Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

14dager til termin og forholdet er over!

• Logg inn for å svare
17 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 568 675 Innlegg:

Skrevet 04 august 2012 - 22:14

Vet ikke om jeg skal le eller grine. Men mest av alt vet jeg ikke hvor jeg skal begynne. Vill bare flytte fortest mulig. Helt alene og ingen til å snu meg til i min vanskeligste stund. Jeg har så vondt og vill bare komme meg bort og være alene med barnet mitt før lille i magen blir født. Er helt knust og vært bein i kroppen min gjør vondt :-(

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 568 675 Innlegg:

Skrevet 04 august 2012 - 22:17

Huff da! føler med deg! er det endelig eller hormonell diskusjon? dersom det er en god grunn og dere forblir fra hverandre klarer du fint det! er også gravid uten mann, men det er mitt valg :)

Du har ikke ei venninne eller familie du kan være hos? du skriver du er helt alene...

#3 Kira bjeffer!

Kira bjeffer!

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 775 Innlegg:

Skrevet 04 august 2012 - 22:17

Huff, stakkars deg!
Sender deg en god klem, og håper det løser seg før den lille kommer.

#4 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 568 675 Innlegg:

Skrevet 04 august 2012 - 22:25

Er ikke kun hormonell, det er helt over. Hadde han bare ikke satt meg i denne situasjonen, siden han har følt det sånn lenge før vi ble gravid med nr 2. Jeg har ingen til å hjelpe meg. Familien min er ikke interresert og eneste som jeg kunne vendt meg til er på ferie i noen uker. Hadde det bare vært meg og barnet jeg allerede har ville det vært mye lettere. Men med fødsel rett rundt hjørnet føler jeg meg hjelpersløp og uten kontroll :-( Hi

#5 sommerfugl i magen

sommerfugl i magen

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 53 Innlegg:

Skrevet 04 august 2012 - 22:35

Dette kjem til å gå fint! God klem

#6 UndrendeUllteppe

UndrendeUllteppe

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 4 097 Innlegg:

Skrevet 04 august 2012 - 22:37

Kjære deg, hvor i landet befinner du deg?

#7 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 568 675 Innlegg:

Skrevet 04 august 2012 - 22:41

Da må du ut og be om hjelp, HI! Ta kontakt med kommunen mandag morgen og forklar situasjonen din, kontakt også jordmor og legen din slik at du har støttepersoner rundt deg!

Har dere bolig sammen eller er det en av dere som eier? Trenger du bolig så kanskje kommunen kan hjelpe deg.

Vet hvordan det er å ikke ha noen nære som stiller opp. Når du tror du ikke har krefter igjen, at du ikke har noe mer å stille opp med - da finner du ut at du har bittelitt ekstra krefter... i hvert fall nok til å be om hjelp.

Du skriver lite om situasjonen din, men husk at en mann som velger bort partneren sin og sitt ufødte barn, han er ikke verdt deg!

Hva du enn gjør og hva du enn føler nå - be om hjelp, HI!
Du kommer deg gjennom dette!!

Klem til deg!

#8 craZy&roCkaNattTerorist

craZy&roCkaNattTerorist

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 119 Innlegg:

Skrevet 04 august 2012 - 22:44

Ja det må jo det, har ikke så mye valg. Føler meg bare kjempe svimmel og kvalm nå, og tørr ikke reise meg opp:-(Bor på østlandet. Hi

#9 UndrendeUllteppe

UndrendeUllteppe

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 4 097 Innlegg:

Skrevet 04 august 2012 - 22:50

Hvor på østlandet? Kanskje noen her kan hjelpe deg? Med barnepass, pappesker, flytting, eller bare et lyttende øre?

#10 Kira bjeffer!

Kira bjeffer!

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 775 Innlegg:

Skrevet 04 august 2012 - 22:56

Vis innleggcraZy&roCkaNattTerorist skrev 04 august 2012 - 22:44:

Ja det må jo det, har ikke så mye valg. Føler meg bare kjempe svimmel og kvalm nå, og tørr ikke reise meg opp:-(Bor på østlandet. Hi

Vis innleggUndrendeUllteppe skrev 04 august 2012 - 22:50:

Hvor på østlandet? Kanskje noen her kan hjelpe deg? Med barnepass, pappesker, flytting, eller bare et lyttende øre?

Veldig god idè fra UndrendeUllteppe! Tror mange her inne ville stilt opp for deg.

#11 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 568 675 Innlegg:

Skrevet 04 august 2012 - 23:34

Litt utenom alt annet som er dritt. Plutselig veldig svimmel og kvalm. Sikkert pga hele sittLitt utenom alt annet som er dritt.. Plutseligsituasjonen,men burde jeg bekymre meg over det og ta tlf til legevakt eller sykehus eller bare legge meg og prøve sove? Hi

#12 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 568 675 Innlegg:

Skrevet 04 august 2012 - 23:47

Ta en telefon til legevakten og snakk med dem for sikkerhets skyld, du, HI.
Du har jo fått et sjokk nå, og det kan gjøre de merkeligste ting med kroppen. Ring og snakk med dem, det kan jo hende du burde tatt en kontroll. En telefon skader i hvert fall ikke!

God bedring og lykke til med alt!

#13 UndrendeUllteppe

UndrendeUllteppe

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 4 097 Innlegg:

Skrevet 04 august 2012 - 23:47

Er du alene, har du barnet med deg? Ring føden hvis du føler deg dårlig, situasjonen din er såpass kaotisk at det er ikke noe rart hvis det får fysiske konsekvenser. Men helt alvorlig, vi er mange greie damer her ute som kan hjelpe til, med hva du enn måtte trenge. Du skal ikke behøve å møte alt dette alene. Vi kan være medmennesker!

#14 Gjest_Guava_*

Gjest_Guava_*
  • Gjest

Skrevet 04 august 2012 - 23:48

Hvor i Østfold bor du? Jeg har mer enn gjerne et lyttende Øre og en hjelpende hånd :)

#15 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 568 675 Innlegg:

Skrevet 04 august 2012 - 23:55

Ja kanskje jeg burde det.. Prøve å sette meg litt ute og få litt luft, kanskje det hjelper litt om ikke får jeg ta en tlf. Nei er ikke alene, min fremtidige eks er her så om jeg må ned på en sjekk er ikke barnet alene. Hi

#16 UndrendeUllteppe

UndrendeUllteppe

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 4 097 Innlegg:

Skrevet 04 august 2012 - 23:56

Haha, for et sammentreff! Sendte deg akkurat en pm guava!

#17 UndrendeUllteppe

UndrendeUllteppe

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 4 097 Innlegg:

Skrevet 05 august 2012 - 00:00

Vis innleggAnonym bruker skrev 04 august 2012 - 23:55:

Ja kanskje jeg burde det.. Prøve å sette meg litt ute og få litt luft, kanskje det hjelper litt om ikke får jeg ta en tlf. Nei er ikke alene, min fremtidige eks er her så om jeg må ned på en sjekk er ikke barnet alene. Hi

Gjør det, prøv å hvile deg litt. Men jeg ville ikke ventet med å ringe føden og forklart situasjonen om jeg var dårlig var jeg deg. Altså, du kjenner best selv din egen kropp og helse, men to uker før termin er ikke tiden for å «stå han av» som vi sier der nord :P Stor klem! Håper du får sove litt! Og igjen, send gjerne en PM om du trenger noen å prate med!

#18 UndrendeUllteppe

UndrendeUllteppe

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 4 097 Innlegg:

Skrevet 05 august 2012 - 12:08

Hvordan går det med deg HI?