Gå til innhold

Får dere være med mannen på fest?


Solbollatilmamma

Anbefalte innlegg

Mannen min fikk en melding fra en kamerat og fikk det travelt - han skulle på fest med kompiser! Han pleier ikke være med meg når jeg og venninnene mine tar en fest, og jeg er heller ikke med når gutta tar en guttekveld. Iallefall leser jeg nå på facebook at stort sett alle gutta har damene med seg - og en kjapp sjekk av mobilen hans (som han har eltet hjemme) viser at vennen har ramset opp alle som er der, så han visste at dette var gutta med følge. Likevel sa han ikke noe om dette til meg. Dette har skjedd mange ganger før når det gjelder samme gjengen. Jeg må være fæl ettersom han ikke kan ta meg med altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, da hadde jeg spurt ham rett ut etter grunnen til at han vil dra alene. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, min eks foretrakk å dra på fest og på byen alene. I ettertid angrer jeg på at jeg ikke tok dette som en blinkende varsellampe, for det er faen ikke normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg gjort mange ganger, han blir bare mutt. Tipper han skjemmes over meg (!?) eller at denne gjengen ikke liker meg. "Du må jo bare si at du skal være med da" sier han, men etter 11 år med dette har jeg jo lært at det er som å snakke til en vegg. Går greit, imorgen tidlig skal jeg støvsuge huset og gjøre bråkete husarbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg gjort mange ganger, han blir bare mutt. Tipper han skjemmes over meg (!?) eller at denne gjengen ikke liker meg. "Du må jo bare si at du skal være med da" sier han, men etter 11 år med dette har jeg jo lært at det er som å snakke til en vegg. Går greit, imorgen tidlig skal jeg støvsuge huset og gjøre bråkete husarbeid.

 

11 år?! Du vet at det ikke venter medalje og diplom i andre enden for å holde ut med en som behandler deg dårlig, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler sikkert bare om at han slapper av med gutta når du ikke er der?

 

Jeg liker veldig godt å gå på konsert uten mannen feks. Ikke fordi jeg er flau over han. Bare at det er en liten bit av meg som... Tja, som jeg liker å ha i fred?

 

Ikke har jeg noen affære og ikke planlegger eg det, men jeg syns det kan være godt å være bare meg innimellom. På samme måte må han gjerne gjøre sine egne greier, om han skulle ha lyst!

 

Over 12 år sammen nå, og eg tenker at mangelen på sjalusi og det at vi er fleksible og greie med hverandre sånn, er en del av nøkkelen til at vi er så lykkelige,

 

Stress heller ned og nyt alenekvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn var det ene forholdet jeg var i og :S

Han gikk på fest uten meg.

Fant ut i ettertid at han gjerne ville ha meg med på festene men kameratene hans likte meg ikke.

Den ene gangen jeg faktisk var med endte opp med en kjempe krangel.

Typen min ble veldig full og forklarte at grunnen til at han hele tiden ville dra meg med ut på kjøkkenet istedenfor å være med alle de andre,var at kameratene hans hadde holdt på med drittslenging om meg bak ryggen min!

å typen min hadde ikke forsvart meg engang!

Faen for en tøffelhelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vi en god gjeng som bruker dra ut. Gutta begynner en plass og vi jentene en annen. Så møtes vi ute. Kjempe artig. Selvfølgelig er det fester der alle begynner i lag. Min mann ønsker meg med, selv når jeg sier det er greit at bare han drar ut. Så gjør han det han kan for å få barnevakt.

 

Så se varsellampene for det de er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi drar på fest hver for oss og sammen,alt ettersom hva vi vil selv og hva som passer mht ungene.men klart du skulle fått tilbudet siden det ikke kun var guttefest.tror jeg hadde blitt rimelig irritert hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han synes i grunn det er kjedelig uten meg. Etter vi fikk mini fester vi minimalt da (jeg har ikke rørt alkohol siden jeg før jeg ble gravid).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen går aldri sammen på fest, men det er fordi en må passe barna. Han er forresten aldri på fest, hender han er på lønningspils med jobben, men kan ikke huske at han har vært på fest hjemme hos noen noen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar på fest sammen om det er en slik type fest og vi begge har lyst og har barnevakt. Det er ikke så ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...