ta seg ei bolle - i fritt valgt kroppsåpning om så er.

#11 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 092 Innlegg:

Skrevet 05 august 2012 - 21:47

Vis innleggFrenzia skrev 05 august 2012 - 21:46:

Vis innleggsug lut skrev 05 august 2012 - 21:34:

For meg kan det være hvilken dag det vil, jeg har ferie noen dager til. Men beklager om jeg ga deg forhåpninger, det er dessverre søndag i dag. Men om du møter opp på tirsdag som Elze i foldeskjørt og knestrømper, og serverer marsmallows, så kan det hende sjefen raskt glemmer at du ikke var der på mandag?
Dritbra ide. Den tar jeg. Hvis det er noen mallowser igjen.

#12 Gjest_Juliea - kukløsklan_*

• Gjest

Skrevet 05 august 2012 - 22:00

Vis innleggsug lut skrev 05 august 2012 - 21:46:

Vis innleggJuliea - kukløsklan skrev 05 august 2012 - 21:43:

Hei hei hei! Rolig nå! Jeg mener ikke en dritt tenk, kanskje sjefen derimot har gjort seg opp en kles/frisyrekode? hehe ser deg for meg i foldeskjørt og hjemmesnekra fyllafrisyre..
Fylla, du liksom - det er EI vinflaske om jeg nå gjør kål på den, det kan knapt kalles fylla selv om det ikke nødvendigvis er fargehåret-edru. Dessuten kan det ikke gjentas for ofte:sjefen kan ta seg ei bolle - i fritt valgt kroppsåpning om så er.

Sant det kan knapt kalles fylla, jeg gir meg.

Be han sjefen din ta seg et par yogatimer så han blir myk nok til å bite seg i ræva når han får lyst til å kommente "sen ankomst mandag grunnet hårfarging og chamallows spising" post-it lappen din =)

#13 Mel nok

Mel nok

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 094 Innlegg:

Skrevet 05 august 2012 - 22:27

Sjefen din høres noe alternativ ut i forhold til boller...

#14 Gjest_Juliea - kukløsklan_*

• Gjest

Skrevet 07 august 2012 - 22:56

Hvordan ble svisen?

#15 amandine

amandine

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 323 Innlegg:

Skrevet 08 august 2012 - 08:51

Jeg tenker egt at det ikke handler om arbeidslysten, men om PMS? Skal vedde på at jeg har rett!

#16 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 092 Innlegg:

Skrevet 08 august 2012 - 10:25

Vis innleggamandine skrev 08 august 2012 - 08:51:

Jeg tenker egt at det ikke handler om arbeidslysten, men om PMS? Skal vedde på at jeg har rett!
Nei, faktisk ikke, pus, for du kjenner vel en av naturlovene for mensen, nemlig at den faller i den uka av ferien hvor det er mest uhensiktsmessig, uavhengig av øvrig syklus? Ergo var pms unnagjort et par uker før og det gjenstod kun ublandet jobbmotvilje.

#17 bIomstre

bIomstre

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 960 Innlegg:

Skrevet 08 august 2012 - 11:09

Go Elze! Du vet i allefall hvor du kan gå for litt mental støtte ila jobbdagen, vi er her vettu ;)
Se mine venner, foråret er kommet! Jorden har med glæde taget imod solens omfavnelser, og vi vil snart se resultatet af deres kærlighed.