Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Forgive me Father for I have sinned...

• Logg inn for å svare
10 svar til dette emnet

#1 Gjest_Juliea - kukløsklan_*

Gjest_Juliea - kukløsklan_*
  • Gjest

Skrevet 04 august 2012 - 19:23

Godt nedi vors vin flaksa nå, fulla v celulitt krem og angst...
Skal snart ut med jenten og da forsvinner morgenens angst med nattens fangs sannsynlig, men guuuud :/

Bf, mini og jeg har hat en "vi later som vi er familie" dag på Tusenfryd i dag veldig hyggelig det, MEN!

Han kom kl 10 i dag og mini er b-menneske og sover til 11 så vi måtte slå ihjel litt død tid.. ja og hva er vel bedre da en en morgasme.. "... er jo et område vi fikk til da, tja hva sier du? for gamle dagers skyld"

ai ai ai, kinkig situasjon dette her på flere måter...

Måtte bare lufte ut min synd for dere.. Her inne på krnagle er det jo fred og blomster og vin dagen lang så her er jeg trygg tenker jeg :)

GOD helg! Min skal glemmedrikkes ca NU!

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 <3Barn&Engler<3

<3Barn&Engler<3

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 6 269 Innlegg:

Skrevet 04 august 2012 - 19:32

Oida.. MEN, er det egentlig en synd? Jeg mener... Om dere er enige i at det er det, dere er klare på at det kun er sexuelt, og passer på at mini ikke buster dere. Er det egentlig Så ille da?

Muligens jeg er litt snål her, eller ikke fatter en "kode" innen par med barn som går fra hverandre.. Men ser ikke helt synden ;)

#3 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 075 Innlegg:

Skrevet 04 august 2012 - 19:42

Du har syndenes tillatelse, om du ønsker å se det som synd. Personlig er jeg kun misunnelig, egentlig.

#4 Mel nok

Mel nok

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 094 Innlegg:

Skrevet 04 august 2012 - 20:19

Trodde Morgasme var passordet inn Perleporten, uavhengig hvem det er med?

-'Speak "Morgasme" and enter.'

#5 Gjest_Juliea - kukløsklan_*

• Gjest

Skrevet 04 august 2012 - 20:20

Hehe takker for syndenes tillatelse og gode lovord:)

Er ikke så ille han er jo klin lik The mentalist fyren, så s mot blir Mo i knærne av mindre..

Hehe i dag når
Mini våknet dyttet jeg han ut for å hente posten slik at han kom inn døren og det så litt mindre mystisk ut enn fra mammas soveromsdør..

Damn it! Problemet er jo at en vil blir såret! I dag begynte han "tror du alle er forelsket med engang son er sammen, eller kan man vokse seg il det" mitt svar ja det tror jeg.. Han " vi har jo et barn sammen og da er jeg mye mer kravstor enn før, lettere å bare ja du vet"

Men nei jeg vet ikke! Bare at jeg kanskje inni meg vil noe jeg ikke engang vurderer å tørre å kjenne på..

Men drit i det! OMG nå er det bare å knaske p-piller som aldri før og leke familie på dagen og synde på natten;) hehe vi er sammen hver dag nå ganske ok:)

Nå er jeg på t- banen iført korsett, foldeskjørt og knestrømper:) hva skal dere i kveld?

Luten du bor i Oslo heng deg gjerne på ;)

#6 Mel nok

Mel nok

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 094 Innlegg:

Skrevet 04 august 2012 - 20:35

Vis innleggJuliea - kukløsklan skrev 04 august 2012 - 20:20:

Nå er jeg på t- banen iført korsett, foldeskjørt og knestrømper:) hva skal dere i kveld?  

Jeg skal definitivt ikke det samme som deg, helt klart. Men nå ble jeg også misunnelig. Ah, du kjære ungdomstid...

#7 Siklerotte

Siklerotte

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 301 Innlegg:

Skrevet 05 august 2012 - 03:32

Jeg angrer på at jeg gjorde akkurat det samme som deg, minus en random kjekkas eller barnefar, da.

#8 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 075 Innlegg:

Skrevet 05 august 2012 - 10:02

Jeg torde ikke bli med siden korsettet og foldeskjørtet og knestrømpene var på vask og jeg var redd for å skille meg ut. (Kødda - jeg ville sett ut som Elze i Pondus.) Men i stedet var vi på sein kveldstur til sjøen og det var nydelig... og så satt vi under lappeteppe med roser på og så gammel film etterpå... jeg elsker sommer og vil ha ferie ALLTID!

#9 Gjest_Juliea - kukløsklan_*

• Gjest

Skrevet 05 august 2012 - 13:53

Hørtes deilig ut det også Luten!! Tror du er rå lekker i foldeskjørt;)

Angret du Siklerotte, jaha. Jeg angrer ikke sånn egentlig, men litt:/

Nå sitter jeg i leiligheten til bf mens de skal ut på tur i solen skal jeg ligge på verandaen og se film:)
Litt moro egentlig, man må nyte livets gode gleder mens man har de;)

#10 Siklerotte

Siklerotte

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 301 Innlegg:

Skrevet 05 august 2012 - 15:46

Angrer bare på vinen og alt jeg spiste (og ikke spiste, siden jeg allerede hadde begynt), som lot seg straffe med et migreneanfall - men det var jo verdt det der og da. Og ja - lev og nyt livet, viktig med noen synder! ;)

#11 Gjest_Juliea - kukløsklan_*

• Gjest

Skrevet 05 august 2012 - 19:57

jaja, nå kompenserer jeg for min oppførsel med husmortakter, shiner kåk, baker franske makroner og vasker tøy...
:)
Oi oi migrene anfall er ikke moro! Det hadde jeg i morges dog selvforskyld så det ljomer etter så det er greit...

men nu er a mor flittig pike en stund fremover :)