Med sovetablettene sovner jeg med en gang og sover godt, men i natt kan jeg ikke ta dem! Er alene hjemme med babyen og jeg tør ikke ta dem rett og slett for om hun våkner våkner ikke jeg
Dette blir en lang natt
Opprettet av
Anonym bruker
, aug. 04 2012 23:47
3 svar til dette emnet
Skrevet 04 august 2012 - 23:47
Jeg sliter veldig for tiden med mye tanker og bekymringer. Derfor har jeg fått sovetabletter av legen ettersom jeg ikke har sjangs til å sovne før jeg sovner av utmattelse langt ute på morgenkvisten og får kun sove et par timer.
Med sovetablettene sovner jeg med en gang og sover godt, men i natt kan jeg ikke ta dem! Er alene hjemme med babyen og jeg tør ikke ta dem rett og slett for om hun våkner våkner ikke jeg
Uff
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 04 august 2012 - 23:54
Legg deg ned likevel og ta litt pusteøvelser og konsentrer deg om at kroppen kjennes tung og avslappet. Konsentrer deg kun på pusten din, ikke noe annet. Pust inn og vær helt foksuert på det, og når du slipper pusten helt ut igjen kjenner du hvordan kroppen slapper mer av igjen. Slik fortsetter du 
Da får i hvert fall kroppen mer hvile enn om du blir sittende oppe
Natta
Da får i hvert fall kroppen mer hvile enn om du blir sittende oppe
Natta
Skrevet 04 august 2012 - 23:55
Finn deg en varmeflaske og sett på svak musikk som gjør deg glad. Legg deg i senga og lukk øynene. Evt starte en film på pcen og se til du sovner. Gjør ting som får deg over på andre tanker.
Er grusomt å være avhengig av sovetabletter, heldigvis trenger ikke jeg det lengre!
Sender deg en varm klem jeg
Er grusomt å være avhengig av sovetabletter, heldigvis trenger ikke jeg det lengre!
Sender deg en varm klem jeg
Skrevet 05 august 2012 - 00:04
skjønner hva du mener, har slitt med søvnen nå siden barnet ble født ca 1 år. Kan ikke ta sovetabletter pga jeg er alene. Men tenker på alt mulig og har så mange samtaler i hodet som jeg kunne ønske jeg turte å si, eller samtaler som hadde gått annerledes. Tenker på hvordan livet vil bli, jobbsituasjon osvosv..Det er tungt å skulle fungere fullt ut dagen etterpå med den skjønneste gutten noensinne.
Men det som har hjulpet litt er å lese, ikke bruke data på kvelden (gjør jo det nå men men) og tenne litt stearinlys, kanskje ta ett glass rødvin...bare slappe av. Det har hjulpet litt her hvertfall
Sender en god klem
Men det som har hjulpet litt er å lese, ikke bruke data på kvelden (gjør jo det nå men men) og tenne litt stearinlys, kanskje ta ett glass rødvin...bare slappe av. Det har hjulpet litt her hvertfall
Sender en god klem